jaca V6 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Kuba, wkładaj VG30 i po problemie później bedziesz sie uczył, fakt, to zupełnie inna szkoła jazdy ale warto przy takiej wartości momentu do obrotów to jest coś spalanie podobne a jaka frajda z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Ładnie 134KM brawo :one: tylko czemu moment spadł zamiast wzrosnąć :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 tylko czemu moment spadł zamiast wzrosnąć :/ Taka haraktetystyka wałków, na te chwilę do od 1000 do 6000obr.min lepiej by się sprawowały wałki z DS ale od 6000 do 7000 jest 10KM różnicy na korzyść tych z USA... Zresztą za jakiś czas wchodzimy z modyfikacjami głowicy no i dużą przepustnice trza zapodać Osobiście dużo bardziej podoba mi się przebieg na DSowych wałkach, ciekawe jeszcze co by było jakby z sentry ssak wjechał (w tym projekcie P11)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 moim zdaniem pomógłby łagodniejszy wałek wydechowy jeśli chodzi o moment. zróbmy dila zamieńmy wałki. ja mu dam wydech przerobiony z ssącego z sentry 40,7 a on wydechowy od siebie za dopłatą który ja zastosuje jako ssący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 moim zdaniem pomógłby łagodniejszy wałek wydechowy jeśli chodzi o moment. zróbmy dila zamieńmy wałki. ja mu dam wydech przerobiony z ssącego z sentry 40,7 a on wydechowy od siebie za dopłatą który ja zastosuje jako ssący :064: :one: Coobcio skoro miałeś je w rence to napisz iakie krzywki mają a może właściciel napisze ile go wyniosły z przesyłką do PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Fotka specjalnie dla was(równiutko 41mm): Wałki na gotowo wychodzą ok 1500zł w PL czyli mniej więcej tyle samo co druciane Światki które nadają się tylko do tarcia chrzanu Moim skromnym zdaniem jeśli auto ma służyć na co dzień to bym ich nie wsadzał zamiast tego wolał bym kompleksowo obrobioną głowicę - z pewnością dołu by tak nie zabiło i coś tam na górze i po środku by dodało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 równiutko 41mm :galy: tak mało tylko 0.3 więcej od tych z sentry... spodziewałem się więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To te z Sentry to niezłe kozaki są... Od początku byłem przekonany że mają 40,3mm. Ps. te JWT za to mają bardziej pełne kształty i są bardziej okrągle co skutkuje wyraźnie większym spalaniem i mniej równymi wolnymi obrotami o wartościach momentu z dołu nie wspominając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 mają 40.7 a co najważniejsze nie psują dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwi@t Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Fotka specjalnie dla was(równiutko 41mm): Obrazek Wałki na gotowo wychodzą ok 1500zł w PL czyli mniej więcej tyle samo co druciane Światki które nadają się tylko do tarcia chrzanu Moim skromnym zdaniem jeśli auto ma służyć na co dzień to bym ich nie wsadzał zamiast tego wolał bym kompleksowo obrobioną głowicę - z pewnością dołu by tak nie zabiło i coś tam na górze i po środku by dodało. Autko ma służyć na codzień ale już nie długo. Za jakieś 6 miechów będzie pole do popisu. Puki co jeździ całkiem sprawnie, napewno jest szybsze niż było i co ciekawe średnie spalanie miasto/trasa bez oszczędzania auta (sprawdzałem je na trasie) wyszło 8,2l więc nadal pali jak auto turystyczne :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Czekam z nie cierplowoscia na wyniki z G-Techa, czy moze juz sa znane przyspieszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Albo wrzuć jakiegoś filma !!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 No sa wyniki: Kuba prowadzil, ja siedzialem obok i pol baku paliwa. Wyszlo 9.8 do 60mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Nie jest to powalający wynik ale masa primy robi niestety swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 a ten wynik to z wrzuceniem III jest ? bo taki wynik robi moje zgazowane SR20Di ale do 100 km/h , z wrzuceniem III właśnie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 czyli ucieto na oko 1sekunda?:/ To pewnie przez ten moment.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiLGT Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Czy takie same przerobki zastosowane w GA16DS dadza podobne efekty? Oraz taki pytanie: czy montaz turbo do tego silnika jest mozliwy, czy jest sens, i jaki jest stopien skomplikowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Gaźnik jest niestety nierozwojowy i jedyne co to możesz zrobić porządny wydech, zapodać dobry kolektor wydechowy i w zasadzie to by było na tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 No i przy dolocie pogrzebać. Ja zrobiłem dolot i wydech od miejsca gdzie był katalizator. Na kolektor już się nie rzuciłem Na zrobionym wydechu i nie dotkniętym dolocie zrobiłem 9.68s. do 60mph. Dolot później sporo poprawił ale nie miałem już G-TECH'a żeby sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Oj gonimy te 123 km w twoim autku-zobaczymy jak sunny po podobnych modach podaje-może jutro pierwsze pomiary GTECHEM wykonam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 No i bardzo dobrze ze gonicie:) to mnie mobilizuje do dalszych modow. Juz lezy u mnie w garazu kolektor dolotowy od sentry+walek ssacy (sentra)i regulator cisnienia paliwa. Brakuje mi jeszcze pompy paliwa i Kuba mi dorobi regulowane kolka rozrzadu. Ciekawy jestem ile hamownia wypluje.... Sunny juz sie napewno przyjemnie jezdzi, Primera jest ciezsza.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Tak jakieś 200kg różnicy robi swoje,hihi-choć kuba twierdzi że twoja prima jeździ bardzo ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 No kiedy nia jechal to przez chwile myslal ze to sr20 Umowmy sie, cudow przy tym silniku nigdy nie bedzie ale jakby nie patrzec jestemy pionierami w polsce w modach GA16DE wiec nie jest zle. Dzisiaj znalazlem w necie turbo kit do naszego silnika, zestaw na 200 HP+ (bez IC) kosztuje cos okolo 2500$ a z intercoolerem na 250 HP+ cos ponad 3200$, jak co takiego ktos wsadzi to juz mozna zrobic naprawde mocny samochod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Tak,ale przy tym zestawie odpada mocne planowanie głowicy-a w N/A to podstawa dobrej mocy-a co do tego ga16de to uważam że twoje np.23 konie więcej niż seria to już bardzo dużo-23% w wolnossącym silniku!!!ale ja mam plan zyskać ok 30%więcej niż ma ten motor seryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 No wiem ze planowanie odpada, ale napisalem o tym w charakterze ciekawostki. Jak wrzuce reszte gratow ktore mi leza w garazu to licze tak na ~135PS ale zobaczymy jak to bedzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.