ciepanek Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Z tymi kolektorami ssacymi to sam nei wiem jak jest. Ja mam tez wersje niemiecka i kolektor mialem tez taki jak ty. proponuje od razu klasc walki od ga16ds troche ostrzejsze i ladny moment jest na nich juz od samego dolu. No albo oczywiscie od sentry ale o nie juz nie tak latwo. Jezeli chodzi o walki z silnika 1.8 (ca18det) to odpada, kompletnie inny sprzet to jest, za cholere nie podejda. Najostrzejsze co mozesz wlozyc jezeli chodzi o walki do swojego silnika to produkt wypuszczony przez JWT ale odradzalbym bo wogole dolu na nich nie ma. Kladz z ds albo sentry i ciesz sie jazda. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunniak1.6sr Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) A ja kupiłem dzisiaj kolektor 73c , rzeczywiście ma większe otwory od dolotu, ale kupiłem również listwę wtryskową która była razem z kolektorem i co się okazało, dysze wtryskiwaczy też są trochę większe, wszytko zamontowałem i tu zonk, obroty powyżej tysiąca zadyszka połączona ze strzelaniem w zakresie od 1500 do 2500 obrotów, przejechałem z 5 km na odcince i się trochę polepszyło, ogółem auto straciło moc na dolnych obrotach ale za to góra jest bez zarzutu, szybciej się wkręca od 5000 do 7000 tysi. grzebania trochę było (wyviercenie dziur i zamontowanie wtryskiwaczy od gazu) ale się udało. Ogółem polecam. A no i koszty jeszcze kolektor- 70 PLN wtryskiwacze- 120 PLN, 7 godzin roboty- bezcenne Edytowane 19 Września 2009 przez sunniak1.6sr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazbir Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 pytanie do użytkowników którzy zmienili kolektory, czy po podmianie zauważyliście u siebie spadek mocy "z dołu" i poprwe na górze czy poprawe w całym zkresie a zwłaszcza na górze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunniak1.6sr Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 a odnośnie jeszcze mojego postu powyżej, obroty niestety się nie ustabilizowały, za to spalanie wynosi około 16 litrów benzyny i 18 litrów gazu na setkę, masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) No trzeba wystroić, bo masz pewnie dużo za bogato teraz...Nie śmierdzi ci benzyną ? Sprawdź też sondę lambda. Edytowane 1 Października 2009 przez Gaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 No trzeba wystroić, bo masz pewnie dużo za bogato teraz...Nie śmierdzi ci benzyną ? A Ty stroiłeś swojego po wymianie? Mam już 73C, ale nie chce mi się samemu coś tak więc chyba z tym do kogoś uderzę... i co z tym strojeniem, wsio na hamowni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) A Ty stroiłeś swojego po wymianie? Nie stroiłem, bo nie zmieniałem wtrysków. A spalanie mi spadło (pewnie też ma na to wpływ korekta zapłonu) o jakieś 1-1,5L / 100km. Edytowane 1 Października 2009 przez Gaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Nie stroiłem, bo nie zmieniałem wtrysków. A spalanie mi spadło (pewnie też ma na to wpływ korekta zapłonu) o jakieś 1-1,5L / 100km. Czyli wtryski sobie zostają, tylko kolektor wymiana, a ta korekta to już na hamce jak mierzyłeś po zmianach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Korektę zapłonu robiłem jeszcze przed hamowaniem. Tak więc wynik z hamowni to efekt kolektora+zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunniak1.6sr Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 na początku było czuć benzyną owszem,ale też trochę jest lepiej ale obroty i tak nie chcę spaść poniżej 1500, co mnie dziwi, ten sam problem jest na gazie, a przecież wtrysków od gazu nie ruszałem, może wyczyszczenie przepustnicy przysporzyło tyle kłopotów, orientuje się czy tak może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 po czyszczeniu powinienes sobie ustawic obroty na rozgrzanym silniku luknij w serwisówke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Z tymi kolektorami ssacymi to sam nei wiem jak jest. Ja mam tez wersje niemiecka i kolektor mialem tez taki jak ty. proponuje od razu klasc walki od ga16ds troche ostrzejsze i ladny moment jest na nich juz od samego dolu. No albo oczywiscie od sentry ale o nie juz nie tak latwo. Jezeli chodzi o walki z silnika 1.8 (ca18det) to odpada, kompletnie inny sprzet to jest, za cholere nie podejda. Najostrzejsze co mozesz wlozyc jezeli chodzi o walki do swojego silnika to produkt wypuszczony przez JWT ale odradzalbym bo wogole dolu na nich nie ma. Kladz z ds albo sentry i ciesz sie jazda. Pzdr Dobra znalazłem wałki od 100NX silnik GA16DS. Teraz temat kolejny: - regulacja luzów ...... zgodnie z zasadami RTFM - luzy są regulowane za pomocą płytek. Czy w przypadku zamiany wałków na te z silnika 100NX muszę płytki zmieniać ?? Czy mogę zastosować