frezeer Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Uznalem ze to najlepsze miejsce zeby opisac moj przypadek W sunnym 95 mam silnik 2,0d ,2 dni temu byla naprawiona cieknaca pompa. Z poczatku zle zostala ustawiona i silnik dostawal ogromne dawki paliwa obroty nawet bez dotykania gazu stawaly sie tak wysokie ze trzeba bylo ruszac z ...4 . Po ustawieniu dzis sobie jade i jestem w szoku. 3 bieg a ja mam 140km/h! wczesniej nie maks bylo 123km/h a teraz cos jest chyba nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 a teraz cos jest chyba nie tak? Nie ulega wątpliwości. Przeżyłeś może rozbieganie się silnika? Np. wskutek poprawienia "pałeru" w pompie. Na prawdę wrażenie z górnej półki. Silnik wchodzi nieubłaganie na obroty, kupa dymu jak na poligonie, kluczyk oczywiście już dawno w ręku. Nie wiesz czy spie.., czy coś zrobić. Tylko co? W końcu staje, bo np. korbowód bokiem wylazł, albo głowica się stopiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Disel jak nie dymi to nie jedzie Pamiętam hardkorowy program w Fabi 1,9 SDi z 68KM chłopaki wykręcili 86 ale dymu było przy tym jak w jakimś podkręconym do 250KM 1,9 TDi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 chodzi o to ze teraz dawka paliwa jest ustawiona ok ,ale skad te 140 na 3? ogranicznik obrotow sie schrzanil? dodam ze im wieksza predkosc tym szybciej przyspiesza co dziwne nie dymi bardziej niz zwykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 a moze w koncu pompa daje tyle paliwa co powinna po jej uszczelnieniu i diesel jezdzi tak jak powinien ...diesel kopci...diesel czadzi...diesel nigdy cie nie zdradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 ten CD20 od poczatku byl jakis taki dziwny ,mial osiagi o wiele lepsze niz obiecala fabryka... niby diesel a lubi wysokie obroty :diabel2: jak sie go ciagnie wysoko to potem jezdzi jak nalezy i nie muli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 chodzi o to ze teraz dawka paliwa jest ustawiona ok ,ale skad te 140 na 3? ogranicznik obrotow sie schrzanil? dodam ze im wieksza predkosc tym szybciej przyspiesza co dziwne nie dymi bardziej niz zwykle Siemka a jakie obroty na trójce przy 140 jeśli masz obrotek? Przy okazji jakie wychodzi Ci spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 niestety nie ma obrotka :/ z uszkodzona pompa potrafil 8 litrow lyknac a teraz to niewiem. Oczywiscie mowimy o jezdziec do konca na kazdym biegu ta a propo nie zaszkodze dieslowi taka jazda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 ta a propo nie zaszkodze dieslowi taka jazda? Ja przypuszczam, że właśnie posiadam diesla po ostrym katowaniu i jeździe pod czerwone pole (5tys obr). Silnik dostał niesamowitych wibracji i stuków - pewnie układ korbowodowy nie wytrzymał, ale dalej jeździ :one: Jeszcze dodatkowo troche się rozszczelnił, a nie powinien (przy normalnej jeździe) i teraz puszcza i spala olej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 w samochodzie jest urwany tlumnik ,ten dzwiek ktory sie teraz wydobywa jest za***isty:D taki bulgot rasowy dzis mi sie nawet udalo zerwac kola zmieniajac bieg na dwojke :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Żaden seryjny silnik dobrze nie wychodzi na dłuższa mete przy kręceniu do czerwonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 frezeer, jak tak trochę pojeździsz weź obejrzyj silnik i napisz czy coś się stało, ja mam taki sam silnik i czasami mam też ciekawy objaw, np. czasami jadąc około 40km/h na 2-gim biegu, zjeżdżając np z ronda przy ostrzejszym skręcie w prawo i wciśniętym na 80% gazie sunny potrafi wyrwać jak szalone, nawet potrafi zerwać przyczepność a z tyłu kupa dymu. Ogólnie to strasznie muli, i na 3jce nie cisne więcej niż 90km/h jakoś tak szkoda mi kręcić go tak wysoko. Ale napisz jak by coś się działo u Ciebie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Jastrzab jezdze nim tak juz pol roku ,nie na codzien bo to nie moja furka. Jezdzi nim moja babcia ,prawdziwy rajdowiec:D