Gość Krzysztof_24 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Moja Maxima A32 wersja USA, automat. Kiedy podjeżdzam np pod światła i hamuje, przy niewielkiej prędkości auto mi gaśnie. Szczerze to kilka razy nieźle się przestraszyłem - gdy wchodziłem w zakręt to silnik zgasł i prawie wylądowałem na słupie ! Dodam, że byłem na komputerze i wykryto błąd czujnika temp. silnika. Błąd skasowano na miejscu zaś sam czujnik wymieniłem za 3 dni. Wczoraj w momencie wyjazdu z garażu na R-ce silnik zgasł. Bardzo proszę Was o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Moja Maxima A32 wersja USA, automat. Kiedy podjeżdzam np pod światła i hamuje, przy niewielkiej prędkości auto mi gaśnie. Szczerze to kilka razy nieźle się przestraszyłem - gdy wchodziłem w zakręt to silnik zgasł i prawie wylądowałem na słupie ! Dodam, że byłem na komputerze i wykryto błąd czujnika temp. silnika. Błąd skasowano na miejscu zaś sam czujnik wymieniłem za 3 dni. Wczoraj w momencie wyjazdu z garażu na R-ce silnik zgasł. Bardzo proszę Was o pomoc. Pozdrawiam. objawy jak padniety czujnik cieczy chodzacej, a czy sprawdziles czy to nie kable sa uwalone badz wtyczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Moze wystarczy podniesc wolne obroty? nad przepustnica masz do tego pokretlo. Mialem podobnie, jak chodzil sobie na luzie obroty byly ok, ale gasl jak dojezdzalem do swiatel, podniesienie obrotow rozwiazalo problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Moze wystarczy podniesc wolne obroty? nad przepustnica masz do tego pokretlo.Mialem podobnie, jak chodzil sobie na luzie obroty byly ok, ale gasl jak dojezdzalem do swiatel, podniesienie obrotow rozwiazalo problem. tez moze byc ale zanim bym to zrobil to przeczyscilbym przepustnice i silniczek krokowy. Czy po wymianie czujnika cieczy chlodzacej powricil blad w komputerze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Dziś znów zadławił się mi 2 razy. Z kablami jest raczej ok. Oglądali to mechanicy. Przepustnice i silniczek krokowy był czyszczony. Co do błędu w komputerze to dopiero pojadę w czwartek na podłączenie no i zobaczymy czy błąd pojawił się. Wykasuje go a jak nie pomoże to podkręce obroty. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 sprawdz czy zawsze ci silnik przygasa gdy nacisniesz na hamulec lub dyrastycznie zwalnia nawet na luzie może byc servo wspomagania hamulca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 sprawdz czy zawsze ci silnik przygasa gdy nacisniesz na hamulec lub dyrastycznie zwalnia nawet na luzie może byc servo wspomagania hamulca.... wowczas mialby klopot z hamowaniem a nie silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 sprawdz czy zawsze ci silnik przygasa gdy nacisniesz na hamulec lub dyrastycznie zwalnia nawet na luzie może byc servo wspomagania hamulca.... wowczas mialby klopot z hamowaniem a nie silnikiem Racja. Jutro jadę na kompa to niech sprawdzą czy błąd powrócił. Jak nie to podkręce obroty. Dodam, że bład wykasowano wcześniej - zrobiłem trochę km po mieście, a sam czujnik wymieniłem póżniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jesli dalej nic nie wykryje sprawdz na analizatorze spalin jak wyglada mieszanka, moze ktoras sonda pada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 jeszcze jedno mi wpadlo do glowy, sprawdz czy masz szczelny dolot, od wloty przy grillu az po glowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 sprawdz czy zawsze ci silnik przygasa gdy nacisniesz na hamulec lub dyrastycznie zwalnia nawet na luzie może byc servo wspomagania hamulca.... wowczas mialby klopot z hamowaniem a nie silnikiem[/quote a na jakiej zasadzie działa wspomaganie hamulca?WielkiWac ,czyz nie ma połączenia z kolektorem ssacym silnika wykorzystując jego podciśnienie i wcale nie bedzie miał twardego pedału a hamulce nie straca nic na swojej skuteczności pa......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam ponownie. Byłem na komputerze i błąd, który wykasowałem przed wymianą czujnika temperatury płynu chłodącego pojawił się ponownie. Panowie wykasowali błąd za free. Natomiast wieczorem auto zgasło mi na wstecznym biegu jak wyjeżdzałem z pod bramy. Dodam że w roku 2007 auto rzadko gasło ale właśnie na wstecznym, dopiero później gasło podczas jazdy na wprost. Jadę w sobotę na wymianę płynu chłodzącego i na przegląd zawieszenia, zobaczymy czy ów błąd powrócił. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.