lukas Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Ja bym liczył że sukcesem będzie 130km złamane,ale życzę jak najwięcej mocy-może jaokś uda się styknąć na kresce[sunny już depcze p10 ROKIEGO po piętach,a tak ze 155kucy jest-ciekawe co będzie jak jeszcze parę modów dojdzie?] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 wedlug mnie 130PS na kolektorze dolotowym z sentry jest do zlamania a to 135 ktore napisalm wyzej to w sumie takie moje marzenie bez obrobki glowicy A na kresce z toba przyjacielu to ja nie mam czego szukac:) ale stanolbym oczywiscie chetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 wiesz ja w tym mmomencie moze dobiłem do 110km-150nm,podług twoich 123km to skromnie mam[tylko ta masa...]ale tak na serio to postaram się zrobić pomiary GTECHEM,bo autko pięknie mi jeździ,czasem mam wrażenie że lepiej niż moja zielona p10,a tam robiłem 7.51 do 60mph... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Kiedy jedziesz na hamownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 lukas, takie czasy to robi moja zielona z blosem i ze mna na pokladzie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 spoko, g-tech, bardzo fajne urządzonko, ale jak mi uwierzycie, to zwłaszcza do 60 mph,możecie się srogo zawieść w regularnej konfrontacji. Tylko komóry dają wynki. No i krecha.....trocha zeszliśmy z tematu ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 pomiar profesionalny zawsze daje więcej..ale gtech pokazuje czy nasze mody idą w dobrą stronę...PS.ROKI-ja robiłem p10 7.51 ale na zupełnie seryjnym wydechu z katalizatorem,i na seryjnych ustawieniach rozrządu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 lukas, podobne P10 tylko roznia sie modami, u mnie jeszcze kola 16, lpg+blos :/ No ale bez OT Jak bedzie ze 130KM w sunny to pewnie wciagnie moja Prime, Lukas mierz sunny g-techem na 1/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwi@t Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Do mnie też idzie już kolektor ssący od silnika z NVCS + listwa paliwowa, do tego dojdzie przepustnica 60mm + strojenie kompa i oczywiście modyfikacja dolotu pod nowego ssaka. Zostanie również przesunięte odcięcie do 7500rpm. Obecne alu 17" zastąpią 15"... Zobaczymy czy pęknie 140KM... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Ja tam już nie mogę się doczekać kiedy to auto wpadnie w moje ręce, bo do jazdy na codzień planuję zakup jakiejś almy 1,4-1,6 taki mój kolejny projekcik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 jak tak planujesz to zamień almerę na sunny i bierz ode mnie moje-proste,w fajnym stanie-a silnik to i tak sobie ogarniesz :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 jak tam idzie modzenie w 1,6 bo jakos cichutko sie zrobilo? ja wlasnie jestem po demontazu silnika, wymianie zuzytych gratow , i jak na wydech 2 cale , waleczki z ds , obrobce glowki i kolektora ,i przestawionym ssacym to jestem w szoku jak nyska za.....la...;Da i mam pytanko bo cholerka nie idzie go ustawic w zaden sposob na wolnych...musze miec krokowca i sonde odlaczona by nie falowal na obrotach ...przyjemny odglosik sie zrobil tak jak by zaplon gubil jak w rajdowce...niedlugo trzeba sie schamowac co to wyszlo...;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 jak tam idzie modzenie w 1,6 bo jakos cichutko sie zrobilo? Wreszcie doszła dzisiaj nowa pompa paliwa od W.Waca i teraz musi szybko wskoczyć ja wlasnie jestem po demontazu silnika, wymianie zuzytych gratow , i jak na wydech 2 cale , waleczki z ds , obrobce glowki i kolektora ,i przestawionym ssacym to jestem w szoku jak nyska za.....la...; widze że była obróbka głowy co konkretnie było robione :?: ja na razie nie dotykałem głowy w nowym silniku zostawiłem to na przyszły rok... u mnie przy okazji strojenia Coobcio przestawi mi ssący ciekaw jestem efektu na razie zapitala sporo lepiej zwłaszcza moment odczuwalnie wzrósł ps. czekam na twoje hamowanko ciekawe co wypluje hamownia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 