Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

CD20 Silnik oszalal


frezeer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uznalem ze to najlepsze miejsce zeby opisac moj przypadek :D W sunnym 95 mam silnik 2,0d ,2 dni temu byla naprawiona cieknaca pompa. Z poczatku zle zostala ustawiona i silnik dostawal ogromne dawki paliwa :D obroty nawet bez dotykania gazu stawaly sie tak wysokie ze trzeba bylo ruszac z ...4 . Po ustawieniu dzis sobie jade i jestem w szoku. 3 bieg a ja mam 140km/h! wczesniej nie maks bylo 123km/h a teraz cos jest chyba nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz cos jest chyba nie tak?

Nie ulega wątpliwości.

Przeżyłeś może rozbieganie się silnika? Np. wskutek poprawienia "pałeru" w pompie. Na prawdę wrażenie z górnej półki. Silnik wchodzi nieubłaganie na obroty, kupa dymu jak na poligonie, kluczyk oczywiście już dawno w ręku. Nie wiesz czy spie.., czy coś zrobić. Tylko co? W końcu staje, bo np. korbowód bokiem wylazł, albo głowica się stopiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Disel jak nie dymi to nie jedzie :D

Pamiętam hardkorowy program w Fabi 1,9 SDi z 68KM chłopaki wykręcili 86 ale dymu było przy tym jak w jakimś podkręconym do 250KM 1,9 TDi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze teraz dawka paliwa jest ustawiona ok ,ale skad te 140 na 3? ogranicznik obrotow sie schrzanil? dodam ze im wieksza predkosc tym szybciej przyspiesza co dziwne nie dymi bardziej niz zwykle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze w koncu pompa daje tyle paliwa co powinna po jej uszczelnieniu i diesel jezdzi tak jak powinien ...diesel kopci...diesel czadzi...diesel nigdy cie nie zdradzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten CD20 od poczatku byl jakis taki dziwny ,mial osiagi o wiele lepsze niz obiecala fabryka... niby diesel a lubi wysokie obroty :diabel2: jak sie go ciagnie wysoko to potem jezdzi jak nalezy i nie muli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze teraz dawka paliwa jest ustawiona ok ,ale skad te 140 na 3? ogranicznik obrotow sie schrzanil? dodam ze im wieksza predkosc tym szybciej przyspiesza co dziwne nie dymi bardziej niz zwykle

Siemka a jakie obroty na trójce przy 140 jeśli masz obrotek?

Przy okazji jakie wychodzi Ci spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie ma obrotka :/ z uszkodzona pompa potrafil 8 litrow lyknac a teraz to niewiem. Oczywiscie mowimy o jezdziec do konca na kazdym biegu :D ta a propo nie zaszkodze dieslowi taka jazda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta a propo nie zaszkodze dieslowi taka jazda?

 

Ja przypuszczam, że właśnie posiadam diesla po ostrym katowaniu i jeździe pod czerwone pole (5tys obr). Silnik dostał niesamowitych wibracji i stuków - pewnie układ korbowodowy nie wytrzymał, ale dalej jeździ :one:

Jeszcze dodatkowo troche się rozszczelnił, a nie powinien (przy normalnej jeździe) i teraz puszcza i spala olej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w samochodzie jest urwany tlumnik ,ten dzwiek ktory sie teraz wydobywa jest za***isty:D taki bulgot rasowy :D dzis mi sie nawet udalo zerwac kola zmieniajac bieg na dwojke :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

frezeer, jak tak trochę pojeździsz weź obejrzyj silnik i napisz czy coś się stało, ja mam taki sam silnik i czasami mam też ciekawy objaw, np. czasami jadąc około 40km/h na 2-gim biegu, zjeżdżając np z ronda przy ostrzejszym skręcie w prawo i wciśniętym na 80% gazie sunny potrafi wyrwać jak szalone, nawet potrafi zerwać przyczepność a z tyłu kupa dymu. Ogólnie to strasznie muli, i na 3jce nie cisne więcej niż 90km/h jakoś tak szkoda mi kręcić go tak wysoko. Ale napisz jak by coś się działo u Ciebie. pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jastrzab jezdze nim tak juz pol roku ,nie na codzien bo to nie moja furka. Jezdzi nim moja babcia ,prawdziwy rajdowiec:D taka jazda tylko odmula silniki ,zadnych efektow ubocznych nie stwierdzilem. Przyspieszenie w tym silniku moim zdaniem glownie zalezy od wysprzeglenia ,zle wysprzeglisz to sie zmuli i zakrztusi :/ lekko przeciagajac na polsprzegle ma kopa. Zawsze nim objezdzam stare astry :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś u siebie sprawdziłem i na 3 biegu wygląda to tak:

