Gość Bartek-Ania Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam wszystkich ludzi o mocnych nerwach mających navarę ) mam pytanko do was. Coś mi się sprzęgło w mojej navarze dziwnie zachowuje, Nie chce wracać z powrotem , co jakiś czas zostaje z 4 cm poniżej i po 2-4 sek wraca na miejsce. Zgłosiłem to do serwisu przy przeglądzie około 30000 km (podobno nic się nie działo - teraz żałuje , że tej opinii nie mam na papierze tak na wszelki wypadek) , i teraz mam 46000 i strasznie wysoko to sprzęgło bierze. Zanim pojadę do serwisu ( obowiązkowa joga) chcę się zapytać czy ktoś miał problemy ze sprzęgłem już w navarze i przy jakim przebiegu. Ja mam rocznik 2006,listopad pozdrawiam Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 tez tak mam .. jak za czesto za gesto ostro ruszam ze skrzyzowania i zbyt duzo gazu dodam na starcie rusza dobrze tylko pedał sie na chwilke zatrzymuje ... niewiem co to i niebardzo wiem dlaczego tak jest pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek-Ania Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Właśnie problem w tym , że do szaleństw to ja ma inne autko , a navarą jeżdżę w miarę spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 mam ten objaw od przebiegu 30 000 km .. teraz mam 43 000 i narazie nic niepokojacego nie słysze ... a autko smiga .. zdarza mi sie tak raz na jakis czas ( znaczy zadko i to tak ze zapominam o tej przypadłosci) ale narazie nic wiecej sie niedzieje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WojtekK Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Koledzy. jeśli chodzi o "branie" sprzęgła wysoko to polecam lekturę nalepki, która jest umieszczona na lewym słupku przy kierowcy. Obrazuje ona jak należy wyregulować pedał sprzęgła. I tak to ma być. W mojej jest to samo. A ma dopiero 5 dni i 600 km. Kwestia przyzwyczajenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Coś mi się sprzęgło w mojej navarze dziwnie zachowuje, Nie chce wracać z powrotem tez tak mam .. jak za czesto za gesto ostro ruszam ze skrzyzowania Jeśli pedał nie powraca i... jest gwarancja, to nie powinno być problemu z wymianą odpowiednich elementów. Natomiast jeśli sprzęgło zostanie po prostu spalone, czyli dużo, dużo przedwcześnie zużyte to już różnie może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość usimport Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witam Część navar d40 została wyprodukowana z wadą fabryczną jeśli chodzi o sprzęgło! Polecam wizytę w serwisie może okazać się, że w ramach kampanii wymienią sprzęgło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 A pedał sprzęgła nie haczy czasem o dywanik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Może zauważyliście u siebie czy na zimnym silniku są problemy z wbicie II biegu? jak jest ciepły dramatu nie ma. Zastanawiałem się, czy zimny olej w przekładni czy jednak sprzęgło niewysprzęgla dostatecznie??. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietja Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Może zauważyliście u siebie czy na zimnym silniku są problemy z wbicie II biegu? jak jest ciepły dramatu nie ma. Zastanawiałem się, czy zimny olej w przekładni czy jednak sprzęgło niewysprzęgla dostatecznie??. A ja myslalem ze to tylko u mnie tak jest,a jednak nie. Na zimnym silniku 2 birg wchodzi czasami tragiczni. Od kiedy to zauwazylem to staram sie aby auto pochodzilo troche zanim odjade. Niedawno wymienialem wszystkie oleje (silnik, skrzynia, most) ale dalej bieg ciezko wchodzi :< Wie ktos moze czym jezst to spowodowane i jak rozwiazac ten problem? Pzdr :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marpog Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 witam miłośników napędzanych dwóch osi ja odnośnie tego sprzęgla w navarze oczywiście potwierdzam wypust navar z wadą fabryczną tegoż elementu, z racji miejsca pracy widziałem takie jedno wymontowane z wada fabryczną, przebieg auta jakies 26000 km, stan sprzegła - szukam słowa ale niebardzo mi to idzie wyglądało jakby ktoś przejechał może ze sto tysięcy trzymając nogę na sprzegle, myślałem, że mnie kolesie w bambusa rozbią i wyciągneli z innego jak sę pojawi coś ciekawego to na pewno napisze pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietja Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 tpirat, dowiedziales sie moze