Gość maacieq Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 tak to mówią w aso a to nieprawda:) ludzie zmieniajcie ten kolektor po dołożeniu wałka z DS a 107km w ga16 musi wyjść przy zdrowym motorze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 ludzie zmieniajcie ten kolektor po dołożeniu wałka z DS a 107km w ga16 musi wyjść przy zdrowym motorze:) prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam ja w moim niemcu wpakowałem kolektor 73C do tego wałki z DS i teraz zastanawiam się nad wywaleniem kata czy koś w GA14DE wyawalła kata przy takich modach?? Jeśli tak to z jakim rezultatem?? EGR mam odłączony zapłon przyśpieszony, czas wybrać się na hamownie i zobaczyć ile ma tak naprawdę. Dzisiaj kolo w pasztecie 1.9TDi miał problemy... Co myślicie o tym kacie?? bo np u brachola w Hondzie 1.8v-tec vti po wywaleniu kata zrobił się totalny muł i wstawił go spowrotem. To mi daje troche do myślenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 ludzie zmieniajcie ten kolektor Popieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Co myślicie o tym kacie?? bo np u brachola w Hondzie 1.8v-tec vti po wywaleniu kata zrobił się totalny muł i wstawił go spowrotem. To mi daje troche do myślenia... Może ma dwie sondy lambda, ta druga miała zły odczyt, i wywaliło taki Nissanowski CheckEngine (jeździł na trybie awaryjnym) taki mój domysł Po wypowiedziach userów którzy nie maja kata wyczytuje same plusy (w HP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Może ma dwie sondy lambda, ta druga miała zły odczyt, i wywaliło taki Nissanowski CheckEngine (jeździł na trybie awaryjnym) taki mój domysł Po wypowiedziach userów którzy nie maja kata wyczytuje same plusy (w HP) Właśnie ze ma jedną sondę. silnik został rozprężony i przez to spadek mocy w wyższych partiach obrotów. silnik się kręci się 8500obr/min. też nie wiem skąd ten spadek mocy po wywaleniu kata to tylko domysły. Może ktośsię spotkał z podobnym przypadkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 wywalaj kata chlopie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Zastanawiałem się też nad zmianą układu wylotowego na seryjny ale z 1.6 nie jestem pewien jednak czy środkowe tłumiki w 1.4 i 1.6 są inne bo końcowe są te same, tylko ten środkowy mnie intryguje ktoś się orientuje?? bo jak robić wydech to raz a dobrze a nie co chwilę pod autem siedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zastanawiałem się też nad zmianą układu wylotowego na seryjny ale z 1.6 nie jestem pewien jednak czy środkowe tłumiki w 1.4 i 1.6 są inne bo końcowe są te same, tylko ten środkowy mnie intryguje ktoś się orientuje?? bo jak robić wydech to raz a dobrze a nie co chwilę pod autem siedzieć Zastanawia mnie jeszcze wywalenie katalizatora i tłumika środkowego i w to miejsce wstawić środkową częśc układu z 1.6 ale bez katalizatora, ta wersja ma dwa tłumiki, a nie było by tego śmiesznego metalicznego odgłosu jak w poldku lub w płachcie 1500 lux ktoś robił może taka akcje?? orientowałem się i nowy środkowy tłumik od wersji bez kata kosztuje ok 100pln a nie dławi go tak jak kat zatem pare koni się uwolni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Oto efekty wymiany kolektora ssącego na prawidłowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek N15 S Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 To tak zapytam przy okazji :-) Mo ktoś do sprzedania kolektor 73C?? Bo albo źle szukam albo nigdzie nie ma ;-) Poproszę o kontakt na PW i z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 (edytowane) Szukaj na allegro kolektorów do Sunny/Primery itp. Proś sprzedających o podanie oznaczeń kolektora, bo zazwyczaj nie widać na zdjęciach...Ja swój znalazłem w ten sposób i kosztowało mnie to trochę cierpliwości i 50zł Mój pochodzi z Primery P11 z roku 1998, pasuje jak ulał. Zapytaj o tu: http://allegro.pl/item710369549_nissan_primera_p_11_1_6_16v_kolektor_ssacy.html albo tu: http://allegro.pl/item721813536_kolektor_ssacy_nissan_primera_p11_1_6.html Tu masz 73C, ale może znajdziesz taniej http://allegro.pl/item731749534_primera_p11_96_99_czesci_kolektor_ssacy.html Edytowane 3 Września 2009 przez Gaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek N15 S Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 czyli trzeba wymienić ssący? czy wydechowy już się sam pogubiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 ssący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek N15 S Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 , w takim