Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dłubiemy GA16DE w atmosferze


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak obiecalem zamieszczam zdjecia :D pare rzeczy jest do dopracowanie np. umieszczenie (i sposob zamocowania) przeplywomierza no i uporzadkowanie wiazki.

 

hpim1108dr2.jpg

 

 

hpim1107ur1.jpg

 

 

Przeplywomierz i przepustnica z sr20de:

 

hpim1100xq4.jpg

 

Woda:

 

hpim1098aq8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i bardzo dobrze ze gonicie:) to mnie mobilizuje do dalszych modow. Juz lezy u mnie w garazu kolektor dolotowy od sentry+walek ssacy (sentra)i regulator cisnienia paliwa. Brakuje mi jeszcze pompy paliwa i Kuba mi dorobi regulowane kolka rozrzadu. Ciekawy jestem ile hamownia wypluje....

 

czy wszystkie opisane w cześniej mody wskoczyły czy sama przepustnica bez wałka sentry+ regulacja ssaka :?: :?:

bo jeśli wszystkie to masz coś takiego jak ja tyle że przepustnica u ciebie leży bokiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci co mam teraz pod maska i co czek na zalozenie.

 

Pod maska:

 

-walki z GA16ds

-stozek

-wydech 4-2-1 + w pelni przelotowy uklad wydechowy z mazdy 626 2.0

-kolektor ssacy z sentry

-przepustnica z sr20de

-ecumaster

 

W garazu czeka na zamontowanie jeszcze:

 

-walki z sentry

-pompa paliwa walbro

-regulator cisnienia paliwa

-Kuba dorobi regulowane kolka rozrzadu

 

 

No i to by tak wygladalo no i oczywiscie strojenie po tym wszystkim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech od 626 podszedł bez większych kombinacji, czy trochę się naprzerabiałeś, naspawałeś ?? Jakiej firmy tłumiki załatwiałeś (może jakiś adresik :D) - bo myślę o podobnym przerobieniu wydechy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech od 626 podszedł bez większych kombinacji, czy trochę się naprzerabiałeś, naspawałeś ?? Jakiej firmy tłumiki załatwiałeś (może jakiś adresik ) - bo myślę o podobnym przerobieniu wydechy.

 

Wydech robil mi znajomy mechanik (poza kolektorem) i za caly zaplacilem chyba 300zl wraz z materialami, spawaniem i tlumikiem ,ale z tego co wiem to kombinacji troche bylo. Tlumik koncowy jest WMSport (straszna tragedia ale na pale kupowany wiec....) a srodkowy to zwykly tlumik drgan (taka plecionka stalowa za 50zl :) ). Generalnie okrutnie glosny setup.... :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No się szykuje, niebawem też będę kolekotr wsadzać z sentry to się troszkę poduczę.

Myślę że u Pana Kwiata może być tłusto po jego zamontowaniu i na jakimś fajnym dolocie, tak przed oczami mienią mi się cyferki że coś pod 140KM i 160 parę Nm będzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Ciepanek teraz inwestujesz w dobre Car Audio :diabel2: :diabel2: :diabel2:

żeby nie słyszeć ryczenia ;P

 

Ja myślałem o setupie bardziej duży przelot + końcówka komorowo-przelotowa.

Jadąc 100 km w trasie ryczenie jest fajne przez pierwsze 30 km :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zawziete ucho i mi nie przeszadza a rocznie robie okolo 20000 km :) Ale nikomu innemu nie polecam pelnego przelotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zawziete ucho i mi nie przeszadza a rocznie robie okolo 20000 km :) Ale nikomu innemu nie polecam pelnego przelotu...

 

Ja też mam trochę głośno ale zawsze można stopery w uszy wsadzić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee tam stopery...stopery sa dla mieczakow :one: ale tak zupelnie serio to moge nagrac jakis filmik z dzwiekiem to bedzie przestroga dla innych ktorzy mysla o takim wydechu jak ja mam :diabel2:

 

[ Dodano: Pią 20 Lut, 2009 18:27 ]

No i przyszła nowa zabawka :) WALBRO GSS317

 

 

hpim1112tq6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników forum.

 

Nie ukrywam, że inspiracją do zalogowania się tutaj był projekt Ciepanka i uważam go za pewien fenomen.

 

Jestem fanem marki Mercedes, tysiące godzin spędziłem przy jego modyfikacjach-przy czym były ona bardziej optyczne niż mechaniczne - mechaniczne oczywiście też miały miejsce tylko nie dały oczekiwanych efektów, co nie znaczy że innych marek już nie znam.

 

Jako osoba która empirycznie doznała jazdy samochodem kolegi Ciepanka chciałbym się podzielić z wami pewną refleksją, mianowicie seryjne 123KM nigdy nie dorównają modyfikowanym 123KM, dlaczego tak jest to jeszcze nie wiem, parametry tego auta na papierze nie powalają, natomiast doznania w czasie jazdy wręcz przeciwnie, zresztą ja przynajmniej uważam że czas do 100 poniżej 10 sek to już nie są żarty, a tu jakby nie patrzeć nie ma z tym problemu, a jakby jeszcze szczuplejszego kierowcę wsadzić to może 8-semka by pękła :D

 

A tak na marginesie, dlaczego mierzycie przyspieszenie do 60 mil, a nie do 100km ??

 

 

ale zawsze można stopery w uszy wsadzić

Ha ha stopery sa dobre dla mierzących przyśpieszenia, jak wyjdą liche wyniki to rzeczywiście je w uszy i po sprawie :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakby jeszcze szczuplejszego kierowcę wsadzić to może 8-semka by pękła
cos sugerujesz? :) Mierzymy do 60 mil bo stary g-tech mierzy w milach....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos sugerujesz? Mierzymy do 60 mil bo stary g-tech mierzy w milach....

96km/ h to nie 100, niby kosmetyczna róznica ale zaciekawiło mnie to, bo jakby nie patrzeć, mile obe są naszej szerokości geograficznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciepanek, filterek przełóż swój ze starej pompy bo ten nie będzie ci pasować do dolnego mocowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety praca uniemozliwila mi zabawe z pompa w tym tygodniu.... ale w przyszlym powinna wskoczyc + przerobie troche to zebrackie mocowanie przeplywki na troche mniej zebrackie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co by nie było że spoczywam na laurach, jedno mocne 1,6 już prawie ukończone :)

120320092326.jpg

motorowniaKubus.jpg

 

Została tylko kosmetyka w postaci ładnej obudowy Fi 80mm do przepływki, puszkę i cały dolot przeszczepiłem z P11 2.0, wtryski paliwa przejęte z Sunnego GTI - pięknie pasują w listwę wtryskową z Sentry i pod seryjne wtyczki :)

Teraz nie ma problemów z układem paliwowym, jest go wszędzie aż nad to... Oczywiście wszytko poprawione i pod kontrolą ECU Mastera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Coobcio,

Bardzo dziękuję. Oj jestem zadowolony, bo samochód dostał sporego kopa. Mam nadzieję, że dziś uda się wjechać z nim na rolki i sprawdzić jak to wygląda w liczbach.

Jak tylko go umyję i zrobię parę fotek, to znajdzie się odpowiedni wątek w prezentacjach i tam pewnie znajdą się też wykresy.

 

PS. Co bardziej spostrzegawczy znajdą na ostatnim zdjęciu znak firmowy którym teraz Coobcio "podpisuje" swoje projekty :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...