cos odmnosnie tego 2 biegu? Wiesz co jest prztczyna i co mozna zrobic? Pozdrawiam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek-Ania Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 w poniedziałek jadę z tym sprzęgłem , bo dzisiaj mi powiedzieli po drodze w salonie w Łodzi , że jeszcze krzyżak tylnego wału jest do wymiany ) - tak sobie po prostu zaczął świergolić ) PDG w Krakowie na Jasnogórskiej będzie się tym zajmowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 witam wszystkich mających problem ze sprzęgłem navara ma za mały luz pedału raczej go niema (zle ustawione przez fabrykę) objaw wysoko biorące sprzęgło co prowadzi do poślizgu i palenia tarczy nie wspomnę o docisku i łożysku radzę poluzować nakrętkę kontrującą i wkręcić trochę trzpień łączący pedał z pompką sprzęgła a wszystkie wasze problemy związane z tym tematem odejdą w zapomnienie POZDRAWIAM WSZYSTKIE SERWISY JA JESTEM ŚLUSARZEM A WY ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 tpirat, dowiedziales sie moze cos odmnosnie tego 2 biegu? Wiesz co jest prztczyna i co mozna zrobic? Pozdrawiam ) Nie wiem, puki co na zimnym silniku staram się obchodzić z II biegiem jak z kobietą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pelee Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam Część navar d40 została wyprodukowana z wadą fabryczną jeśli chodzi o sprzęgło! Polecam wizytę w serwisie może okazać się, że w ramach kampanii wymienią sprzęgło! moze wiesz cos wiecej :?: bo mam problem z ktorym bede musial sie uporac . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość osiemzero Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 u mnie jest baaardzo ciekawie. Samochód jest autem na 2008 rok i sprzęgło jest niby poprawione a po nr nadzwozia sprzęgło jest do wymiany w ramach akcji, ale nie do końca, bo rocznik nie ten. I co wy nato? Przyjazny koleś z nissana w Fordzie (tu nie ma pomyłki) powiedział że może być ciężko i obym jak najszybciej je spalił, tak do 50 000 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam! Juz kiedys pisalem chyba o sprzegle w tym forum ale sie powtorze. Moja jest z 2007 - lipiec - niby poprawiona, ale po 49000 robilem sprzeglo w jednym z naszych serwisow bo padlo nagle i nie mozna bylo wlaczyc zadnego biegu podczas wlaczonego silnika. Zalezalo mi na czasie i chlopaki naprawde uwineli sie w jeden dzien (do zamowienia czasci do wydania naprawionego samochodu) - brawo, wymienili tarcze i docisk. Jednak za dwa dni po kolejnym 1000 km sprzeglo zaczelo brzeczec i naprawial je serwis w Szwecji 3 tygodnie , wymienili co w Polsce plus lozysko - smiga do dzis od 5 miechow na 33" kolach i gra. Mam juz 7500 tys zobaczymy co dalej, koszt poza gwarancja ok 3000zl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 A jak sprawdzić po numerze VIN czy mi sie wymiana sprzegła należy czy nie ? Jak mam Navare ze pażdziernika 2007 to juz chyba dobra sprzegło ? Jak to sprzegło wrazie co wyregulowac bo moje bierze w bardzo gornych granicach i czasami mam wrażenie jak by sie ślizgało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 a u mnie sprzęgło działa nadal wzorowo ponad 80tk mimo ciągłego ciągania przyczep nie chce się popsuć to znaczy że miałem racje z tą regulacją a jak tam wasze sprzęgła koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 (edytowane) a u mnie sprzęgło działa nadal wzorowo ponad 80tk mimo ciągłego ciągania przyczep nie chce się popsuć to znaczy że miałem racje z tą regulacją a jak tam wasze sprzęgła koledzy alkaspaw - A gdzie jest ta regulacja ? I na jakiej wysokosci pedłu ci sprzeglo ciagnie ? bo u mnie w gornych granicach Edytowane 27 Lutego 2011 przez NuMeR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 zajrzyj pod deskę na pedały jest tam śruba regulacyjna nie sposób zauważyć pedał bierze w dolnym zakresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 mimo wczesnych objawów zurzycia/spalenia bo juz przy 40 tys km miałem probelemy nie tykałem regulacji wcale zyjac w strasznych obawach o sprzegło ... dzis mam juz 105 000 tys przejechane i nadal ciagnie. zaczynam miec z wiekiem auta coraz lepsze zdanie o nim mimo poczatkowych wad fabrycznych teraz juz tylko zawieszenie do wymiany i jade dalej oby i wasze sprzegła jak najwieksze przebiegi wytrzymały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.