dokladniutki porting byl robiony polerki kanalow mi sie nie chcialo robic zreszta i tak mizerne efekty...;Pdocierka zaworow no i oczywiscie duze planowanko;P ssacy jest przestawiony wg zalecen Coobcia ale chyba troszke przecholowalem z tym przyspieszeniem...kiedy mialem swoje orig.walki bylo ok ale jak wlecialy te z ds to nie da sie motorowni ustawic...obroty faluja na 500-600 non stop ...sonda i krokowiec odlaczony bo z nimi to jeszcze gorzej jest...;/troche to wkurzajace jest...ale...jak zapierdziela teraz...to ho ho;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 co do naszych zmodyfikowanych GA16DE to moje wreszcie doczeka się na rolki jakieś -może we czwartek je podstroimy i pomierzymy[te 10% to chyba doszłlo?] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 No a ja kupiłem Almerkę N15 z silniczikiem 1,4 - zobaczmy ile idzie z tego ugrać, docelowo i tak wypad i 1,6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 gratuluje almerki...tez sobie chcialem kupic ten modelik...i zycze powodzonka w modach...a ja dzis zmieniam (zakladam )swoje orig.kolko bo zalewa mi na dole ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 No w końcu się zmobilizowałem i zaczynam wkładać wszystkie graty gromadzone przez ostatni rok Trochę zamieszania miałem z kupnem kolektora ssącego z sentry ponieważ najpierw kupiłem z sentry rocznik 1996 i okazało się że miała inną głowice niż moja :/ szpilki pasowały ale otwory wogóle. No ale nie zrażając sie kupiłem ze starszego autka i moje pomiary na sucho potwierdzają fakt ze ten będzie pasował Oto graty: Wszystkie moje kolektory ssące (poza górną częscią tego pasujące do mojego silnika, został u mechanika....): Oto te nie pasujące: A tu ten "dobry" kolektor (niestety tylko dolna część na zdjęciu ): Wałki rozrządy z sentry (widać na ssącym zmienne fazy ): No i na koniec regulator ciśnienia paliwa: Kolektor wpada w tą sobote pod maskę. Do kupienia jeszcze tylko pompa paliwa WALBRO. A kiedy wszystko bedzie wlożone to tylko wycieczka do Kuby na zmiane włków, dorobienia regulowanych kółek rozrządu i strojenie Ciekawe co z tego wyjdzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Taki sam set będę wrzucać do pewnej P11 + 4-2-1 kolekotr i wydech z 2.0. To już trochę zmodyfikowanych 1,6 będziem mieć w PL Tzn. 120KM+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 No to bedzie bardzo podobny projekt do mojego tyle ze bez przepustnicy z sr20. P.S.Tylko ciekawy jestem czy listwa wtryskowa z mojego standardowego kolektora ssacego bedzie pasowala do tego z sentry... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 rostaw pewno tak ale nie wiadomo jak punkty zaczepu... PS. nie zapomnij przełożyć obu czujników temperatury - mogą mieć inne parametry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 No spoko bede pamietal, troche roboty mnie czeka ale przynajmniej zobacze tak na dupochamowni ile da sam taki kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 P.S.Tylko ciekawy jestem czy listwa wtryskowa z mojego standardowego kolektora ssacego bedzie pasowala do tego z sentry... :/ pasuje ale przykręcić da się tylko na 2 śrubach zamiast na trzech dlatego ja dałem listwę z sentry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 No i mam zalozony kolektro ssacy z sentry troche przerobek bylo (glownie z wezami wodnymi), ale nie ma co narzekac...No i kombinacja z przepustnica z silnika sr20de. Na szczescie wszystko zostalo wynagrodzone na jezdzie probnej Naprawde czuc duzo wieksza elastycznosc na kazdym biegu, no i troche dzwiek sie zmienil na taki bardziej "dorosly" Jutro zamieszcze zdjecie nowego wygladu mojego silnika A tak przy okazji mam na sprzedaz kolektro ssacy do ga16/14de przystosowany pod przepustnice z sr20de (ale standardowa tez oczywiscie pasuje) odlew 73 wiec ten "lepszy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Rób foty i wstawiaj, chetnie obejrzę bo też do tego się przymierzam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.