Coobcio Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A co tu dużo pisać sami popaczcie: Zasługa dzięki: - obu wałkom z GA16DS - kolektorowy 4-2-1 OBX - wydechowi przelotowemu fi 48mm (części rurek z 2.0 cześć dorobiona) - dolot ze stożkiem fi 70mm - przepustnicy gazu fi60mm i przepływomierz wyprowadzony w grubą rurę - Strojenie ECU masterem A szło by ugrać jeszcze ze 4-5KM i podobną ilość Nm ale paliwa brakowało... trzeba będzie wrzucić wydajniejszą pompę i podnieść nieco ciśnienie na listwie, tak czy siak wynik bardzo ciekawy jak na 1,6... Ps. wynik lepszy to po zastosowaniu większej przepustnicy, przeniesieniu przepływki i wystrojeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Najbardziej podoba mi się w tym wykresie płaski momęt obr. ani w dislu taki nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Podpisuje sie pod kolegą Tomaszkiem....moment robi wrazenie. 1.6 pałer :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość c-masterr Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 przepustnica "60tka" jest od jakiego silnika? A mieć taki silnik z takim wykresem w mojej rudej - marzenie......chociaż trochę $$$ bym sypnął żeby takie coś mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 przepustnica gazu z 2.0 Primera P11, następne mody to wejdziemy w mocniejszą pompe + nastawny regulator ciśnienia paliwa i być może coś pokręcimy wałeczkami żeby poprawił się samiuśki dół (1000-2000obr.min)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość c-masterr Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 i od 2.0 pasuje do normalnego kolektora z 1.6 ? czy trzeba rozwiercać ? Dużo jest przeróbek (wężyki, czujniki itp.)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 - trzeba rozfrezować otwór w seryjnym kolektorze - trzeba wykąbinować mocowanie przepływomierza - trzeba ustawić TPS by dawał takie wartości jak fabryczny - trzeba wystroić wóz przy użyciu świniaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 No powiem wam ze jezdzi sie niesamowice teraz (jak na 1.6) regulator cisniea paliwa juz mam, teraz tylko pompa z 200sx od kuby i musze jak najszybciej wykombinowac walki rozrzadu z jimwolftechnology, no a potem planuje kolektor dolotowy z sentry, skrzynia biegow z wp11 i dalej pomyslimy )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 skrzynia biegow z wp11 A po co :?: skrzynia z WP11 ma długie przełożenie albo nawet takie same co P11 np. przy 3tys obr. na V mam 117km/h a ty możemy też porównać inne biegi... według mnie trzeba by skrócić skrzynie jeśli to ma być mod poprawiający osiągi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 przy 3tys obr. na V mam 117km/h u mnie w sedanie jest tak samo, te skrzynie raczej są takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 No powiem wam ze jezdzi sie niesamowice teraz (jak na 1.6) regulator cisniea paliwa juz mam, teraz tylko pompa z 200sx od kuby i musze jak najszybciej wykombinowac walki rozrzadu z jimwolftechnology, no a potem planuje kolektor dolotowy z sentry, skrzynia biegow z wp11 i dalej pomyslimy )) A jak mają się koszty w porównaniu do sprzedaży 1.6 i zakupu 2.0 ? Chyba ,że to taka sztuka dla sztuki P.S Bo chyba nie startujesz w KJS ach tą p11 gdzie ważna jest pojemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 wydawalo mi sie ze wp11 ma krotsze przelozenia ale z tego co widze jestem w bledzie... Koszty sprzedazy tego silnika i kupna 2.0 sa o wiele mniejsze niz dlubanie z 1.6, ale za duzo troche tych 2.0 juz jest i pozostaje przy tym silniku chcialbym osiagnac tak okolo 140PS a moze uda sie troche wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 A nie lepiej skrzynia z GA14DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 A nie lepiej skrzynia z GA14DE? nie da rady... skrzynia ma po innej stronie rozrusznik i za nic nie idzie dopasować do koła zamachowego od primery. jestem pod wrażeniem wykresu, trochę się zdołowałem bo pobiłeś mój wynik o 3KM. gdyby nie ten gaz u mnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Poczekaj aż trochę dolejemy obecnie jest AFR 13,5 więc do doskonałości sporo brakuje... Ps. co do wałeczków to proszę: http://jimwolftechnology.com/customer_part...l.asp?PartID=11 I krótka wzmianka na forum że ponoć przy 7300obr.min generują dodatkowe 40KM względem tych od Sentry: http://www.nissanforums.com/ga16de-1-6l-en...