taka jazda tylko odmula silniki ,zadnych efektow ubocznych nie stwierdzilem. Przyspieszenie w tym silniku moim zdaniem glownie zalezy od wysprzeglenia ,zle wysprzeglisz to sie zmuli i zakrztusi :/ lekko przeciagajac na polsprzegle ma kopa. Zawsze nim objezdzam stare astry :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ja dziś u siebie sprawdziłem i na 3 biegu wygląda to tak: 4 tys obrotów - prędkość 100 km/h 5 tys obrotów - prędkość 120 km/h (pierwszy raz miałem 5 tys obrotów ) więcej nie kręce :!: :!!: :!: :!!: :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ta a propo nie zaszkodze dieslowi taka jazda? nic wielkiego się nie stanie - pierwsza pójdzie głowica a w najlepszym wypadku uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ta a propo nie zaszkodze dieslowi taka jazda? nic wielkiego się nie stanie - pierwsza pójdzie głowica a w najlepszym wypadku uszczelka W garazu stoi drugie CD20 z peknietym blokiem :diabel2: [ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 22:21 ] ja dziś u siebie sprawdziłem i na 3 biegu wygląda to tak:4 tys obrotów - prędkość 100 km/h 5 tys obrotów - prędkość 120 km/h (pierwszy raz miałem 5 tys obrotów ) więcej nie kręce :!: :!!: :!: :!!: :027: to do ilu sie ten silnik kreci? przeciez to nie benzyniak zeby na takie obroty sie wkrecal :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Nie wiem co wy macie za wozy Ja mam już 2 Sunnego z CD20 i żaden więcej jak 105km/h na 3 biegu nie poleci. Obrotomierza niestety nie ma to nie wiem jakie są wtedy obroty. Ale nie to chciałem powiedzieć Poprzedni Sunny wydawał mi się przymulony więc zwiększyłem mu dawkę paliwa na pompie. Efekt oczywiście znakomity, dynamika jazdy się polepszyła na 3 biegu to 130 lekko (po 10tys poszła uszczelka z pod głowicy) i wiele innych problemów z tym związanych. Może to przypadek że akurat po tym się tak stało ale nie sądzę. W obecnym Sunnym nic nie grzebałem i już strzeliłem 50tys. Wniosek: Coś za coś, wybór należy do Ciebie. dzis mi sie nawet udalo zerwac kola zmieniajac bieg na dwojke :one: żadna filozofia :diabel: frezeer proponuje zmniejszyć dawkę paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Nie wiem co wy macie za wozy przy moim nic nie było kombinowane taki już jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 przy moim nic nie było kombinowane taki już jest A masz go od nowości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 nie od nowości, ale po ogolnym stanie auta nie mam nawet cienia wątpliwości by poprzedni właściciel próbował cokolwiek kombinować w aucie poza standardowymi wymianami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 nie mam nawet cienia wątpliwości by poprzedni właściciel próbował cokolwiek kombinować w aucie A skąd wiesz że śrubka regulująca dawkę paliwa jest w standardowym położeniu ? Spalanie też masz coś duże :-) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 spalanie takie bo tylko krótkie trasy robie o często sie grzeje w aucie jak był normalnie jeżdżony palił dużo mniej, poza tym jeżdżę na kiepskim paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 To może by się zgadzało ale i tak coś dużo. Mi w cyklu mieszanym jak spali 6 to wszystko. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ja dziś u siebie sprawdziłem i na 3 biegu wygląda to tak:4 tys obrotów - prędkość 100 km/h 5 tys obrotów - prędkość 120 km/h (pierwszy raz miałem 5 tys obrotów ) więcej nie kręce :!: :!!: :!: :!!: :027: Dziś przeprowadziłem odmulanie i na 3 przy 4000rpm 110kmh i dalej nie ryzykowałem. ale tak jak Drejknapisał mimo wszystko 8l.na 100km to dużo jak przy częstych i krótkich przelotach żadko przekraczam 7l/100km. Osobiście sprawdził bym ustawienie pompy i wtrysków ostatecznie kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Panowie a czy normalne że jak auto chodzi na jałowym i odkręcę kurek wlewu oleju to bryzga olejem ?? Bo tak z ciekawości odkręciłem i nie wiem czy to norma czy nie Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.