ciepanek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Tak jak obiecalem zamieszczam zdjecia pare rzeczy jest do dopracowanie np. umieszczenie (i sposob zamocowania) przeplywomierza no i uporzadkowanie wiazki. Przeplywomierz i przepustnica z sr20de: Woda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No zobaczymy jak się z tym uporam i ile czasu minie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No i bardzo dobrze ze gonicie:) to mnie mobilizuje do dalszych modow. Juz lezy u mnie w garazu kolektor dolotowy od sentry+walek ssacy (sentra)i regulator cisnienia paliwa. Brakuje mi jeszcze pompy paliwa i Kuba mi dorobi regulowane kolka rozrzadu. Ciekawy jestem ile hamownia wypluje.... czy wszystkie opisane w cześniej mody wskoczyły czy sama przepustnica bez wałka sentry+ regulacja ssaka :?: :?: bo jeśli wszystkie to masz coś takiego jak ja tyle że przepustnica u ciebie leży bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Powiem ci co mam teraz pod maska i co czek na zalozenie. Pod maska: -walki z GA16ds -stozek -wydech 4-2-1 + w pelni przelotowy uklad wydechowy z mazdy 626 2.0 -kolektor ssacy z sentry -przepustnica z sr20de -ecumaster W garazu czeka na zamontowanie jeszcze: -walki z sentry -pompa paliwa walbro -regulator cisnienia paliwa -Kuba dorobi regulowane kolka rozrzadu No i to by tak wygladalo no i oczywiscie strojenie po tym wszystkim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Wydech od 626 podszedł bez większych kombinacji, czy trochę się naprzerabiałeś, naspawałeś ?? Jakiej firmy tłumiki załatwiałeś (może jakiś adresik ) - bo myślę o podobnym przerobieniu wydechy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Wydech od 626 podszedł bez większych kombinacji, czy trochę się naprzerabiałeś, naspawałeś ?? Jakiej firmy tłumiki załatwiałeś (może jakiś adresik ) - bo myślę o podobnym przerobieniu wydechy. Wydech robil mi znajomy mechanik (poza kolektorem) i za caly zaplacilem chyba 300zl wraz z materialami, spawaniem i tlumikiem ,ale z tego co wiem to kombinacji troche bylo. Tlumik koncowy jest WMSport (straszna tragedia ale na pale kupowany wiec....) a srodkowy to zwykly tlumik drgan (taka plecionka stalowa za 50zl ). Generalnie okrutnie glosny setup.... :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwi@t Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No widze że robi się ciekawie w świecie 1.6l :-) Chyba musze niedługo wpadać na mody po moje bariera mocy zostanie złamana :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 No się szykuje, niebawem też będę kolekotr wsadzać z sentry to się troszkę poduczę. Myślę że u Pana Kwiata może być tłusto po jego zamontowaniu i na jakimś fajnym dolocie, tak przed oczami mienią mi się cyferki że coś pod 140KM i 160 parę Nm będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Czyli Ciepanek teraz inwestujesz w dobre Car Audio :diabel2: :diabel2: :diabel2: żeby nie słyszeć ryczenia ;P Ja myślałem o setupie bardziej duży przelot + końcówka komorowo-przelotowa. Jadąc 100 km w trasie ryczenie jest fajne przez pierwsze 30 km Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Ja mam zawziete ucho i mi nie przeszadza a rocznie robie okolo 20000 km Ale nikomu innemu nie polecam pelnego przelotu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Ja mam zawziete ucho i mi nie przeszadza a rocznie robie okolo 20000 km Ale nikomu innemu nie polecam pelnego przelotu... Ja też mam trochę głośno ale zawsze można stopery w uszy wsadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 eee tam stopery...stopery sa dla mieczakow :one: ale tak zupelnie serio to moge nagrac jakis filmik z dzwiekiem to bedzie przestroga dla innych ktorzy mysla o takim wydechu jak ja mam :diabel2: [ Dodano: Pią 20 Lut, 2009 18:27 ] No i przyszła nowa zabawka WALBRO GSS317 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMG2.5 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam