Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Brak masy a check engine


Gość Mlody666

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mlody666

Właśnie wróciłem z ASO gdzie sprawdzali mi silnik pod katem mrugającej czasami lampki Check Engine. Dowiedziałem się ze to najprawdopodobniej brak masy na którejś czujce (najprawdopodobniej obrotów) no albo padła czujka. Panowie z ASO pomimo iz komputer nie był w stanie sczytać danych z silnika z powodu tego właśnie braku masy skasowali 150 za diagnostykę i powiedzieli ze jak zostawię auto to zobaczą o co chodzi ale nie wiedzą jakie mogą być koszta :evil: Zwracam się więc do was może ktoś miał podobne objawy. Do wyżej opisanych należy dodać jeszcze iż przed zapaleniem się kontrolki obrotomierz zaczyna wskazywać 0. Głównie na wolnych obrotach ale reguły nie ma.

 

Jeżeli ktoś wie co to może być proszę o pomoc!! Silnik pracuje normalnie ale ta lampka jest strasznie denerwująca. A no i przy tego typu błędzie silnik może pracować w trybie awaryjnym i sporo więcej palić :-( Tak twierdzą w ASO.

 

[ Dodano: Wto 11 Mar, 2008 13:33 ]

Widzę że nie spotkaliście się z podobnymi problemami:/ Trochę szkoda bo na samą myśl o kasie jaką będą chcieli w ASO cierki mnie przechodzą :029:

 

A może ktoś zna jakiegoś dobrego elektryka samochodowego w okolicy Płocka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Seba7207

Mi zaświeciła się kiedyś lampka jak ciągnąłem przyczepę. Przypuszczam że prawdopodobnie stworzyło się jakieś zwarcie w instalacji. Zdarzyło mi się to z 2-3 razy i tylko jak ciągnąłem przyczepkę. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

No właśnie tez tak mi się wydaje, panom z ASO też ze to bedzie błąd elektryki, a że przy okazji spadaja wskazania obrotomierza do 0 wydaje mi się ze może to być coś przy czujce obrotów. Ale jak się do niej dogrzebać to nie wiem mimo tego ze wiem gdzie jest :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem to co napisaliscie i jak mozecie to powiedzcie mi w miare jak najdokladniej gdzie jest ta czujka bo mi przy zapaleniu silnika wskaznik obrotow leci za 8000 i lezy a po jakims czasie lata sobie od 2000 do 8000 i po 20 minutach statkuje sie prawidlowo.jak zgasze i odpale to spowrotem jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

W twoim przypadku to nie będzie czujka a z tego co pamiętam jakiś kondensatorek od obrotomierza :D Gdzieś tu już jest temat o wariującym w ten sposób obrotomierzu wiec skorzystaj z opcji "Szukaj". A czujka u mnie jest z tego co wiem zaraz za ściana grodziowa komory silnika przy kole od wału korbowego (chyba :P ) ale ja mam diesla :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...