Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Otwarty Puchar Polski WST Runda I


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pieknie ale Primer będzie coś czuję - ja w swojej na szybko krótszą skrzynię muszę wsadzić :D

Ps. Może jakieś SR20VE się zjawią - Junior P10, Shogun P11 no i dymacz Yarco sunnym :P

Kto jeszcze BODEK, Młody ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MARCYNKA1983

z tego co widziałam sporo civic'ów będzie, nissany na pozycjach 23, 58, 68... A 61 to dopiero musi być dopie*** :D

 

[ Dodano: Wto 25 Mar, 2008 22:00 ]

ja jednak będę trzymać kciuki niestety za konkurenta -mój faworyt numerek 54 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shogun a no koła jakieś mniejsze ci pożyczę bo mam... no i limitera przestawimy - to wiele pomoże :)

Ja Primą pojadę szukam do niej opon 205.50R15...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Shogun a no koła jakieś mniejsze ci pożyczę bo mam... no i limitera przestawimy - to wiele pomoże :)

Ja Primą pojadę szukam do niej opon 205.50R15...

moga byc lyse? Wydaje mi sie ze jakies lyse sie u mnie walaja, tylko nie wiem czy profil to 50 czy 55, jak cos to GG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że jadę tylko zobaczyć jak to wyglada, ale może Coobcio coś pomoże :D

jutro zmierzymy moja czerwoną dziewicę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomjedrz, jedziesz hamować w czwartek Primę? Ja będę ze swoim Nissankiem o 11:30 u Grabowskiego. Może się spotkamy.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też będę o 11.30, potem może Coobcio coś pogrzebie i sprawdzimy

drugi raz 4.04 o 14.30 - jestem umówiony z mimierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja przysnolem - szkoda bo moglem jechac na 11 :/ bo jakos normalnie mam niepodrodze na Mineralna, a tak byloby razniej i sprawdzilbym wyniki ostatnich modow :D a 4.04 mam II zmiane w pracy :/ takze jak macie byc popoludniu to znowu mnie nie bedzie :/

Moze jakos sam sie zmobilizuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło do bani, coś nie tak, 140 HP/5910 rpm i 185.9 Nm/4792 rpm

Zawieszam aktywność aż do wyjaśnienia :/ . Może do Borska coś wykombinuję ;) .

Od 6000 rpm totalna klęska, a tak dobrze się zbierała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam złe paliwo...

 

ostatnio z musu zatankowałem jakas lewą petrochemię płock - stuku w sumie nie ma ale zrobiło się hardcorowo głośno, nie przyspiesza jak trzeba, spalanie wzrosło komp pokazuje 12.5 zamiast średniego 11.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie paliwo coś grubiej, silnik takie dymki puszcza jakby nie było pierścieni albo jakby tłoki popękały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwko było z BP/98 of course. Diagnoza Coobcia mnie przeraża, dolałem oliwy 10w50 magnatec i myślę.... co dalej :( Z wyścigów przed Borskiem zrezygnowałem :/, a może i z Borska :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwko było z BP/98 of course. Diagnoza Coobcia mnie przeraża, dolałem oliwy 10w50 magnatec i myślę.... co dalej :( Z wyścigów przed Borskiem zrezygnowałem :/, a może i z Borska :<

 

 

odpuść sobie castrola... to może być jedna z przyczyn twoich problemów...

 

jak kupiłem primerę to "helmut" jeździł na castrol edge 10w40 syntetyku po 4 tysiącach km...

musiałem spuścić bo okazało się że jest czarny jak smoła.../

 

jak chcesz upalać auto to radzę ci jeżdzij na mobilu1 5w50 zimą i latem ;)

 

nie będziesz miał problemów z "braniem" i napewno niebieskiego dymka po rozruchu ani po ostrej zmianie biegów z tyłu nie zobaczysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BP. bo do Shella było nie po drodze, zalałbym Racinga, ale tak się złożyło.

Castrola zalał Kropa, no to ja też :P

Spalanko różnie, zależy od depnięącia , ale w 11lpo mieście się wyrabiam,

na krótkich trasach , bez szaleństw. Jak wracałem 500 Km ze Słupskowa, bardzo grzecznie, to było poniżej 7l/100 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To układ paliwowy masz raczej sprawny. Myślałem, że może sonda padnięta, przelewa go i dlatego kopci.

 

Hamowni w ten piątek nie uskuteczniam. Brak funduszu. Ale innym razem, po dogadaniu, był bym wdzięczny za użyczenie kompa :)

 

[ Dodano: Pon 31 Mar, 2008 20:57 ]

nie będziesz miał problemów z "braniem" i napewno niebieskiego dymka po rozruchu ani po ostrej zmianie biegów z tyłu nie zobaczysz :)

 

Skąd ta pewność? To jest pełen syntetyk i do tego rzadziutki jak woda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, zaraz zwariuję. Bodek daj znać kiedy, bo ja mam bardzo blisko i po robocie mogę być w każdy dzień. Na Mobilu, ale 15W40 jeździłem srebrną i było bardzo O.K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: Pon 31 Mar, 2008 20:57 ]
nie będziesz miał problemów z "braniem" i napewno niebieskiego dymka po rozruchu ani po ostrej zmianie biegów z tyłu nie zobaczysz :)

 

Skąd ta pewność? To jest pełen syntetyk i do tego rzadziutki jak woda.

 

na mobilu 1 jeżdżę od kiedy mam prawko... to dobry sprawdzony olej 10 lat na nim jeżdżę ... kupuję auto, zlewam syf i leje mobil 1 5w50 ... od kiedy pamiętam.

 

mogę zdjąć pokrywę i jak pokażesz mi nagar to stawiam Ci browar... albo litr mobila na zachętę ;)

 

Mobil 1 5W50 that is the only 5W50 Porsche "approved/listed"

 

 

... pozatym to motoryzacyjny hi-tech sprawdź specyfikację na stronie producenta... żaden inny olej nie spełnia tylu norm. co do jego parametrów... to chyba najlepszy olej na rynku, niektórzy wierzą w moc Motula, ale dla mnie to mit.

 

i wcale nie uważam żebym odkrył amerykę... widziałem na własne oczy na wielu rajdach i wyścigach lali z oryginalnych opakowań ;) nie z beczki...

 

niezły widok do auta za milion euro leją olej za 145zł za baniak ;P

 

 

dobra koniec O.T. - zalejcie mobil1 rallye formula i urwiecie po 0.5 sek na ćwiarę na zawodach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesus Christ, czy on/SR tylko przez olej dymi? Przyspieszenia są O.K. - vide niezły moment-Olej dlałem 1l po 2500 km zamiast po 10000 km. Dlaczego taki spadek wszystkiego od 6000 rpm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomjedrz, no wyraźnie przelewa ci motor. Dymił na czarno. Przyczyny nie znam.

 

PMW, znam ten olej, jest jednym z najlepszych. Leję go od zawsze do Corolli matki. Ale jestem pewien, że czerwona będzie go wciągać sporo więcej niż półsyntetyka (właśnie dlatego, że jest dużo rzadszy).

 

Nie ma co kontynuować dyskusji o olejach, każdy wie swoje i jest od tego osobny wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...