Gość berdysz Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Spotkal sie ktos juz z naprawa przeplywomierza w formie przelozenia opornika (czujnik temperatury powietrza) z dobrej przeplywki do zlej. Zdaje to swoja funkcje? Kolejne pytanie czy mozna przelozyc ten opornik z przeplywomierza o numerze 0.280.218.005 do 0.280.218.094 (fabrycznie zamontowany) Mechanik mi mowil ze tak robia w ASO i wszystko chula ... ale nie jestem do tego przekonany Dzieki za odpowiedzi [ Dodano: Czw 13 Mar, 2008 22:05 ] chyba troche pomylilem (ale nie mam pewnosci). Zostanie wyjety opornik z nowej (005) i przelozony do starej (094) i zamontowana ponownie stara - o ile dobrze zrozumialem mechanika ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Spotkal sie ktos juz z naprawa przeplywomierza w formie przelozenia opornika (czujnik temperatury powietrza) z dobrej przeplywki do zlej. Zdaje to swoja funkcje? Kolejne pytanie czy mozna przelozyc ten opornik z przeplywomierza o numerze 0.280.218.005 do 0.280.218.094 (fabrycznie zamontowany) Mechanik mi mowil ze tak robia w ASO i wszystko chula ... ale nie jestem do tego przekonany Dzieki za odpowiedzi [ Dodano: Czw 13 Mar, 2008 22:05 ] chyba troche pomylilem (ale nie mam pewnosci). Zostanie wyjety opornik z nowej (005) i przelozony do starej (094) i zamontowana ponownie stara - o ile dobrze zrozumialem mechanika ... Raczej nie.Dla pewności zadzwoń do Bosch Polska(dział części) i podaj numery i zapytaj czy parametry są te same .Jak tak to NO problem.Ja dzwoniłem do nich w sprawie pompy paliwa.Do N16 s występują 3 typy przepływomierzy: 0 280 218 005 do 10.2000 0 280 218 094 od 11.2000 do 7.2002 0 986 280 232(regenerowany) do 10.2000 szczegóły w katalogu:http://www.bosch.onyx.pl/czesci_samochodowe/ :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berdysz Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 wlasnie wiem ze sa 3 przeplywki, ASO twierdzi ze roznia sie tylko tym opornikiem ... Sprobuje do nich zadzwonic i sie czegos dowiedziec. Problem z samochodem jest taki ze szarpie/dlawi go na zimnym silniku. Na cieplym juz wszystko wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudy Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 berdysz, ostatnio ćwiczyłem ten temat i w ASO właśnie przełożyli mi czujnik z 005 do oryginalnego przepływomierza (sprawdzę numer przy okazji, w każdym razie jest to N16 z 2002 roku po FL). Auto działa, więc chyba tak można Sprawdziłem oryginalną przepływkę i jest to model z końcówką 094. Tak więc potwierdzam empirycznie, że przekładka czujnika z 005 do 094 jest możliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berdysz Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Mam tez problem z obrotami samochodu i szarpaniem. Jak ejst zimny to faluja mu obrotu i go dlawi przy przyspieszaniu. Jak sie nagrzeje to juz bardzo zadko sie zdarza aby go przydlawilo i obroty sa normalne. Samochod jest na gazie (sekw.) ale nie ma znaczenia czy benzyna czy gaz - objawy sa te same. Zostal wymieniony przeplywomierz, przeczyszczona przepustnica. Na komputerze nie ma bledow.... Mechanicy jzu nie maja pomyslu co moze byc powodem szarpania. Moze ktos z forumowiczow spotkal sie z takim problemem ... Dzieki za pomoc N16, 1.5 2002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 ten opornik to termistor o oporności przy 25 'C 2.2kOma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Tyle, co się w pracy na oglądałem rożnych wersji części to wiem, że koniec numeru Boscha jest nie istotny. Wiec pewnie nie ma różnicy, gdyż jest to zmiana serii, formy (odlewu), innego stopu tworzywa itp. Parametry techniczne zostają takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Tyle, co się w pracy na oglądałem rożnych wersji części to wiem, że koniec numeru Boscha jest nie istotny.Wiec pewnie nie ma różnicy, gdyż jest to zmiana serii, formy (odlewu), innego stopu tworzywa itp. Parametry techniczne zostają takie same. Jeśli twierdzisz,że koniec numeru Bosch-a nie ma znaczenia to wyjaśnij Mi dlaczego są to 2 różne pompy a nie ta sama??? Koniec numeru Boscha jest inny: 0580 313 173 - N16 do 07/2002 (dwa przewody paliwowe) 0580 313 120 - N16 do 08/2003 (jeden przewód paliwowy) To ,że coś wygląda prawie tak samo ,nie znaczy,że jest tym samym>Prawie robi wielką różnice. Nie bez powodu producent pojazdu zmienia nr. OEM oraz producent części zamiennej nr katalogowy. :065: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 W mojej Primerze nie ma tego opornika. Widać, że nie było go tam nigdy bo nie ma śladów po lutowaniu. Czy w P11.144 nie ma go? Pytam, bo pomyślałem że ktoś zmienił i wstawił inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berdysz Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 on tam jest wsadzany w takie zabki wiec nie wymaga to lutowania. Wydaje mi sie ze ten opornik musi byc wsadzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 No to gdzie się podział mój :?: :027: Możliwe że wypadł jak zakładali gaz bo całe ustrojtwo leżało na podłodze. Może by go dokupił jakby znał parametry. Może ktoś mi pomóc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berdysz Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 strasznie ciezko on wychodzi z tych zabek ... Pozatym samochod pewnie by ci szarpal albo stracil moc. Wymienic tego opornika to pewnie nie wymienisz, ewentualnie mozesz kupic nowa przeplywke - bosch robie dla nissana przeplywki wiec jest to samo i zaoszczedzisz ok 50% ceny wiec zadzwon do boscha i sie dowiedz ile kosztuje przeplywka do twojego samochodu. Mozesz tez zadzwonic do ASO podasz nr nadwozia i sprawdza ci numery przeplywki jaka powinienes miec (popros o 2 numery - ten u gory jest boscha, a na dole nissana). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 No to gdzie się podział mój :?: :027:Możliwe że wypadł jak zakładali gaz bo całe ustrojtwo leżało na podłodze. Może by go dokupił jakby znał parametry. Może ktoś mi pomóc?? Nissan montował dwa typy.Jedne miały właśnie czujnik temperatury zasysanego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.