razie ostatnie nurtujące mnie pytanie, skoro wymieniamy ssący i wszystko pasuje jak trzeba, czyli fi przepustnicy w 73C jak i w 74C jest równe 70mm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Fi przepustnicy jest równe w 73C i 74C, ale nie wynosi ono 70mm tylko (chyba) 50mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 70mm to nawet w maximie 3.0 nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek N15 S Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Dzięki, dzięki trochę się zamotałem Ale wiem o co biega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Jak będziesz kupował kolektor to nie zapomnij zamówić sobie uszczelki kolektora i uszczelki pod przepustnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Jezeli ktos jest zainteresowany kupnem kolektora 73c to mam na sprzedaz. Kolektor po malym tuningu bo przystosowany pod przepustnice z sr20de (ale standardowa tez oczywiscie pasuje, specjalnie byl przerobiony zeby nie tracic mozliwosci zalozenia standardowej przepustnicy), ale osobiscie polecam (jezeli ktos ma mozliwosc) kupienia kolektora ssacego z Sentry - pieknie moment rosnie po zalozeniu go bardzo lanie moment rosnie. A co do kolektora wydechowego to polecam obx-a chinskiego tanio i nawet calkiem dobrze pasuje Aha i jak ktos bedzie zainteresowany to bede mial na sprzedaz walki rozrzadu z ga16ds tak za mniej wiecej 1,5-2 miesiaca.Wszelkie info na temat gratow na sprzedaz na priva. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Jezeli ktos jest zainteresowany kupnem kolektora 73c to mam na sprzedaz. Kolektor po malym tuningu bo przystosowany pod przepustnice z sr20de (ale standardowa tez oczywiscie pasuje, specjalnie byl przerobiony zeby nie tracic mozliwosci zalozenia standardowej przepustnicy), ale osobiscie polecam (jezeli ktos ma mozliwosc) kupienia kolektora ssacego z Sentry - pieknie moment rosnie po zalozeniu go bardzo lanie moment rosnie. A co do kolektora wydechowego to polecam obx-a chinskiego tanio i nawet calkiem dobrze pasuje Aha i jak ktos bedzie zainteresowany to bede mial na sprzedaz walki rozrzadu z ga16ds tak za mniej wiecej 1,5-2 miesiaca.Wszelkie info na temat gratow na sprzedaz na priva. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 elo elo Hamowałeś maszynę po zmianie kolekotra na sentrowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 elo elo Hamowałeś maszynę po zmianie kolekotra na sentrowy ?? Nie hamowalem bo chce schamowac dopiero jak podjade do ciebie, zmienimy walki na sentrowe, dorobimy regulowane kolka rozrzadu i wystroimy z nowa pompa paliwa, ale nie mam wogole na to narazie czasu:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychu2414 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Witam To w sumie mój pierwszy post, ale przeglądam to forum już od ponad roku, gdyż juz wcześciej byłem szczęśliwym użytkownikiem K11 1.3 a obecnie mam w posiadaniu N15 1.4 . Niestety czytając ten temat okazało się że moja alma jest zdławiona posiada kolektor 74C, w sumie nic dziwnego - pochodzi z Niemiec .Pare tygodni temu zakupiłem na szrocie kolektor z oznaczeniem 73C z almy angielskiego pochodzenia. Jakoś długo zabierałem się za wymianę tegoż kolektora, ale nie żałuje, bo trafił mi się znajomy kupiec, strzasznie się napalił na moje autko, dla mnie cena jest bardzo odpowiadająca, a poza tym już dawniej planowalem cosik z silnikiem SR20DE . Dlatego chyba zdecyduje sie sprzedać moją nyske, w sumie taka okazja może mi się więcej nie przytrafić, a kolektor 73C również będe posiadal na sprzedaż za bardzo okazyjną kwotę . Zainteresowanych proszę o wiadomość na priv., ew. gg:3439918 (pisać nawet jak niedostepny), możliwość przesłania fotek kolektora (kolektor jest z zaworem egr). Możliwość odbioru w Zielonej Górze Pozdrawiam Edytowane 15 Września 2009 przez krzychu2414 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jestem posiadaczem Almy 1,6 1996 rok z niemiec. Wersja SLX I teraz pytanie - wszędzie pisze że ten silnik w wersji SLX ma 90 KM. Patrzyłem na kolektor dolotowy i jak wół na nim pisze 73C. Znaczy więc że zdławienie mocy uzyskano w moim przypadku inną drogą. Jeśli dobrze zrozumiałem doszło do tego poprzez zastosowanie innej konstrukcji walów rozrządu, Więc jeśli założę wałki rozrządu od Almery 1,6 SR GX S to powinno to podnieść moc silnika o te 10 KM lub zastosować wałki od silnika stosowanego w 100NX silnik GA16DS. Rodzi sie tutaj kolejne pytanie, czy wałki od 200NX silnik 1.8 też podejdą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.