pedroz Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Witam! Jako ze to moj pierwszy raz tutaj, witam wszystkich Przymierzam sie do kupna Almery GTI '97, stad moje pytanie: Na co zwrocic uwage, co jest szczegolna bolaczka tego modelu? Gdzie i za ile mozna w Warszawie zrobic przeglad przed zakupem? Zalezy mi na jakims pewnym warsztacie, w ktorym nie beda sciemniac i przyloza sie do tego jak nalezy, bo ja szczerze mowiac jestem lajkonikiem w tych tematach. Autko juz wstepnie ogladalem, ma swoje mankamenty natury blacharskiej (m.in. pare ognisk rdzy po przycierkach), ale ogolnie mi sie podoba. BTW. Gdzie ew. warto sie zaopatrywac w czesci? -- pzdr pedroz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Gdzie i za ile mozna w Warszawie zrobic przeglad przed zakupem? Zalezy mi na jakims pewnym warsztacie, w ktorym nie beda sciemniac i przyloza sie do tego jak nalezy, bo ja szczerze mowiac jestem lajkonikiem w tych tematach. Polecam ASO T&T Zaborowski przy Puławskiej. Ja tam sprawdzałem jedną Primerkę przed zakupem i wszyściutko mi wywlekli. Koszt to 150zł netto, ale u nich warto tyle dać. P.S. GTi to piękne auto Fajnie byłoby mieć trzecie w klubie pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Polecam ASO T&T Zaborowski przy Puławskiej. Ja tam sprawdzałem jedną Primerkę przed zakupem i wszyściutko mi wywlekli. Koszt to 150zł netto, ale u nich warto tyle dać. Ok. Dzieki na namiary. Jade do nich jutro na testy. P.S. GTi to piękne auto Fajnie byłoby mieć trzecie w klubie Najpierw fajnie bylo by MIEC :wink: Ale jak przejdzie pozytywnie testy, to mysle, ze juz bedzie krotka droga, o ile dogadam sie z wlascicielka. BTW. Troche mnie zasmucilo, ze w glosie Pana serwisanta uslyszalem lekka nutke niedowierzania, ze to wersja z 2.0l silnikiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 BTW. Troche mnie zasmucilo, ze w glosie Pana serwisanta uslyszalem lekka nutke niedowierzania, ze to wersja z 2.0l silnikiem :? A czemuż to? Czyżby mechanik na starcie dorobił się krechy za nieznajomość oferty Nissana? A może to nie było niedowierzanie, tylko jęk świadczący o tym że GTi to może być nieźle zciorane? Bo sam chyba w to nie wątpisz, że pod maską drzemie SR20DE? pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 A czemuż to? Czyżby mechanik na starcie dorobił się krechy za nieznajomość oferty Nissana? Jakos tak mi to zabrzmialo. Zobaczymy. A specjalnie chcialem z nim jechac do ASO, bo myslalem ze kto jak kto, ale ASO to powinno miec juz do czynienia z tym modelem. A może to nie było niedowierzanie, tylko jęk świadczący o tym że GTi to może być nieźle zciorane? Hmm... to ja juz nie wiem. Fakt ze autko nie wyglada jak nowka-nierdzewka i troche pracy i pieniazko trzeba bedzie wlozyc zeby doprowadzic je do wizualnej swietnosci Kobitka nie nalezy do tych co przesadnie dbaja o samochod, ale tez tego nie ukrywa. Bo sam chyba w to nie wątpisz, że pod maską drzemie SR20DE? Kurcze. Na symbole nie patrzylem. Ale 2.0 to jest - byly jakies rozne 2.0? Sie nie znam jak juz pisalem. :? Lamer ze mnie, ale jak kupie, to sie podciagne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Kurcze. Na symbole nie patrzylem. Ale 2.0 to jest - byly jakies rozne 2.0? Sie nie znam jak juz pisalem. :? Lamer ze mnie, ale jak kupie, to sie podciagne Spokojnie, nie przejmuj się. Jeśli jest to prawdziwe GTi to ma pod maską jedyny słuszny silnik 143KM z 2 litrów Powodzenia w ASO! pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 spradz w niej stan progów i wałków w silniku - to podstawa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Kurcze. Na symbole nie