Dominik14 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A ja w swoim 1,4 ds mam symbol 53C.Co to oznacza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Dominik14, kolego bo ty masz DS ds nie ma tych wgłebien w kolektorze bo niema wtryskiwaczy w przekroju jest to regularny owal 0 w poprzek inna uszczelka w dsie nic nie da zmiana ssącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 mam pytanie czy ktoś podmieniał juz kolektor na ten lepszy bo własnie szykuje sie na wymiane jego i pytam za wczasu czy mnie czekaja jakies niespodziewanki ewentualnie moze ma jakis rysunek poglądowy czy cos w tym stylu w ksiazce serwisówce niema nic o kolektorze ssacym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 JA powiem tyle że znacznie robotę ułatwia odkręcenie listwy paliwowej i zdemontowanie przepustnicy gazu... No i upierdliwy jest waż fi 16mm pod pierwszym garem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 nom jak kolektor będę przekładał to listwę też pewnie będę musiał przekładać i inne rzeczy bo pewnie jak mi koleś przyśle ten kolektor to pewnie nie uzbrojony ale dzięki za rady:) a od spodu kolektora dojdzie sie bez problemu do tych śrub ? ? a co do przepustnicy to i tak ja wykrece bo sie nadaje do czyszczenia albo do wymiany bo mi na obrotach wolnych faluje :/ albo brudna albo luzy ma ;/ w koncu auto juz przejechało 200tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 kolektor golasa bierz i wszystko od siebie przekladaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 ok dzieki za podpowiedzi kolektor juz doszedł :D:D moze w sobote zaczne zabawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 z ga16de ten kolektor 73c ale ja przekładałem całą listwe wtryskpwą też no i czekam na przejście do diagnostica na usb COOBA trzeba by yło coś w mieszance zmienić zeby śmigał lepiej a tak poa swapie ssacego = wałki z DS egr out bez stożka seria lepiej jedzie z dołu do miasta git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 oskazip ciężko po tobie coś przeczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaroslaw_graczy Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Dzieki serdeczne za informacje.Musze sprawdzic jaki mam kolektor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Czy komukolwiek w zdławionym GA16DE wałki 40mm zamiast 39,4 dały te 100km i potwierdzone na hamowni?? Wygląda na to że silniki były podwójnie dławione wałkami i kolektorem pytanie ile da wymiana samego kolektora albo samych wałków?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 ja na dniach pakuje kolektor i sprawdzę walki i zobaczymy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badaj Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 zmiana kolektora nie niesie za sobą żadnych skutków ubocznych? a jak by spiłował "złe" kolektory i wstawił zamiast kupowania nowych które jest trochę ciężko znaleźć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 i tu jest pytanie jak to wygląda w środku bo to chyba nie jest jakaś zwężka na końcu tylko taki odlew, na chłopski rozum przestrzeń w środku którą leci powietrze jest mniejsza... tak mi się wydaje przynajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 jutro zmieniam kolektor w końcu :D:D wiec porobię fotki i pi razy drzwi pomierzę to jakoś suwmiarką : D po południu wrzuce na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 a u mnie tak wygląda niemieckie 75 KM w GA14DE: najprawdopodobniej to nieszczęsne 74C odpowiada za ten dołek od 5500 obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 najprawdopodobniej to nieszczęsne 74C odpowiada za ten dołek od 5500 obr/min no masz racje dzisaj zmieniłem kolektor w końcu i róznica jest od 5 tysi to juz jest szatan ;P rwie moment do odcinki i tak pomierzyłem kanały dolotowe na krawedziach wiec tak zamulony w pionie 23,5 z poziomie 33,5 odmulony :D w pionie 28,5 w poziomie 38,5 jak by nie patrzył to 5mm :D zdjecia chyba niemusze wstawiac : jeszce max speed nie patrzyłem ale zobacze na autostradzie ;P mysle ze bedzie o niebo lepiej ;P efekt mojego testowania dzisaj to przegrzane klocki wiec jak ktoś sie szykuje o wymiany to do dzieła /:D:D 2 małe wskazówki najbardzie przesrana sroba to piersza od strony pompy pod kanałem dol lepiej miec klucz przegubowy i wsio praktycznie klucz 12 ;P 2 wskazówka to taka że jak kolektor niechce wyjsc to pod nim sa 2 łapy co trzmaja go sa dokręcone do spodu kolektora i tam lepiej je odkręcić i do bloku silnika ;P to wszystko co mam do powiedzenia jak cos to pisac czas jaki mi to z kumplem zajeło to 5 h z przerwami na faje ;P i dokładne sprawdzanie czy jest wsio ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 no wiec wstawiłem kolektor którym sie trochę pobawiłem mianowicie powiekszylem kanaly tyle ile sie dalo wzgledem wymiaru uszczelki i wypolerowałem i tak jak wszyscy mowia odczywalny efekt jest po 4000 ale przy okazji wywaliłem caly zawór egr (zaslepiony mialem juz dawno) i wszystkie zbędne wężyki ciśnieniowe i wstawilem cala listwe wtryskaw z regulatorem od kolektora UK73CL i pojawil sie problem - przy odpalaniu odpala i po chwili gasnie po nastepnym odpalaniu ma juz problem z odpaleniem a czasem odpala bez porblemu - i teraz pytanie - czy jakis dziwny czujnik cisnieniowy ktory byl na zaworze egr co to jest ? a moze to cos z wtryskami bo bylyt nie uzywane przez rok (leżały w piwnicy)? ja przypuszczalem ze to jakas nieszczelnosc ale.... ps na dniach wstawię zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 na egr nie masz zadnego czujnika, juz dawno to wywalilem, pozaslepialem i smigam. prawdopodobnie masz jakas nieszczelnosc. wina wtryskow to teez moze byc ale nie umiem w tym temacie sie wypowiedziec bo nie ruszalem ich (kolektor mialem dobry od poczatku). Jezeli chcecie porzadnie odmulic silnik to najlepsze rozwiazanie to dac walki z ga16ds(jeszcze lepiej z sentry ale ciezko dostac) przepustnice z sr20de i zrobic caly wydech wtedy przyrosty sa odczuwalne. Ja mam narazie 123PS ale juz kiedy mialem 115 przyjemnie sie jezdzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz81 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Witam Interesuję się sprowadzeniem dla siebie z Niemiec takiego "zdławionego" (75KM) Sunnego GA14DE i chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje już jakaś 100% sprawdzona metoda, aby "odzyskać" te 12KM? Wystarczy kolektor wymienić? i już? Chodzi mi wyłącznie o rzeczy, które zabierają te 12KM. Pytam, bo trochę ciężko trafić na wersję 87KM A tak to dłubnęłoby się 75KM i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 poczytaj temat "100KM w twoim GA14DE" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wystarczy kolektor wymienić? i już?Chodzi mi wyłącznie o rzeczy, które zabierają te 12KM. Pytam, bo trochę ciężko trafić na wersję 87KM A tak to dłubnęłoby się 75KM i po sprawie. nie tylko kolektor -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ght=100+++twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz81 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 OK, dzięki, lecę czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 To teraz mam takie małe dwa pytanka odnosnie tematu dolotu. 1) jak jest różnica pomiędzy takimi samymi silnikami w primerze i almerze ( chodzi mi o wersje 100 konne). Są jakieś w dolocie czy jest to to samo i można założyć dolot od primery 100KM do almery 90KM??? 2)drugie pytanie mam odnosnie gazu. Czy posiadając dolot z samochodu zagazowanego będzie jakis problem gdy go założe do siebie??? Widziałem że niektorzy żalują ze zalozyli gaz do swoich almerek i ze teraz nie zaloza dolotu 73C. Dlaczego ?? Wyjasnijcie mi to jesli mozecie [ Dodano: Pon 23 Cze, 2008 11:15 ] Dzisiaj porównałem dwa Nissany. Moja Almere i ojca Primere. I jedna i druga posiada silnik 1.6. Primera z rynku pierwotnego, Almera sprowadzona z Niemiec. W dokumentacji Primera posiada 100KM, natomiast moja Almera 90KM. Zerknełm jednak na te kolektory. Primera ma oznaczenie "UK73CH" co by sie zgadzało z tym co jest napisane w tym poscie. Ku mojemu zaskoczeniu moja Almera ma oznaczenie "73C 1-4". Nasuwa sie pytanie czy faktycznie mam te 90 KM czy jednak 100. Jak myslicie. Najlepiej było by sie wybrac na hamownie i to sprawdzic ale narazie mam inne wydatki. Dodam ze moja Almerka lepiej sie zbiera rzy 100 km/h w góre ale wydawalo mi sie że jest to spowodowane skrzynia. Przy 100 mam 3400 obrotów, u ojca jest tylko 2500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NITRO Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam ja tez zakupilem miesiac temu swoja almere noo iii brak mocy ale przyspieszylem zaplon i egr zatkalem a kolektor mam 73c 2-2 czym sie roznia te cyfry ? niby tez mam 90 km ale na 2-100 3-prawie 160 ! starszy wczesniej mial prime p10 16gs no i chyba mial wiekszego kopa !! ale pracuje nad swoim mysle nad kolektorem wydechowym .. co mowicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.