płytki które zostały użyte w silniku GA16DS ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Asahi coś tu było pisane na ten temat: http://forum.nissank...ecznik-wymiany/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Dobra znalazłem wałki od 100NX silnik GA16DS. Teraz temat kolejny: - regulacja luzów ...... zgodnie z zasadami RTFM - luzy są regulowane za pomocą płytek. Czy w przypadku zamiany wałków na te z silnika 100NX muszę płytki zmieniać ?? Czy mogę zastosować płytki które zostały użyte w silniku GA16DS ?? Tak, musisz ustawić luzy nawet jeśli wałki pochodzą z takiego samego silnika. Możesz użyć starych płytek. W manualu serwisowym podany jest zakres luzów dla walka ssacego jak i wydechowego. pzdr rz U mnie już po przeszczepie 73C. W połączeniu z 4-2-1 i dolotem odczucia są całkiem przyjemne ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Czy w GA14DS też moc jest redukowana na kolektorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saturator Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 witam czyli jesli chodzi o zmiane moce w almerze n15 mam pare pytan 1) czy mozna zmienić kolektor ssący dla silnika 1,4 z silnika 1,6, czy wszystko pasuje czy lepiej zmienić kolektor 1,4 dla 1,4 i czy jest róznica w mocy między 1,65 a 1,4 2) czy trzeba zmieniac te wałki ds choć nie wiem co to jest 3) czy trzeba wywalić egr również nie wiem co to jest 3) czy nie trzeba bedzie nić zmieniać w komputerze aby zmienić mieszanke pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zmieniasz kolektor ssący i już masz pełną moc, nie musisz nic wiecej robić... Kolekotry w 1,4 i 1,6 są identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misioor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 (edytowane) to odnosi sie takze do sunnego ga14de o mocy 75KM? wstawiam kolektor z wersji robionej wszędzie tylko nie na Niemcownię czyli 73C i mam te 87KM? Edytowane 20 Grudnia 2009 przez misioor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek104 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 dokładnie. Ja kolektor już zakupiłem, w drugi dzień Świat Sunny dostanie prezent przy okazji zaślepię EGR, a co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Motion Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 hello! i from germany. i can speak very good polish but i can´t write good. i read the thread and i will ask you where i can buy the walki 16 ds? and how much does it cost? and the part with 73 c how much does it in polan cost? czesc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Hi Motion for this parts we polish users of this forum ale locking on the www.allegro.pl it some kind like ebay.com the same rules or you must to ask somebody on this forum try to ask Coobcio this Guy has manny parts for nissan or try in here http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/18-czesci-kupieszukamsprzedam/ its il buy seell or i'm loockin sorry for my english i hope You understend something best regards Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość georgebb Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Sprawdziłem u siebie. 74C 2-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 (edytowane) hello! i from germany. i can speak very good polish but i can´t write good. i read the thread and i will ask you where i can buy the walki 16 ds? and how much does it cost? and the part with 73 c how much does it in polan cost? czesc! You can find pretty much everything for GA16DE and DS on our local auctioning site, www.allegro.pl GA16DS cams - usually about 300 polish zlotys (~80 euros). Make sure their condition is alright and they provide proper valve lifting (40.1mm on the intake cam if I am not mistaken). UK73CH intake manifold - I found one for 50 zlotys (~13 euros) about half a year ago, it came from Primera P11 '98. If you look for an intake manifold on Allegro, make sure their part numbers are clearly visible on the photo - if not, ask the seller to make you a proper picture. Picture of a 73C manifold is attached below. Edit: Forum member rz is supposed to have an identical one collecting dust in his garage, I suggest you message him. My regards G Edytowane 21 Stycznia 2010 przez Gaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek104 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 No i zmieniłem kolektor. Z seryjnych 75KM na hamowni wyszło radosne 90,4KM Także zmiana kolektora i zaślepienie EGR dało efekty. wykres przed wykres po: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość georgebb Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Jarku ,jakieś wnioski zwiazane z ta operacją - porady , sugestie, przeciwwskazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.