-camshafts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 kuba ale ten silnik nie kreci sie do 7300 obr:) no chyba ze sie pobawimy z odcinka:) nota pompa musi wskoczyc jak najszybciej ale tak czekam narazie bo moze mi sie uda te walki jakos w miare szybko wykombinowac wiec zrobilibysmy to wszystko naraz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Sam jestem Cholernie ciekaw co z tego wyjdzie, będę się starał o każdego kucyka Jak dojdzie do 140KM to już ładnie - wynik seryjnego Sunny Gti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 No 140km to byloby niesamowite ale mysle ze mozliwe do osiagniecia. A co to sa za waleczki i jakie koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Poczekaj aż trochę dolejemy obecnie jest AFR 13,5 więc do doskonałości sporo brakuje... Ps. co do wałeczków to proszę: http://jimwolftechnology.com/customer_part...l.asp?PartID=11 I krótka wzmianka na forum że ponoć przy 7300obr.min generują dodatkowe 40KM względem tych od Sentry: http://www.nissanforums.com/ga16de-1-6l-en...-camshafts.html jaką te wałeczki mogą mieć wysoką krzywkę :?: bo lift sporo większy właśnie przy 7300 a normalny GA przy tych obrotach jest już odcięty raczej i wykres leci pionowo w dół dla tego może te optymistyczne 40KM ale powodzenia i jak już dorwiecie te wałki to w jakich kosztach bo te z linku małe nie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Najtansze znalazlem na stronie link doczytalem sie ze w przedzile od 4000obr/min dodaja 5/7PS wzgledem tych z sentry a przy 7300 tak jak kuba napisasal. wiec przydalaby sie odcinka tak na 8500 obr:) ale silnik by chyba wyskoczyl.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 odcinkę U ciebie zrobimy na 7500 wyżej nie ma co bo strasznie duża prędkość tłoka będzie, w końcu wyrobienie 88mm to o 2mm więcej jak w SR20 a nie chcemy by nam się korba złamała albo tłoki popękały miedzy pierścieniami... Co do ceny wałków z linka to jest ona bardzo tania - jakość/cena inna perspektywa to wałki Świątka co nic nie dają i szybko się zużywają... [ Dodano: Czw 17 Kwi, 2008 02:27 ] No i nowy projekt i więcej KM ale zdecydowanie trzeba poprawić przebieg momentu i jego wartości tak czy siak prawie 134KM z GA16DE Jakie zmiany: - Chiński kolektor wydechowy - wydech tomala przelotowo-komorowy fi 55mm - wałki rozrządu JWT (optymalnie wyregulowane) - stożek zaraz przy przepustnicy (tymczasowo) - ECU master i strojenie - mocniejsza pompa paliwa Ps. jeszcze dolot do poprawek no i prosi się o większą przepustnice a i odcinkę żeby przesunąć bo auto ciągnie do samego końca (moc maks równo na odcince)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 gratuluje i tak go obiadę :fuckyou: moment ujdzie ale gorszy ten dołek w okolicach 4500rpm. powiedz jeszcze jak kręciłeś walkami regulowałeś ssący czy obydwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Tylko ssaka, kręcenie wydechem absolutnie nic nie wnosiło do wykresu jedynie wolne obroty coraz to gorsze się robiły... No ten Nx za szybki nie jest - raz że cięższy a dwa koła 17" i opony 205.40 skutecznie go wyhamowują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Kuba, zacznij wkładac VG30E moment masz jak złoto http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=457394#457394 ruszasz z jedynki i wbijasz piątke, jedzie jak nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 pasowało by VG30 rozdzielić na dwie połówki - łatwiejszy by był do dłubania, jakbym się poduczył tego i owego to by się skleiło to w całość i coś ciekawego mogło by z tego wyjść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.