Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Silnik od GT?


Gość suchylodz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość suchylodz

Witam tak sie zastanawiam czy duzo problemu jest z wrzuceniem do Primerki 2.0 16V z 97 roku silniczka od Primery GT? Niestety nie mam za wiele pojecia w tym temacie wiec prosze o opinie i jakie wiaza sie z tym problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz wydaje mi się że nie będzie z tym absolutnie żadnego problemu bo przecież skrzynia będzie pasowała silnik na łapy i wszystko inne także różnica jest tylko taka że silnik SR20DE montowany w wersji GT miał około 20KM więcej no i filtr oleju w innym miejscu (jest łatwiejszy dostęp) a tak to jest praktycznie to samo co SR20De

aha i na pewno będziesz miał problem ;) z szybciej ubywającym paliwem z baku ale czego się nie robi dla lepsiejszych wrażeń z jazdy

P.S. pisałem oczywiście o przekładaniu silnika z wersji 2.0 na silnik 2.0 od GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość suchylodz

a jesli chodzi o uklad zawieszenia typu poloski itd nie poleci wszystko szybciej przez to ze fura bedzie miala wiecej mocy? jesli mowicie ze nie bedzie problemu ze swapem to chyba sobie zlicytuje taki silniczek na ebayu :D a moze zamiast swapa lepiej wrzucic chipa lub splanowac glowice? jakie rozwiazanie wydaje sie sluszniejsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj M@lego on robil teraz swapa, mysle ze wie ile z tym problemu :) z tego co wiem to musisz miec pelny wtrysk, no i jesli efekt ma byc to silnik wraz z kolektorami i kompem wtedy bedzie gralo jak trzeba. Jak skrzyni nie wymieniasz to polosie zostaja, wiem ze w p10 do skrzyni od GT wchodza inne polosie nie wiem czy tak samo jes w p11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do swojej p10 wsadzilem silnik sr20DE z Almery GTi, kupilem go w wakacje za ok 1600zl, koniecznie wez do niego kolektor od tego silnika 4-2-1 ja doplacilem100zl i wziolem w komplecie, shamowane mam teraz 150KM, pelen opis w podpisie :D stary silnik mozesz sprzedac.Z tego co wiem jak do aktualnego wsadzisz walki od GT moc bedzie podobna (ok 150KM) , spytaj Coobcia on sie najbardziej orientuje :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze zamiast swapa lepiej wrzucic chipa lub splanowac glowice? jakie rozwiazanie wydaje sie sluszniejsze?

 

chip odpada nissan jest niewrażliwy na nie :D

tak swoją drogą to nie ma aż takiej różnicy w silnikach wystarczyło byś wymienił wałki, kolektor i pare gratów i miąłbyś podobną moc

jeśli wymiana czyli swap i masz kase to ładuj VE masz 180 kucy i około 210Nm :one:

silnik VE jest jak widać sporo mocniejszy elastyczniejszy i oszczędniejszy :!:

wszystko pasuje idealnie Coobcio takie przekładki robi w 4 godziny tyle że trochę więcej kasy trzeba niż na silnik GT bo silnik VE kosztuje 4tys + szwap i ecu master

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młodemu z tydzień temu zmieniałem silnik na ten z P11GT robota niczym nie różni się od tej jakby wsadzać zwykły silnik...

Jak coś to mogę sprzedać swoj silnik z almery GTI po lekkich modach 174KM i 217Nm - wyjdzie dużo taniej jak VE a i tak troszkę radości sprawi - stan mogę śmiało stwierdzić IDEALNY - 7,5tyś po własnoręcznym remoncie.

 

Oto i on:

coobcio10marzec2008.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...