Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

X- trail od kiedy montowali ??


Gość Adam Lee

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adam Lee

Witam

Na początku się przywitam

Nysami jeżdżę od 10 lat marka super oby tak dalej

i w związku z tym mam pytanie planuje zakup X-a (napewno nie nowy )

na jaki rocznik zwrócić uwagę

i jeszcze pytanie czy wszystki mają 4x4 i od którego roku montowali światła na dachu

 

za wszystkie odpowiedzi dziękuje

a i jeszcze jak kupie X to do sprzedania będzie WP 11 2000 r 2.0L 140KM

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie mają 4x4. W 2006 i 2007 o ile dobrze pamiętam były też dostępne wersje z napędem tylko na przód (te 4x4 też były, tyle że droższe).

Co do lamp na dachu, to chyba pojawiły w 2004 w wersji Sport i Sport+ (wtedy kupowałem swojego Sport+, właśnie z takimi światłami) Co ciekawe, światła te nie były dostępne w najlepszej wersji wyposażenia - Elegance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adam Lee

myślę że 19tyś mnie zadowoli

salon polska

drugi właściciel w polsce

4x air bag

4x elektryczne szyby

podgrzewane lusterka i siedzenia

oryginalne radio + Zmieniarka na 6CD

2 komplety kół zimowe na stalówka

i letnie na 16 super alu

xenony

spryskiwacze

czujniki cofania Valeo

relingi dachowe

kolor szary metalik

a i jeszce ma na dachu z tylu mały spojler super to wygląda bez tego zupełnie inny

samochód

jasny środek

jeżeli jestes zainteresowany to zadzwoń

nie mam ciśnienia go sprzedawać naprawdę fajny wóz tylko troszku za mały dla mnie i rodzinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie mają 4x4. W 2006 i 2007 o ile dobrze pamiętam były też dostępne wersje z napędem tylko na przód (te 4x4 też były, tyle że droższe).

Co do lamp na dachu, to chyba pojawiły w 2004 w wersji Sport i Sport+ (wtedy kupowałem swojego Sport+, właśnie z takimi światłami) Co ciekawe, światła te nie były dostępne w najlepszej wersji wyposażenia - Elegance.