Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] Czy jest możliwość regulacji sprzęgła ?


Gość Bordogi

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzęgło w P12, a mianowicie chodzi o to że muszę do samego końca wciskać pedał sprzęgła, aż na siłę wtedy wchodzą biegi bez problemu, ale jak nie docisnę na siłę tj. bardzo mocno to jest problem i trzeba używać siły żeby wbić bieg. Czy trzeba wymienić sprzęgło czy jest jakaś możliwość regulacji ?

 

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dodatkowo pedał sprzęgła trochę opada i muszę go nogą podnosić - objaw taki jakby pedał "nie odbijał".

Trudności przy włączaniu występują przeważnie na gdy samochód postoi kilka godzin i ustępują gdy kilkakrotnie nacisnę pedał sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego skoro musisz wciskać na siłe aby biegi wchodziły to oznacza to ze sprzegło sie kończy a dokładniej w twoim przypadku raczej już go nie ma :( niewiem czy w p12 jest hydraulicznie czy na linke sprzeglo jesli na linke to mozesz podkrecić ja troszke ale w twoim przypadku to wymiana sprzegła sie szykuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Konrad78

W P12 jest sprzęgło hyrauliczne najprawdopodobniej do wymiany sprzęgło koszt 1700.00 z robocizna wymienialem tydzień temu w serwisie. ale weź pod uwagę koło zamachowe jak ja wymienialem sprzegło to okazalo sie ze i koło zamachowe ma za duzy luz i musiałem wymienic koszt 5600,00 w serwise a po za nim 2900-3600. A co do opadającego sprzęgla to zapowietrzone jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w P11.144 jest tez hydrauliczne i istnieje mozliwość regulacji, patrząc od przodu auta jak wchodz przez ścianę grodziową - tam jest mozliwość regulacji - może w P12 też tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia , czy nie masz zapowietrzonego układu, pomka hamulcowa lub siłownik, bo z tego co napisałeś wnioskuje że to może być to, co do regulacji luzu to przy siłowniku jest taka możliwośc- na cięgnie jest regulacja.

Jak to zrobisz to odpisz, jestem ciekawy czy uniknołeś niepotrzebnych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P12 ma hydrauliczne sprzęgło i o ile dobrze pamiętam to nie ma regulacji .

regulacja jest tylko luzu na pedale sprzęgła . I niewiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba podpory pedału sprzęgła pękały z lewej strony i przez to tak cisnąć pedał trzeba było sprawdź sobie a z tym zapadaniem to jak koledzy mówią zapowietszony jest siłownik

sprawdź czy ci płynu nie ubywa bo te siłowniki potrafią przepuszczać A jak byś miał koniec sprzęgła to byś czół poślizg i śmierdziało by przy mocnym przyśpieszaniu ale moge sie mylić oczywiście tak czy inaczej warto sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Bordogi

no i jednak sprzęgło było do wymiany :)

Sprzęgło w kartoniku z napisem nissan 1200 zł

Sprzęgło takie same w worku foliowym 900 zł

wymiana 550 zł + kabel masy czy coś takiego prawie urwany trzymał się na włoskach

wynik = 1579 zł

teraz wiem że jadę konic z ciśnięciem sprzęgła do podłogi na siłę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...