Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Wyjące relingi


Gość lukasz_k

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukasz_k

Witam

po dłuższych poszukiwaniach, zamówiłem, kupiłem i zamontowałem relingi firmy La Prealpina model LP-47

moje auto to Almera n15 HB

 

po zamontowaniu gdzieś tak od 75 km/h zaczyna się przeraźliwe wycie,

jutro odkręcę na zmianę belki żeby zobaczyć która tak szaleje, ale mam pytanie, gdzie dokładnie powinny być zamontowane belki??

pod uszczelką nad przednimi drzwiami jest taka kropeczka, zasugerowałem się się tym i tam umieściłem przednią belkę

problem jest jednak z tą tylną belką, jeśli umieszczę ją za daleko to jest ona troszeczkę odchylona od pionu i to może powodować wycie.

gdy chciałem przestawić ją bliżej to się okazało że pod uszczelką jest wciśnięty silikon i nie ma przestrzeni żeby wcisnąć łapy

z góry dzięki za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie dokładnie powinny być zamontowane belki??

Właśnie na wysokości tych kropeczek.

po zamontowaniu gdzieś tak od 75 km/h zaczyna się przeraźliwe wycie,

Producent widać nie przetestował pod tym względem, relingów z tym modelem auta. I nie ty pierwszy masz ten problem. Także, albo się z tym pogodzisz, albo zrezygnujesz z tego towaru, albo się rozejrzysz za Nissanowskim i będziesz miał ciszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz_k
Także, albo się z tym pogodzisz, albo zrezygnujesz z tego towaru, albo się rozejrzysz za Nissanowskim i będziesz miał ciszę.

 

jakoś mi się to nie uśmiecha :/, a przyzwyczaić się chyba nie da

czym tak na dobrą sprawę różnią się Nissanowskie relingi od tych LP?

przecież to są dwie belki i 4 łapy

o tyle o ile mi wiadomo to łapy nie powinny robić takiego problemu, więc to muszą być belki,

ta tylna jest troszkę nie w poziomie może by jakąś taką prowizoryczną owiewkę przykleić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz_k

no dobra B12, teraz cię zaskoczę

pół dnia dzisiaj siedziałem nad tym i zdziałałem co chciałem.

po pierwsze problem robi tylko przednia belka (z tylko tylną można jechać 120 bez dodatkowych odgłosów)

po drugie w przedniej belce problemem jest sama konstrukcja belki a mianowicie:

od spodu nie jest to gładka powierzchnia tylko po środku jest nieosłonięty plastikiem kawałek widocznej blachy, i to on robi cały hałas

w momencie gdy przyłożyłem tam zwkły papier toaletowy złażony na 4 razy i przykleiłem go taśmą klejącą ( tak że zamiast wklęsła powierzchnia belki od spodu jest pół wypukła), zmieniły się właściwości aerodynamiczne i problem całkowicie ustał :D

 

to rzecz jasna rozwiązanie doraźne żeby sprawdzić czy to ma sens, zastanawiam się teraz co tam przylepić na stałe żeby raz sie nie odlepiło a dwa żeby nie szpeciło mi auta?

masz jakieś propozycje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...