Guest Raf4rb Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Witam wszystkich. Przy autodiagnostyce pokazuje mi błąd 21 czyli BRAK SYGNAŁU ZAPŁONU. Czy to poważna usterka? Autko śmiga normalnie, czy warto tym sobie zawracać głowe? Primera P10 SR20Di na gazie 92 rok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolter Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Brak sygnału zapłonu to na tyle poważna usterka że potrafi unieruchomić samochód.Poprostu silnik bedzie kręcił ale nie będziesz mógł odpalić .Ktoś tu już o tym pisał (wymienił wtedy aparat zapłonowy)Pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kibs Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 witam, mam podobny problem, ten sam nr kodu..ale auto chodzi bez zarzutu, ładnie pracuje na dobrych obrotach..nie wiem czy ten błąd nie ma czegoś wspólnego z podwyższonym spalaniem..ale nie wypowiadam się. mi pali około 11,5 benzyny (14 gazu wmieście) wyczytałem jedno!.. przy błędzie nr 21 na początku należy sprawdzić czujnik położenia wału korbowego..( o ile dobrze zajrzałem do książki to czujnik ten znajduje się gdzieś w aparacie zapłonowym) jeśli jest padnięty to on może powodować ten błąd wówczas należy wymienić przerywacz w aparacie zapłonowym czyli pewnie cały aparat zapłonowy..nie wiem jaki ty masz jak mam aparat lukasa..a auto pali na dotykk więc na razie nie grzebie nic bo nie mam szmalu na wymianę częsci...też 2,0 slx 1991r + gaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 sorka za OT: ma ktos schemat budowy silniczka sr20di :?: bo jak widze nieobejdzie sie bez rozbierania bo jak widze to u mnie priorytetowa sprawa jest ogladniecie czujnika walu potem dopiero odnalezienie czzujnika przeplywu powietrza........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Witam. Zrobiłem autodiagnostykę wczoraj i teraz jest wszystko ok (55). Nie wiem o co chodzi, bo wcześniej błąd 21. Będę srawdzał systematycznie. Dam znać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 nie wiem cyz wiecie ale komputer nissna zapamiętuje błędy z ostatnich 50 odpaleń silnika... Warto zresetować komputer nastepnie przejechać sie i ponownie zrobićautodiagnostyke - nie pękajcie przy tym błędzie to auto nie chodziło by za dobrze a przeciez jezdzie... :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Cobcio, a jak się resetuje komputer? Przez odłączenie aku, czy można też jakoś inaczej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 aku na 24 godziny to raz... Drugi sposób lepszy to porpaotu wchodzisz i wychodzisz z tyrbu autodaignostyki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Witam. Błąd 21 opanowany, teraz eleganckie 55. Rozebrałem aparat zapłonowy na części pierwsze i wymieniłem moduł elektroniczny ten co siedzi w aparacie. Nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika teraz i przed wymianą ale błąd to błąd. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 nie ma już błedów a silnik chodiz jak chodził - czyli do d*py :?: :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Silnik pracował normalnie. Chodziło mi o to że ten błąd nie miał większego (lub żadnego) wpływu na jego pracę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Ludize tyłe rzeczy piszą że juz mi się zameiszało w glowie, dobrze żę ZERO błędów - oby tak dalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mireeck Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 moze i wyjde na kompletnie zielonego ale jak sie robi autodiagnostyke w primerze p10 2.0 jednopunkt z '93?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 normalnie - tak jak w kazdym innym przypadku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.