patrzylem. Ale 2.0 to jest - byly jakies rozne 2.0? Sie nie znam jak juz pisalem. :? Lamer ze mnie, ale jak kupie, to sie podciagne Spokojnie, nie przejmuj się. Jeśli jest to prawdziwe GTi to ma pod maską jedyny słuszny silnik 143KM z 2 litrów Powodzenia w ASO! Nie no. To jest silnik 2.0/143KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 spradz w niej stan progów i wałków w silniku - to podstawa :wink: Blacharsko jest do dopieszczenia - pare baboli jest. A stan walkow/silnika ma sprawdzic ASO. Ja tego nie sprawdze, ja wiem tylko, gdzie silnik znalezc Reszta jest dla mnie magia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Aso ? no coś ty onie generalnie ASO w polsce nie potrafi zmienić poprawnie klocków hamulcowych to niby jak ci maja sprawdzić te wałki ? Poprostu odkreć kolek przez ktory sie leje oliw i przejedz palcem po krzwce i obadaj ją czy nie ma progu - proste :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Aso ?no coś ty onie generalnie ASO w polsce nie potrafi zmienić poprawnie klocków hamulcowych to niby jak ci maja sprawdzić te wałki ? Nie strasz. Scyzor ich polecil Poprostu odkreć kolek przez ktory sie leje oliw i przejedz palcem po krzwce i obadaj ją czy nie ma progu - proste :wink: Hmm... Palca nie urwie? Ja pisalem, zem lamer do kwadratu. O kompach i bazach mozesz ze mna gadac, ale o silnikach ni w zab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 na wyłączonym silniku się to sprawdza. jak bedzie wyczówalny rowek na walku to znaczy ze jest on zluzyty kompletnie i ze silnik moze byc w podobnym stanie albo byl jerzdzony na kiepawym oleju albo bardzo pilowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 na wyłączonym silniku się to sprawdza. Nie no... zdaje sobie sprawe. Zartowalem przeciez. jak bedzie wyczówalny rowek na walku to znaczy ze jest on zluzyty kompletnie i ze silnik moze byc w podobnym stanie albo byl jezdzony na kiepawym oleju albo bardzo pilowany... Ok. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Aso ?no coś ty onie generalnie ASO w polsce nie potrafi zmienić poprawnie klocków hamulcowych to niby jak ci maja sprawdzić te wałki ? Nie strasz. Scyzor ich polecil Kuba generalizuje. Ja ich poleciłem, bo byłem bardzo zadowolony z ich oceny auta, którego na szczęście nie kupiłem pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 no fakt moj werdykt tyczył się tylko 80% placówek ASO w pl, być może ta którą poelcał Scyzor miesci się w reszcie tych 20% :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł ~~ Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 aso na puławskie w wawce można na prawdę polecic mam bardzo miłe wspomnienia z tym warsztatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Przymierzam sie do kupna Almery GTI '97, stad moje pytanie:Autko juz wstepnie ogladalem, ma swoje mankamenty natury blacharskiej (m.in. pare ognisk rdzy po przycierkach), ale ogolnie mi sie podoba. BTW. Gdzie ew. warto sie zaopatrywac w czesci? pedroz Czy owo GTI z 97r które oglądałeś, to jest przypadkiem to: http://www.trader.pl/details,131,685728673...20051024381.asp Nissan Almera 2.0 GTI 2.0 1997 r. Typ ogłoszenia: Sprzedaż Marka: Nissan Model: Almera 2.0 GTI Pojemność: 2000 Typ silnika: benzyna Moc: 143 (w KM) Przebieg: 138000 (w km) Rok: 1997 Kolor: czerwony Pierwsza rejestracja: 04/1997 Województwo: mazowieckie Opis: Auto zrywne, doskonale przyspiesza na każdym biegu. