Gość Miechu Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ostatnio pęknąłem półoś w mojej P10. Została wymieniona na używaną kompletną z przegubami. Pojeździłem trochę i znów to samo ( tak jak by strzeliła półośka ) ale ona tylko wypadła z mech. różnicowego. Tylko albo aż bo zakupiłem nową ( szerokość 410 ) 32/22 zęby wrzuciłem do przegubów i mechanik po włożeniu stwierdził że dalej "wypada". Co może być przyczyną takiego zachowania? Sprawa pilna bo chciałem Baby Nissanem jechać na Wielkanoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie piszesz jaki silnik, półośki są różne zależnie od silnika i nie tylko nawet od czasu wyprodukowania w tych samych silnikach są inne półośki. Trzeba było zmierzyć pękniętą półoś i sprawa byłaby wiadoma. Półoś jak wypada razem z przegubem ze skrzyni to wycieka olej ze skrzyni biegów, jeśli wypada z przegubu to brak jest pierścienia zabezpieczającego, Ale może też być za krótka półoś. Ostatnio zakupiłem lewą i prawą ale przysłali mi dwie lewe i były różne. Jeśli masz jeszcze tą starą to ją pomierz, policz liczbę zębów i wtedy nie będzie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechu Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Silnik tak jak opisałem 1.6 benzyna 16v - z tego co znalazłem to tylko ta półoś odpowiadała zębom na przegubach półośki która wcześniej jeździła ( 22 / 32 zęby ) a do tego ustawienia pasuje szerokość 410 http://moto.allegro.pl/item322438304_polos...a_p10_p11_.html A jest możliwość sprawdzić gdzieś po numerze VIN czy to na pewno ta szerokość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 z tego co znalazłem to tylko ta półoś odpowiadała zębom na przegubach półośki która wcześniej jeździła ( 22 / 32 zęby ) a do tego ustawienia pasuje szerokość 410 a sprawdzałeś w firmie motomax? (www.polosie.pl) ja od nich kupowałem i z tego co pamiętam jest więcej odmian (ale to było dawno i mogęsie mylić ) wrzuciłem do przegubów i mechanik po włożeniu stwierdził że dalej "wypada". Co może być przyczyną takiego zachowania? znaczy półoś wypada z przegubu wewnętrznego, czy razem z przegubem ze skrzyni tak jak podajesz w temacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechu Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 znaczy półoś wypada z przegubu wewnętrznego, czy razem z przegubem ze skrzyni tak jak podajesz w temacie ? Wypada cała razem z przegubami. Wysłałem zapytanie do specjalisty dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Wypada cała razem z przegubami. To może być też przegub wewnętrzny, który nie został wbity do końca. Z tego co pamiętam to na przegubie też jest mały pierścień i musi wskoczyć i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Zmień mechanika, myślę że żle Ci poskładał układ napędowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 nie zmień - tylko zabij... skoro zapłacił to niech ma to za co zapłacił, problem mechanika nie jego. chyba że zrobił złe zakupy, to niech sie sam wiesza. nie można być za madry w kazdej dziedzinie wesołych swiąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechu Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Zabijać nie bede - święta idą, miłosierdzie okażę. Mam jeszcze pytanie na tej gumie wyważającej był kod zaczynający się na J74.. Może ktoś zna powiązania tych kodów z długościami półosi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Wypada cała razem z przegubami. To może być też przegub wewnętrzny, który nie został wbity do końca. Z tego co pamiętam to na przegubie też jest mały pierścień i musi wskoczyć i tyle NO wydaje mi sie że kolega ma racje pierścień zabespieczający mógł pęknąć albo niezostał wbity do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.