Panther Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Tak, "Kubuś" jest w tym wszystkim zdecydowanie najlepszy :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No to dzisiaj się hamowaliśmy, paliwo niestety PB95... do tego seria wydech z katem i oto nasz wynik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 na zdjęciu wydech nie wygląda na serje ma zmieniony kolektor wydechowy na 4-2-1 made in China co ps. u mnie nie szło już podlać SMT6 czyli czeka mnie wymiana wtrysków na takie właśnie co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Elo Odgrzewam kotlecika ;P Jak tam prace z GA16DE ? Miało wejść na grubo i co ? Kupiłem dzisiaj kwasówkę 304l za całkiem dobrą kase Czekam tylko na kolanka - 2 kolanka kosztowały mnie tyle co 4 metry kwasówki :/ ale będzie przynajmniej wszystko ładnie zrobione. Tylko mam pytanie czy wstawiać środkowy tłumik czy nie ? Jak zrobić, żeby ten układ wydechowy nie był zagłośny i w miarę znośny w trasie ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Kupić tłumiki w eltecu albo mtechu Wszystko co na allegro będzie łeb urywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Cześć Tłumik końcowy wykombinuje jakiś.. Od Maximy czy coś dopasuje w miare dużego żeby wygłuszało ale za bardzo nie blokowało spalin. Pytanie czy dawać i ile dawać tłumików za katalizator, za pierwszy (środkowy) tłumik ? http://allegro.pl/item641805695_oryginalna...ing_gratis.html http://allegro.pl/item642862897_tlumik_prz...trumienica.html Jedni pisali, że wstawiali 2 AWG, jeden za kata drugi za przelot i było fajnie, innym brzęczało. A inni mieli samą strumienice EL-Tec i było cicho bez buczenia (rezonansu). Czy może przypasować od jakiegoś GTI czy coś ? Pozdro [ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 13:13 ] Na następny weekend mam umówionego spawacza, więc muszę szybko coś wymyślić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 te tłumiki AWG nie praktycznie nic nie wyciszają... Na twoim wypadku wrzucił bym tłumiki z jakiegoś seryjnego auta to ma interesującą dla ciebie średnicę montarzową - do jakiegoś sklepu motoryzacyjnego się udaj i nich Ci udostępnią katalog np. BOSAL... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Tak wygląda kawałek plug&play który udało mi się zrobić w sobotę. Jeden kąt będe musiał zrobić bardziej delikatny, bo trochę śmiesznie wygląda i pewnie spaliny się w nim odrywają od ścianek. Ale jak zrobie połączenie do kolektora też PnP to zajme się tym kątem Jedynym słabym ogniwem zostanie kolektor i wydech... Niestety zrobiło się trochę głośniej bez zamontowanego tłumika przelotowego, ale całe szczęście nie ma metalowego brzęczenia - pewnie przez to, że katalizator jest chwilowo wstawiony na swoje miejsce - niedługo przegląd techniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Tak wygląda kawałek plug&play który udało mi się zrobić w sobotę. Jeden kąt będe musiał zrobić bardziej delikatny, bo trochę śmiesznie wygląda i pewnie spaliny się w nim odrywają od ścianek. Ale jak zrobie połączenie do kolektora też PnP to zajme się tym kątem Ziom, popraw to zalamanie bo mie serce boly jak mysle jakie kleby zawirowan robia Ci sie na tym przejsciu :/ Jedynym słabym ogniwem zostanie kolektor i wydech... Aaaaa...to ja juz wiem czemu Tobie tak spieszno zeby moj powstal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Wujek, tylko ja mam GA16.. od SR20 chyba nie podpasuje A to załamanie to ten kąt który będe musiał poprawić właśnie Robiłem już na szybko bo akurat wichura z deszczem nadciągała - ledwo zmontowałem autko i zaczęło padać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Ziomek, a mozesz w jakis sposob skrecic dla mnie kolektor serie od GA16Dx ? Flansza jest identyko jak QG18DE, zrobilbym przerobke flanszy i bysmy testowali w pierdopędzie QG, moze cos by tam przybyło w tym pokrzywdzonym silniku. Masz jakiś na zbyciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Mój kolektor jest ciągle w użytku - więc nie mogę swojego podesłać, ale kilka osób widziałem, że pozmieniało na chińskie 4-2-1. Jakbym miał sianko to też bym wymienił Narazie robie to na co budżet pozwala Do ga16 na allegro widziałem nawet po 30 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 to i ja wtrace swoje 3 grosze i podepne sie z pytaniem... pare dni temu wymienilem kolektor w moim GA16DE na 4-2-1 mejdin czajna. chwilowo za kolektorem siedzi jeszcze caly seryjny wydech (kat, srodkowy i koncowy tlumik). autko odzylo, lepiej sie wkreca, jest elastyczniejsze z tym, ze spalanie wzroslo dosyc znacznie ze srednio 8,5l do 12l. dodam, ze stara sonda zakonczyla swoj zywot podczas wykrecania ze starego kolektora (gwint padl) i pod reka mielismy jedynie fiatowskiego boscha. podpoasowal, wszystko chodzi ok ale to spalanie mnie niepokoi. po drodze zaslepilem rowniez EGR. i tutaj moje pytanie... w ktora strone isc? czy to moze byc wina tejrze nieszczesnej sondy czy moze EGR ma taki wplyw na spalanie. niestety nie mam skad pozyczyc na sprawdzenie sondy do wtryskowego 1.6 a wydatek ponad 200zl na sonde, ktora nic nie zmieni mi sie nie usmiecha ktos ma jakis pomysl? z gory dzieki za pomoc pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mum666 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ja mam, wymień sonde i nie szukaj innych przyczyn na siłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Sonda na bank, ja nie zauwazylem u siebie zadnych zmian w stosunku do spalania po zmianie kolektora.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 najprosty test sondy to ją odpiąć w cholerę - spalanie powinno ci wrócić do 8,5 no może do 8,8... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Ziomek, a mozesz w jakis sposob skrecic dla mnie kolektor serie od GA16Dx ? Flansza jest identyko jak QG18DE, zrobilbym przerobke flanszy i bysmy testowali w pierdopędzie QG, moze cos by tam przybyło w tym pokrzywdzonym silniku. Masz jakiś na zbyciu? co do kolektorka to kolega goago ma taki customowy na sprzedaż co nawet przyniósł dobre efekty. generalnie może uda się coś urzeźbić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 a tak z ciekawosci pytam, widze tutaj kawał dobrej roboty, a pytanie mam takie, co nalezalo by zrobic zeby miec jakies 110ps z tego silniczka?? 1. odetkanie wydechu 2. rozwiert kolektora + przepustnica od 2.0 3. krecenie walkami 4. CAI z kibel rury + pasywne doladowanie ze zderzaczka 5. porting łepy chce sie dowiedziec ile mozna niskim kosztem na dzien dobry bez świniaka dodam ze paliwo to LPG czekam na odpowiedzi- dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.