Gość suchylodz Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witam tak sie zastanawiam czy duzo problemu jest z wrzuceniem do Primerki 2.0 16V z 97 roku silniczka od Primery GT? Niestety nie mam za wiele pojecia w tym temacie wiec prosze o opinie i jakie wiaza sie z tym problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Siemasz wydaje mi się że nie będzie z tym absolutnie żadnego problemu bo przecież skrzynia będzie pasowała silnik na łapy i wszystko inne także różnica jest tylko taka że silnik SR20DE montowany w wersji GT miał około 20KM więcej no i filtr oleju w innym miejscu (jest łatwiejszy dostęp) a tak to jest praktycznie to samo co SR20De aha i na pewno będziesz miał problem z szybciej ubywającym paliwem z baku ale czego się nie robi dla lepsiejszych wrażeń z jazdy P.S. pisałem oczywiście o przekładaniu silnika z wersji 2.0 na silnik 2.0 od GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchylodz Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 a jesli chodzi o uklad zawieszenia typu poloski itd nie poleci wszystko szybciej przez to ze fura bedzie miala wiecej mocy? jesli mowicie ze nie bedzie problemu ze swapem to chyba sobie zlicytuje taki silniczek na ebayu a moze zamiast swapa lepiej wrzucic chipa lub splanowac glowice? jakie rozwiazanie wydaje sie sluszniejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Zapytaj M@lego on robil teraz swapa, mysle ze wie ile z tym problemu z tego co wiem to musisz miec pelny wtrysk, no i jesli efekt ma byc to silnik wraz z kolektorami i kompem wtedy bedzie gralo jak trzeba. Jak skrzyni nie wymieniasz to polosie zostaja, wiem ze w p10 do skrzyni od GT wchodza inne polosie nie wiem czy tak samo jes w p11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ja do swojej p10 wsadzilem silnik sr20DE z Almery GTi, kupilem go w wakacje za ok 1600zl, koniecznie wez do niego kolektor od tego silnika 4-2-1 ja doplacilem100zl i wziolem w komplecie, shamowane mam teraz 150KM, pelen opis w podpisie stary silnik mozesz sprzedac.Z tego co wiem jak do aktualnego wsadzisz walki od GT moc bedzie podobna (ok 150KM) , spytaj Coobcia on sie najbardziej orientuje :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 wchodż od razu w sr20ve ... taka moda nastała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 a moze zamiast swapa lepiej wrzucic chipa lub splanowac glowice? jakie rozwiazanie wydaje sie sluszniejsze? chip odpada nissan jest niewrażliwy na nie tak swoją drogą to nie ma aż takiej różnicy w silnikach wystarczyło byś wymienił wałki, kolektor i pare gratów i miąłbyś podobną moc jeśli wymiana czyli swap i masz kase to ładuj VE masz 180 kucy i około 210Nm :one: silnik VE jest jak widać sporo mocniejszy elastyczniejszy i oszczędniejszy :!: wszystko pasuje idealnie Coobcio takie przekładki robi w 4 godziny tyle że trochę więcej kasy trzeba niż na silnik GT bo silnik VE kosztuje 4tys + szwap i ecu master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Młodemu z tydzień temu zmieniałem silnik na ten z P11GT robota niczym nie różni się od tej jakby wsadzać zwykły silnik... Jak coś to mogę sprzedać swoj silnik z almery GTI po lekkich modach 174KM i 217Nm - wyjdzie dużo taniej jak VE a i tak troszkę radości sprawi - stan mogę śmiało stwierdzić IDEALNY - 7,5tyś po własnoręcznym remoncie. Oto i on: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nissaner Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ...a ile miałby ten SR20DE z N15 kosztować? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=487118#487118 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.