4 tys obrotów - prędkość 100 km/h

5 tys obrotów - prędkość 120 km/h (pierwszy raz miałem 5 tys obrotów :P)

więcej nie kręce :!: :!!: :!: :!!: :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta a propo nie zaszkodze dieslowi taka jazda?

nic wielkiego się nie stanie - pierwsza pójdzie głowica a w najlepszym wypadku uszczelka ;)

 

W garazu stoi drugie CD20 z peknietym blokiem :diabel2:

 

[ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 22:21 ]

ja dziś u siebie sprawdziłem i na 3 biegu wygląda to tak:

4 tys obrotów - prędkość 100 km/h

5 tys obrotów - prędkość 120 km/h (pierwszy raz miałem 5 tys obrotów :P)

więcej nie kręce :!: :!!: :!: :!!: :027:

 

to do ilu sie ten silnik kreci? przeciez to nie benzyniak zeby na takie obroty sie wkrecal :zdziw:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co wy macie za wozy :)

 

Ja mam już 2 Sunnego z CD20 i żaden więcej jak 105km/h na 3 biegu nie poleci.

Obrotomierza niestety nie ma to nie wiem jakie są wtedy obroty.

 

Ale nie to chciałem powiedzieć :)

Poprzedni Sunny wydawał mi się przymulony więc zwiększyłem mu dawkę paliwa na pompie.

Efekt oczywiście znakomity, dynamika jazdy się polepszyła na 3 biegu to 130 lekko ;) (po 10tys poszła uszczelka z pod głowicy) i wiele innych problemów z tym związanych.

Może to przypadek że akurat po tym się tak stało ale nie sądzę.

W obecnym Sunnym nic nie grzebałem i już strzeliłem 50tys.

Wniosek: Coś za coś, wybór należy do Ciebie.

dzis mi sie nawet udalo zerwac kola zmieniajac bieg na dwojke :one:
żadna filozofia :diabel:

frezeer proponuje zmniejszyć dawkę paliwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie od nowości, ale po ogolnym stanie auta nie mam nawet cienia wątpliwości by poprzedni właściciel próbował cokolwiek kombinować w aucie poza standardowymi wymianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam nawet cienia wątpliwości by poprzedni właściciel próbował cokolwiek kombinować w aucie

A skąd wiesz że śrubka regulująca dawkę paliwa jest w standardowym położeniu ?

Spalanie też masz coś duże :-)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie takie bo tylko krótkie trasy robie o często sie grzeje w aucie :P jak był normalnie jeżdżony palił dużo mniej, poza tym jeżdżę na kiepskim paliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś u siebie sprawdziłem i na 3 biegu wygląda to tak:

4 tys obrotów - prędkość 100 km/h

5 tys obrotów - prędkość 120 km/h (pierwszy raz miałem 5 tys obrotów :P)

więcej nie kręce :!: :!!: :!: :!!: :027:

Dziś przeprowadziłem odmulanie i na 3 przy 4000rpm 110kmh

i dalej nie ryzykowałem.

ale tak jak Drejknapisał mimo wszystko 8l.na 100km to dużo jak przy częstych i krótkich przelotach żadko przekraczam 7l/100km.

Osobiście sprawdził bym ustawienie pompy i wtrysków ostatecznie kompresje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy normalne że jak auto chodzi na jałowym i odkręcę kurek wlewu oleju to bryzga olejem ??

Bo tak z ciekawości odkręciłem i nie wiem czy to norma czy nie :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...