wszystkich użytkowników forum. Nie ukrywam, że inspiracją do zalogowania się tutaj był projekt Ciepanka i uważam go za pewien fenomen. Jestem fanem marki Mercedes, tysiące godzin spędziłem przy jego modyfikacjach-przy czym były ona bardziej optyczne niż mechaniczne - mechaniczne oczywiście też miały miejsce tylko nie dały oczekiwanych efektów, co nie znaczy że innych marek już nie znam. Jako osoba która empirycznie doznała jazdy samochodem kolegi Ciepanka chciałbym się podzielić z wami pewną refleksją, mianowicie seryjne 123KM nigdy nie dorównają modyfikowanym 123KM, dlaczego tak jest to jeszcze nie wiem, parametry tego auta na papierze nie powalają, natomiast doznania w czasie jazdy wręcz przeciwnie, zresztą ja przynajmniej uważam że czas do 100 poniżej 10 sek to już nie są żarty, a tu jakby nie patrzeć nie ma z tym problemu, a jakby jeszcze szczuplejszego kierowcę wsadzić to może 8-semka by pękła A tak na marginesie, dlaczego mierzycie przyspieszenie do 60 mil, a nie do 100km ?? ale zawsze można stopery w uszy wsadzić Ha ha stopery sa dobre dla mierzących przyśpieszenia, jak wyjdą liche wyniki to rzeczywiście je w uszy i po sprawie :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 a jakby jeszcze szczuplejszego kierowcę wsadzić to może 8-semka by pękła cos sugerujesz? Mierzymy do 60 mil bo stary g-tech mierzy w milach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMG2.5 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 cos sugerujesz? Mierzymy do 60 mil bo stary g-tech mierzy w milach.... 96km/ h to nie 100, niby kosmetyczna róznica ale zaciekawiło mnie to, bo jakby nie patrzeć, mile obe są naszej szerokości geograficznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 ciepanek, filterek przełóż swój ze starej pompy bo ten nie będzie ci pasować do dolnego mocowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Ok dzieki za info tak zrobie, pompa pewnie wskoczy w przyszlym tygodniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMG2.5 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 pompa pewnie wskoczy w przyszlym tygodniu... Liczę na nowe przeciążenia :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 i jak tam ten projekcik ?? jak z KM i Nm ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Hamka w przyszłym tygodniu będziem stroić i mierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 no ładnie ładnie idą prace. Ciepanek, obowiązkowo kreska ze mną jak będziesz w wawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 No niestety praca uniemozliwila mi zabawe z pompa w tym tygodniu.... ale w przyszlym powinna wskoczyc + przerobie troche to zebrackie mocowanie przeplywki na troche mniej zebrackie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMG2.5 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Upłynął już miesiąc i ciąglę cisza w temacie ?? :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Co by nie było że spoczywam na laurach, jedno mocne 1,6 już prawie ukończone Została tylko kosmetyka w postaci ładnej obudowy Fi 80mm do przepływki, puszkę i cały dolot przeszczepiłem z P11 2.0, wtryski paliwa przejęte z Sunnego GTI - pięknie pasują w listwę wtryskową z Sentry i pod seryjne wtyczki Teraz nie ma problemów z układem paliwowym, jest go wszędzie aż nad to... Oczywiście wszytko poprawione i pod kontrolą ECU Mastera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasloo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No Coobcio, Bardzo dziękuję. Oj jestem zadowolony, bo samochód dostał sporego kopa. Mam nadzieję, że dziś uda się wjechać z nim na rolki i sprawdzić jak to wygląda w liczbach. Jak tylko go umyję i zrobię parę fotek, to znajdzie się odpowiedni wątek w prezentacjach i tam pewnie znajdą się też wykresy. PS. Co bardziej spostrzegawczy znajdą na ostatnim zdjęciu znak firmowy którym teraz Coobcio "podpisuje" swoje projekty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.