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Dodatkowo zamontowane rozpórki przedniego i tylnego zawieszenia. Wyposażenie: -wsp. kierownicy -ABS -el. szyby -el. lusterka -alarm -centr. zamek -klimatyzacja -radio -poduszki: - szt. 2 -halogeny -alufelgi -opony zimowe Historia pojazdu: -II właściciel -właściciel niepalący -kupiony w kraju -bezwypadkowy -garażowany -serwisowany -ks. serwisowa Można zapytać jak wypadła weryfikacja w ASO, i ile za usługę policzyli? Pytam, tak z ciekawości......, sam przymierzam się do Almery ......1,4 Ps. Także piszę po raz pierwszy, aczkolwiek forum odwiedzam już od dłuższego czasu, teraz nadejszła wiekopomna chwila na inaugurację i pierwszego posta. WITAM WSZYSTKICH BARDZO GORĄCO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 3 gti a kto ma drugie??jak ja mam pierwsze powiedzmy??ja mam 1997 rok i....jest jak jest Opis: Auto zrywne, doskonale przyspiesza na każdym biegu. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Dodatkowo zamontowane rozpórki przedniego i tylnego zawieszenia.<-------------to jest w serii a nie dodatkowo tylko skóry brak a bo po co:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Można zapytać jak wypadła weryfikacja w ASO, i ile za usługę policzyli? Mają narzucone i zawsze liczą tyle samo. 150zł netto. 3 gti a kto ma drugie??jak ja mam pierwsze powiedzmy??ja mam 1997 rok i....jest jak jestOpis: Auto zrywne, doskonale przyspiesza na każdym biegu. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Dodatkowo zamontowane rozpórki przedniego i tylnego zawieszenia.<-------------to jest w serii a nie dodatkowo tylko skóry brak a bo po co:( A zajrzyj tutaj http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...;tid=40&p=0 Wszystko się wyjaśni pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Czy owo GTI z 97r które oglądałeś, to jest przypadkiem to:http://www.trader.pl/details,131,685728673...20051024381.asp Tak. To jest to. Historia pojazdu:-II właściciel -właściciel niepalący -kupiony w kraju -bezwypadkowy -garażowany -serwisowany -ks. serwisowa Można zapytać jak wypadła weryfikacja w ASO, i ile za usługę policzyli? Pytam, tak z ciekawości......, sam przymierzam się do Almery ......1,4 Wiec tak. Weryfikacja wypadla srednio dla auta. Nie jest ono m.in. do konca bezwypadkowe. Troche rzeczy do wymiany. BTW. Ktos moze mi wytlumaczy co to takiego "Łącznik elastyczny ukł wydechowego"? ASO zakwalifikowalo toto do wymiany. Cena wg nich wynosi "część – 1293 PLN/szt. robocizna 100 PLN" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 3 gti a kto ma drugie??jak ja mam pierwsze powiedzmy??ja mam 1997 rok i....jest jak jest Opis: Auto zrywne, doskonale przyspiesza na każdym biegu. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Dodatkowo zamontowane rozpórki przedniego i tylnego zawieszenia.<-------------to jest w serii a nie dodatkowo tylko skóry brak a bo po co:( Skora jest na kierownicy i lewarku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Można zapytać jak wypadła weryfikacja w ASO, i ile za usługę policzyli? Mają narzucone i zawsze liczą tyle samo. 150zł netto. pzd Dzięki. A czy ta cena zawiera oględziny tylko pod względem mechanicznym, czy także można liczyć na opinię odnośnie ewentualnej burzliwej tj. wypadkowej przeszłości auta? A może to jest osobna usługa płatna extra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Można zapytać jak wypadła weryfikacja w ASO, i ile za usługę policzyli? Mają narzucone i zawsze liczą tyle samo. 150zł netto. pzd Dzięki. A czy ta cena zawiera oględziny tylko pod względem mechanicznym, czy także można liczyć na opinię odnośnie ewentualnej burzliwej tj. wypadkowej przeszłości auta? A może to jest osobna usługa płatna extra? W ramach tej ceny sprawdzaja grubosc lakieru. Mi wykryli malowane 2 elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Można