lukas Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 proszę o wypowiedzi konkretne a nie ogólnikowe,interesuje mnie czy warto ruszać seryjny dolot np niebawem będę chyba zmagał się z takim GTi więc chcę od razu wiedzieć jakie mam możliwości.ps.modyfikacje tylko wolnossącego silnika będą przeprowadzane[Turbo nie wchodzi w grę ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Tak jak pisze Bombel ale bez wtrysków i pompy. Przelej tylko motor i nic z tego nie będzie. Podstawowa sprawa to wydech (powiedzmy 2"), dolot z doprowadzeniem zimnego powietrza. Grubiej to zabawa z innymi wałkami rozrządu, ewentualne przesunięcie odcinki, strojenie świniakiem, planowanie głowicy itd. Jeszcze grubiej i najmocniej to jakieś soft turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 1,6 i 1,8 GTi to CA16DE i CA18DET, jak napisał Bombel-to chyba nieścisłość,bo mi chodzi o silnik wolnossący czyli CA18DE... a co do innych modów to pewnie dolot zostawię w spokoju,tylko stożek zarzaucę,a pobawię się z kolektorami wydechowym issącym ps.a jakie tu wogóle siedzą wtryski??czy te od 18DET przypasują-chyba są dużo wydajniejsze??no i jaki to ma rozmiar [średnice]wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 JA to się nie wypowiadam bo nie dotykałem się do tych silników... Jedyne co wiem to CA18DET doskonale reaguje na kręcenie wałkami rozrzadu, tak wiec na początek proponował bym to + podstrojenie świniakiem myślę że idzie dodać 7-10% Nm i jakieś 5-7% mocy... Dalej to jak typowa atmosfera trochę luźniejszy wydech i dolot no i już coś tam masz. Rozbierania silnika bym unikał bo to już będzie się wiązało z jego pełnym remontem tzn, panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, jednym słowem drogo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 witam nissan N13 1.8 GTI możesz zrobić to wydech kwasowa przelot dolot stożek pompa paliwa i szlif głowicy na maxa ja aktualnie mam to wszystko i na hamowni legitymuje się 172km bez turbo wydech 700zł dolot 200z mapa paliwa 1000zł szlif 70zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 piotras155, 40% po takich lekkich modach, cos mi sie wierzyc niechce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 spróbuj na samym szlifie podskakuje moc mi jakieś 1albo pył minimetr brakuje do zetknięcia się tłoku z zaworem ciśnienie podskakuje oczywiście mapa kompa daje ale paliwo idzie w gore pali mi jakieś 17/19l na 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 piotras155, dajesz ten wykres bo bajkowo to wygląda. A jeszcze lepiej przedstaw auto w projektach i prezentacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 piotras a jak to twoje auto jeździ? wrzucaj wyjkresik bo ciężko uwierzyć w taką moc-i to bez innych wałków niż seryjne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 spróbuj na samym szlifie podskakuje moc mi jakieś 1albo pył minimetr brakuje do zetknięcia się tłoku z zaworem ciśnienie podskakuje oczywiście mapa kompa daje ale paliwo idzie w gore pali mi jakieś 17/19l na 100 Hehe to więcej jak moje 193Konne Sunny z SR20DE podczas KJSów i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edison19 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 a ja sie podepne pod zapomniany temat i zapytam ile pracy by bylo powiedzmy zeby przezucic CA18det z 200sxa? wziasc takiego bitego za gorsze i wrzucac co sie da do sunnego.z tego co wiem to RidazUnit mial takiego ale byl swego czasu na otomoto za grosze bo panewki mu siadly co w CA jest dosyc czest spotykana rzecza (sam zmienialem kilka razy) ale pomimo tego szanuje ten silnik a dlaczego to sami zobaczccie ------>SUNNY CA18DET koles zabija gadalem z nim jest z finlandii.moze sprzedac go ale o kasie neigadalem kolor kameleon sunny sedan na 17" felach poprostu cudo troszeczke offtop ale mysle ze najlepsza i najtansza metoda zdobycia konkretniej mocy w n13 jest wrzucenie DET wytrzyma spokojnie 300KM i i pociagnie najszybsze n13 w polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dominik1992 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 WITAM wszystkich mam pytanie co do sr20 powie ktos mi czy przełożenie silnika sr20 do nissana sunny b12 cupe z fabrycznym silnikiem ca18 jest dużym wyzwaniem wie ktoś jak tam jest z poduszkami i tak dalej... dziekuje i pozdrawiam......... Tak wogole mam trochę czesci do primery p10 sr20 jeszcze przez kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.