Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dłubiemy GA16DE w atmosferze


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kuba, wkładaj VG30 i po problemie ;) później bedziesz sie uczył, fakt, to zupełnie inna szkoła jazdy ale warto ;) przy takiej wartości momentu do obrotów to jest coś ;) spalanie podobne ;) a jaka frajda z jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czemu moment spadł zamiast wzrosnąć :/

Taka haraktetystyka wałków, na te chwilę do od 1000 do 6000obr.min lepiej by się sprawowały wałki z DS ale od 6000 do 7000 jest 10KM różnicy na korzyść tych z USA...

Zresztą za jakiś czas wchodzimy z modyfikacjami głowicy no i dużą przepustnice trza zapodać :D

 

Osobiście dużo bardziej podoba mi się przebieg na DSowych wałkach, ciekawe jeszcze co by było jakby z sentry ssak wjechał (w tym projekcie P11)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem pomógłby łagodniejszy wałek wydechowy jeśli chodzi o moment. zróbmy dila zamieńmy wałki. ja mu dam wydech przerobiony z ssącego z sentry 40,7 a on wydechowy od siebie za dopłatą który ja zastosuje jako ssący :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem pomógłby łagodniejszy wałek wydechowy jeśli chodzi o moment. zróbmy dila zamieńmy wałki. ja mu dam wydech przerobiony z ssącego z sentry 40,7 a on wydechowy od siebie za dopłatą który ja zastosuje jako ssący :D

 

:064: :one:

 

Coobcio skoro miałeś je w rence to napisz iakie krzywki mają

a może właściciel napisze ile go wyniosły z przesyłką do PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotka specjalnie dla was(równiutko 41mm):

walek2.jpg

Wałki na gotowo wychodzą ok 1500zł w PL czyli mniej więcej tyle samo co druciane Światki które nadają się tylko do tarcia chrzanu :D

Moim skromnym zdaniem jeśli auto ma służyć na co dzień to bym ich nie wsadzał zamiast tego wolał bym kompleksowo obrobioną głowicę - z pewnością dołu by tak nie zabiło i coś tam na górze i po środku by dodało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To te z Sentry to niezłe kozaki są... Od początku byłem przekonany że mają 40,3mm.

Ps. te JWT za to mają bardziej pełne kształty i są bardziej okrągle co skutkuje wyraźnie większym spalaniem i mniej równymi wolnymi obrotami o wartościach momentu z dołu nie wspominając :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotka specjalnie dla was(równiutko 41mm):

Obrazek

Wałki na gotowo wychodzą ok 1500zł w PL czyli mniej więcej tyle samo co druciane Światki które nadają się tylko do tarcia chrzanu :D

Moim skromnym zdaniem jeśli auto ma służyć na co dzień to bym ich nie wsadzał zamiast tego wolał bym kompleksowo obrobioną głowicę - z pewnością dołu by tak nie zabiło i coś tam na górze i po środku by dodało.

 

Autko ma służyć na codzień ale już nie długo. Za jakieś 6 miechów będzie pole do popisu.

Puki co jeździ całkiem sprawnie, napewno jest szybsze niż było i co ciekawe średnie spalanie miasto/trasa bez oszczędzania auta (sprawdzałem je na trasie) wyszło 8,2l więc nadal pali jak auto turystyczne :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy takie same przerobki zastosowane w GA16DS dadza podobne efekty?

 

Oraz taki pytanie: czy montaz turbo do tego silnika jest mozliwy, czy jest sens, i jaki jest stopien skomplikowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik jest niestety nierozwojowy i jedyne co to możesz zrobić porządny wydech, zapodać dobry kolektor wydechowy i w zasadzie to by było na tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

No i przy dolocie pogrzebać.

 

Ja zrobiłem dolot i wydech od miejsca gdzie był katalizator. Na kolektor już się nie rzuciłem :)

 

Na zrobionym wydechu i nie dotkniętym dolocie zrobiłem 9.68s. do 60mph.

Dolot później sporo poprawił ale nie miałem już G-TECH'a żeby sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i bardzo dobrze ze gonicie:) to mnie mobilizuje do dalszych modow. Juz lezy u mnie w garazu kolektor dolotowy od sentry+walek ssacy (sentra)i regulator cisnienia paliwa. Brakuje mi jeszcze pompy paliwa i Kuba mi dorobi regulowane kolka rozrzadu. Ciekawy jestem ile hamownia wypluje.... Sunny juz sie napewno przyjemnie jezdzi, Primera jest ciezsza....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kiedy nia jechal to przez chwile myslal ze to sr20 :) Umowmy sie, cudow przy tym silniku nigdy nie bedzie ale jakby nie patrzec jestemy pionierami w polsce w modach GA16DE wiec nie jest zle. Dzisiaj znalazlem w necie turbo kit do naszego silnika, zestaw na 200 HP+ (bez IC) kosztuje cos okolo 2500$ a z intercoolerem na 250 HP+ cos ponad 3200$, jak co takiego ktos wsadzi to juz mozna zrobic naprawde mocny samochod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,ale przy tym zestawie odpada mocne planowanie głowicy-a w N/A to podstawa dobrej mocy-a co do tego ga16de to uważam że twoje np.23 konie więcej niż seria to już bardzo dużo-23% w wolnossącym silniku!!!ale ja mam plan zyskać ok 30%więcej niż ma ten motor seryjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem ze planowanie odpada, ale napisalem o tym w charakterze ciekawostki. Jak wrzuce reszte gratow ktore mi leza w garazu to licze tak na ~135PS ale zobaczymy jak to bedzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...