Jarek104 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Hmm.. Szczerze powiem, że kupiłem używany kolektor, dałem mechanikowi, który rzucając mięsem zmieniał go przez dobre 3 godziny (że niby kiepskie dojście ) i oddałem kluczyki prawowitej właścicielce. Zasugerowany zdaniem mechanika, że kolektory były identyczne i wsiadając sporadycznie do Nissana małżonki, z d*pą przyzwyczajoną do Laguny w dieslu 140KM nie czułem, jakiejś oszałamiającej różnicy, mało tego, nie czułem jej wcale. Ale po hamowni wyszło jednoznacznie, że zabieg miał sens. W dolnym zakresie obrotów nie czuć w ogóle różnicy, góra się szybciej dokręca (albo to złudzenie). Gdzieś tam w górnych zakresach obrotów, powyżej 3,5tys obrotów coś się zaczyna dziać. Poczekam aż w końcu będą suche drogi, stane sobie nim na 1/4 z autami, z którymi dotychczas szedłw miarę równo i zobaczymy czy te konie to tylko papier, czy jednak real Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kejk Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 A tutaj efekt widoczny na jednym wykresie. Moc praktycznie do 3500 obr bez zmian. Widoczne różnice mogą wynikać z błędu pomiaru. Fajnie zaczyna się dziać później. Przesunął się też dalej max mocy. Ciekawiej chyba wygląda moment. Dość znacznie się poprawił i bynajmniej nie chodzi o wzrost maxa, tylko w ogóle o charakterystykę. Wyprostowało się. Jest znacznie lepiej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Duchu Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam u mnie też jest 74C (madafu***** germans) ale mam jeszcze pytanko bo wedługo mecanika przez to ze kolektor jest bardziej ciasny auto pali wicej ponieważ silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki paliwa i powietrza czy zamontowanie 73C zmniejszy apetyt na paliwko ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam u mnie też jest 74C (madafu***** germans) ale mam jeszcze pytanko bo wedługo mecanika przez to ze kolektor jest bardziej ciasny auto pali wicej ponieważ silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki paliwa i powietrza czy zamontowanie 73C zmniejszy apetyt na paliwko ??? Z autopsji [co prawda 1.4] Ci powiem, że nie. Ale też go na szczęście nie zwiększa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Duchu Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 hmmmm nie pozostaje nic innego jak tylko znależć zamówić zamontować i w droge dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morphem Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Ostatnio w końcu zmieniłem kolektor na 73C. Po wymianie nasunęło mi się kilka pytań. Czy podczas wymiany kolektora trzeba jakąś szczególną uwagę zwracać na listwę wtryskową? Chodzi mi np o te pierścienie/uszczelki, które siedzą w otworach w kolektorze, czy trzeba je wymieniać? U mnie wyglądały jak nowe więc po prostu je przełożyłem. Czy podczas przykręcania listwy może zmienić się kąt wtrysków w stosunku do otworów w kolektorze? Dodam, że nie wyciągałem poszczególnych wtryskiwaczy z listwy, na czas zmiany kolektora zdemontowałem listwę w całości. Czy po za słabym lub za mocnym dokręceniu wtryski mogą lać? Dokręcałem bez klucza dynamometrycznego i stąd moje pytania i obawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 O nic sie nie martw, dokreca sie z wyczuciem, jak widzisz ze gumka uszczlniajaca wtryskiwach delikatnie sie odgina to znaczy ze juz wystraczy. Te gumki jak nie sa nigdzie nadpekniete to niech cie o nie glowa nie boli. Bardzo dobrze , ze nie wyciagales poszczegolnych wtryskiwaczy z listwy bo to nie ma sensu, kat wtryskiwaczy sie nie moze zmienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tzr50 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) A ja mam inne pytanko. Czy trzeba zmieniać kolegtor na ten odblokowany, czy wystarczy zeszlifować to np. wiertarką i frezem do wiekszeg rozmiaru tak jak pokazywał to użytkownik Coobcio z kolektrem wydechowym. pzdrawiam Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez tzr50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) Co, nie możesz poczekać, aż się wyścigi na Bemowie skończa ??? Przeccież widzisz, ze jest rlacja na bieżąco. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Motion Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 czesz! ja to z niemiec. man teras kolektor. obroty po 5500 to diablo. jesto egr i kollektor wydechowe. po byl z katalysator i bez. tez on jest 74c z katalysatorim i 73c bez katalysator. 73c jest sunny sr1,6 i almera do 98 w 1,6sr. jesto tesz w primera. jado w niedziele do polski! juhu czesz motion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kejk Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 dla potomnych - co dała wymiana samego kolektora 74 na 73 w silniku GA16DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrasz Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam , A ja mam inne pytanko. Czy trzeba zmieniać kolegtor na ten odblokowany, czy wystarczy zeszlifować to np. wiertarką i frezem do wiekszeg rozmiaru tak jak pokazywał to użytkownik Coobcio z kolektrem wydechowym. pzdrawiam to można tak zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.