zapytać jak wypadła weryfikacja w ASO, i ile za usługę policzyli? Pytam, tak z ciekawości......, sam przymierzam się do Almery ......1,4 Wiec tak. Weryfikacja wypadla srednio dla auta. Nie jest ono m.in. do konca bezwypadkowe. Troche rzeczy do wymiany. BTW. Ktos moze mi wytlumaczy co to takiego "Łącznik elastyczny ukł wydechowego"? ASO zakwalifikowalo toto do wymiany. Cena wg nich wynosi "część – 1293 PLN/szt. robocizna 100 PLN" Hmm, no tak. Sprzedającej trzeba jednak oddać, że w ogłoszeniu wcale nie twierdziła, że auto jest w idealnym, a co najmniej w bardzo dobrym stanie. Nie znalazł się także bardzo modny ostatnio zapis w ogłoszeniach "auto do jazdy bez żadnego wkładu finansowego", z czym przy bliższych oględzinach bywa różnie. A co do szermowania słówkiem bezwypadkowe, to też jest ciekawa sprawa. Sam dzwoniłem ws. kilku czy kilkunastu ogłoszeń i od razu pytałem o tą kwestię, (szczeólnie jeśli jest to drugi czy trzeci właściciel), na czym opiera swoją pewność, że samochód jest bezwypadkowy, czy był badany na płycie podłogowej (?), albo przynajmniej testerem grubości lakieru (?) - wówczas często zapada głucha cisza, bywa, że pada wywód o dokładnych oględzinach na tzw. oko. Niestety na oko można wykryć (zwłaszcza gdy się jest laikiem) tylko wyjątkową fuszerkę). Myslę, jednak że te 150 zł netto zostawione w ASO to jedne z lepiej wydanych pieniędzy. Usterka, którą wymieniasz to już wydatek blisko 1,5kzł. Teraz nic tylko decydować, negocjować cenę czy dać sobie spokój. Życzę dobrej decyzji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 20 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Można zapytać jak wypadła weryfikacja w ASO, i ile za usługę policzyli? Pytam, tak z ciekawości......, sam przymierzam się do Almery ......1,4 Wiec tak. Weryfikacja wypadla srednio dla auta. Nie jest ono m.in. do konca bezwypadkowe. Troche rzeczy do wymiany. BTW. Ktos moze mi wytlumaczy co to takiego "Łącznik elastyczny ukł wydechowego"? ASO zakwalifikowalo toto do wymiany. Cena wg nich wynosi "część – 1293 PLN/szt. robocizna 100 PLN" Hmm, no tak. Sprzedającej trzeba jednak oddać, że w ogłoszeniu wcale nie twierdziła, że auto jest w idealnym, a co najmniej w bardzo dobrym stanie. Nie znalazł się także bardzo modny ostatnio zapis w ogłoszeniach "auto do jazdy bez żadnego wkładu finansowego", z czym przy bliższych oględzinach bywa różnie. Nie. Do sprzedajacej nie ma zadnych zastrzezen. W sumie czesc wykrytych przez ASO rzeczy od razu sama zapowiadala A co do szermowania słówkiem bezwypadkowe, to też jest ciekawa sprawa. Sam dzwoniłem ws. kilku czy kilkunastu ogłoszeń i od razu pytałem o tą kwestię, (szczeólnie jeśli jest to drugi czy trzeci właściciel), na czym opiera swoją pewność, że samochód jest bezwypadkowy, czy był badany na płycie podłogowej (?), albo przynajmniej testerem grubości lakieru (?) - wówczas często zapada głucha cisza, bywa, że pada wywód o dokładnych oględzinach na tzw. oko. Niestety na oko można wykryć (zwłaszcza gdy się jest laikiem) tylko wyjątkową fuszerkę).Myslę, jednak że te 150 zł netto zostawione w ASO to jedne z lepiej wydanych pieniędzy. Usterka, którą wymieniasz to już wydatek blisko 1,5kzł. Teraz nic tylko decydować, negocjować cenę czy dać sobie spokój. Życzę dobrej decyzji No wlasnie. To jest jedna z rzeczy - najdrozsza. Oprocz tego kilka innych, aczkolwiek tanszych. Zdziwil mnie tylko koszty lakierowania podane w ASO: "Koszt lakierowania jednego elementu ok. 750 PLN - netto; Zabezpieczenie i uzupełnienie ubytków lakieru 1000-1500PLN" :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.