extradd Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Ufffff mój szwab ma 73C :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 jestem po wymianie kolektora i przyznam, że lepiej się wkręca bez dwóch zdań moje plany pod 120-130 kucy to widzę jeszcze długa droga:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro_zapas Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Dzisiaj porównałem dwa Nissany. Moja Almere i ojca Primere. I jedna i druga posiada silnik 1.6. Primera z rynku pierwotnego, Almera sprowadzona z Niemiec. W dokumentacji Primera posiada 100KM, natomiast moja Almera 90KM. Zerknełm jednak na te kolektory. Primera ma oznaczenie "UK73CH" co by sie zgadzało z tym co jest napisane w tym poscie. Ku mojemu zaskoczeniu moja Almera ma oznaczenie "73C 1-4". Nasuwa sie pytanie czy faktycznie mam te 90 KM czy jednak 100. Jak myslicie. Najlepiej było by sie wybrac na hamownie i to sprawdzic ale narazie mam inne wydatki. Dodam ze moja Almerka lepiej sie zbiera rzy 100 km/h w góre ale wydawalo mi sie że jest to spowodowane skrzynia. Przy 100 mam 3400 obrotów, u ojca jest tylko 2500. Ja sie podlacze z zapytaniem - o co chodzi z kolektorem 73C 1-4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 73C reszta oznaczenia jest nie istotna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NITRO Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 mam pytanie czy zawieszenie od almery gti jest sztywniejsze albo nizsze od 1.6 sr ? i czy niemasz czasem zawieszenia sportowego do almery n15 Pozdrawiam Coobcio, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 mam pytanie czy zawieszenie od almery gti jest sztywniejsze albo nizsze od 1.6 sr ? i czy niemasz czasem zawieszenia sportowego do almery n15 Pozdrawiam Coobcio, troszkę się kolego w temat nie wstrzeliłeś :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 czy zapłon po wymianie kolektora trzeba przestawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Moja Primcia też już rozdziewiczona, czyli ma właściwy kolektor. Oprócz tego poleciał EGR. Spalanie pozostało na podobnym poziomie o ile nie ciśnie się fury do odcinki. Przyspieszenie nieznacznie wzrosło, ale to subiektywne odczucie. Trzeba będzie to zmierzyć. No i wizyta na hamowni obowiązkowa. Natomiast wzrosła prędkość maksymalna o co najmniej 10km/h. Wcześniej silnik kręcił się swobodnie do 5,5-6 tys obr/min. Teraz ciągnie równo do 6,5. Więcej jeszcze go nie kręciłem. Niestety w dalszym ciągu brakuje tzw dołu.... Ale taka to uroda tego silnika. Jak nie ma wysokich obrotów to nie ma zabawy czy zapłon po wymianie kolektora trzeba przestawiać? Nic nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NITRO Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 yyy no troszke to mialo isc na PW !!! a macie juz katy powycinane ? ja tak planuje i mysle ze efekt powinien byc odczuwalny !!! wsumie to niewiem co jeszcze zmienic ? moze kolektor wydechowy jesli cos da !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Czy te oznaczenie 73C i 74C jest aktualne w silnikaach GAxxDS ??? prosze o odp bo nie wiem czy sie za to zabierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro_zapas Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Nie, to dotyczy silnikow z wtryskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Uuuuuuuuuuuu no to lipa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 posiadam na sprzedaż kolektor ssący 73C ze 100 konnego 1.6 a może jeszcze do kompletu wałeczki jak by co to na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 74C twoja jego mac ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 tak jak myślałem że spalanie spadnie po zmianie i że zmulone palą więcej:) moja teoria okazała się słuszna (większe podściśnienie w ssącym o mniejszej pojemności. może tu jest pies pogrzebany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 74C twoja jego mac ;-) jeśli takowy posiadasz i chcesz wymienić na 73C to służe pomocą :one: zapraszam na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Troll_88 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 u mnie też 74c;/ trzeba szukać kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 u mnie też 74c;/ trzeba szukać kolektora Troll_88 patrz post wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość devil-80 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Ja am wersję 73c więc lajcik. Jak będe miał okazję przetestuje vmax narazie 120 na 3 biegu i chyba by poszła więcej ale nie było czysto na drodze(samochody no i teren zabudowany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 powiedzcie mi jedno, bo ja lajkonik w tej sprawie, czy jak się ma zagazowaną to już nic nie da wymiana korektora? jakie wiążą sie przy wymianie kolektora problemy, ze się ma gaz? czy przy gazie kolektor tez jest ważny? Czy przy nim (gaz) tez możńa zmienić kolektor? Sorry, za takie pytanie, ale nie jestem fach-man w tej dziedzinie. Czy rzeczywiście mozna powiększyć otwory w kolektorze czy konieczna jest wymiana? jaka cena orientacyjna wymiany lub powiekszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazbir Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Czy wałki w zmulonych wersjach szwabskich (GA14DE) i normalnych polskich są takie same? i cała różnica to kolektor ssący? Posiadam 75 konnego szwaba i faktycznie na kolektorze jest 74C, ale mam też cały silnik na rozbiórke pochodzący z polskiego Sunngo i tam jest 73C czyli ten niby 90 konny. I nie wiem czy wymieniać tez wałki czy zostawić te które są? Chodzi mi tylko o odmulenie szwabika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Czy wałki w zmulonych wersjach szwabskich (GA14DE) i normalnych polskich są takie same? i cała różnica to kolektor ssący? Posiadam 75 konnego szwaba i faktycznie na kolektorze jest 74C, ale mam też cały silnik na rozbiórke pochodzący z polskiego Sunngo i tam jest 73C czyli ten niby 90 konny. I nie wiem czy wymieniać tez wałki czy zostawić te które są? Chodzi mi tylko o odmulenie szwabika. sówmiarka w dłoń :!: :!: czym większe krzywki na wałkach tym lepsze czyli 40mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 W sumie kolektor już dawno wymieniony, ale dopiero wczoraj zostało to przetestowane na hamowni: Moje ostatnie hamowanko Oba wykresy hamowania P10 Ogólnie z 92,4KM do 107KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Hehe ładnie ci się odmuliło Chyba najlepiej wydana kasa w stosunku do przyrostów dla 1,6 Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Hehe ładnie ci się odmuliło Chyba najlepiej wydana kasa w stosunku do przyrostów dla 1,6 Nissana Generalnie masz rację Tyle że złożyło się na to kilka czynników: kolektor, katalizator, EGR I teraz się nie dziwię dlaczego Golfik 1,9 TDI tak bardzo się produkował, żeby mi uciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.