Gość Lasswel Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam:) Jak zwiekszyc doladowanie w turbinie ( chodzi mi o zwiekszenie barow). Ciekaw jestem na ile barow jest ustawione fabrycznie i czy mozna podniesc odrobinke bez jakichkolwiek wiekszych modyfikacji. Przypominam, ze mowa o silniku 1.5 DCi 82 km drugie pytanie: czy zmiana intercoolera w takim silniku na wiekszy moze spowodwac jakis przyrost mocy??? bez wiekszych modyfikacji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Chiptuning i nic więcej, jeśli jesteś z wawy to dam ci namiary na najlepszego szpenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Jak pokazują doświadczenia kolegów z Clio, można dojść pod 120 KM chiptuningiem + standardowymi zabiegami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 czy zmiana intercoolera w takim silniku na wiekszy moze spowodwac jakis przyrost mocy??? bez wiekszych modyfikacji??? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 czy zmiana intercoolera w takim silniku na wiekszy moze spowodwac jakis przyrost mocy??? Zmiana miejsca moze cos dac. Zakladajac ze jest gdzies schowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 w almerze jest mały FMIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lasswel Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 dzieki, troche mi rozjasniliscie:) A te standartowe zabiegi o ktorych pisze Albin to co jest???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 program, wydech, usunięcie kata. Trzeba jeszcze sprawdzić czy w Almerze ciśnienie turbiny jest sterowane przez ECU - bo w k12 65KM sterowanie jest tylko mechaniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lasswel Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 z tego co wiem...to raczej nie da sie usunac kata w 1.5 DCi....bo bylem u tlumikarza i nie polecal takich zabiegow. Mowil, ze spadnie jakies cisnienie.....Jak patrzylem to ten katalizator to jest zaraz za turbine, dolsownie..... Jezeli chodzi o doladowanie, to czy warto to sie bawic....??? zamierzam zachipowac i ewentualnie, jezeli sie da podniesc doladowanie??? Samo doladowanie ile mogloby dodac mocy??? Chodzi mi tak delikatnie...zeby w miare wszelkie podsepoly nie zaczely szybciej sie zuzywac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 tlumikarz mistrzem tuningu! powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lasswel Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 nie mial racji???? PRosze o argumenty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 troche sie naszukalem czy 1.5 dci ma sonde lambda i nigdzie nie moge nic na ten temat znalezc. jesli jej faktycznie nie ma to "i na tym zakonczymy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 w almerze/ micrze spełniających euro 3 nie ma sondy ( chodzi o sondę badającą ciśnienie- występuje ona tylko jeśli jest fap ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 no to chyba mamy gotowa odpowiedz. pan tlumikarz niech sie zajmie tym co potrafi a nie mu sie wydaje. zreszta ty, Albin masz spore doswiadczenie z dci, wiec pewnie tez cos mozesz doradzic. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 To może krótko i na temat: Masz tam IC- więc możesz swobodnie możesz podnieść doładowanie ( ale ma to sens jedynie przy zwiększaniu dawek paliwa ). Jedyna kwestia jaka jest do ustalenia to jak jest regulowane doładowanie: mechanicznie czy elektronicznie- jeśli to drugie to tuner może Ci podnieść je programem przy chipowaniu. Jeśli to pierwsze to albo trza dać MBC lub zwyczajnie przeregulować śrubą. Co do katalizatora: tam jest taki rogal z kwasówki - ciężko go wybić i moim zdaniem nie warto się w to bawić dla codziennego użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lasswel Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Dziekuje za odpowiedz na moje pytanie. czy na tym zdjeciu dolowanie reguluje sie tym czyms pod nr.2. http://foto.onet.pl/67mgo,5koo0kg0bohc,etxv9,u.html Na pierwszym zdjeciu widac jak turbina mi puszcza bokiem....wiec szykuje sie regenracja..no i widac troche tego "rogala". A propo kata, to wiekszosc z tutejszych uzytkownikow jezeli juz wywala go, to i tak przeciez jezdzi normalnie uzytkujac samochod "zdaniem nie warto się w to bawić dla codziennego użytkowania". Wiec moze warto by sie pokusic, uszczkunac te 5-7 KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 tak tą śrubą idzie podkręcić doładowanie. Na dodatkowe KM nie licz z okazji wywalenia kata a na pewno nie na 5-7. Na pewno poprawi sie reakcja turbiny- ale to w zakresie może 100 obr/min. Turbiny nie ruszaj jak nie łyka oleju i nie ma luzu- chyba,że jakoś tam mocno leci gdzie wskazałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lasswel Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Turbo bede musial zrobic, bo czuje spaliny w kabinie po szybkiej jezdzie..... A jak myslisz, w ktora strone sie kreci aby zwiekszyc doladowanie...o ile bys przesunal w miare mozliwosc tego silnika??? I czy moglbym to zrobic samemu??? Czy moze potrzebuje jakiegos fachowca?? ile moglbym dodac mocy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.