Mike Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Witam! Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem N15 SLX z silnikiem 1.6. Mam 2 pytanka: 1) W różnych źródłach podają, że ten silniczek rozwija 90KM (66kW) lub 100 KM (77kW).Jak to jest faktycznie? (ja w papierach mam 66kW) Autko pochodzi z Niemiec, może tam jakieś blokady zakładają?Jak mogę wyciągnąć ze stajni te dodatkowe 10 koników? 2) W przedziale obrotów 2500-3200 pojawia się przerywanie silnika. Wymieniłem świece i kabelki, przerywanie stało się bardziej intensywne :shock: Gdzie szukać dalej? Ja obstawiam układ zapłonowy, ale jeden mechanik straszył mnie wyciągniętym łańcuszkiem (co wydaje mi się mało prawdopodobne - przejechane 140.000km nie słychac niczegopodejrzanego). Liczę na Wasze wsparcie, pozdrawiam Mike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CarfanR Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Temat stary (może nie jak świat ale), ale wielokrotnie poruszany na forum - więc wystarczy poszukać w postach. Pozdr, CarfanR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 15 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 No cóż...jestem nowy, ale przejrzałem już trochę archiwum i generalnie jedyne co znalazłem to,że temat jest stary jak świat i poszukaj archiwum Może warto by go odświeżyć? Sorki za zawracanie gitary, ale nie jestem dość cierpliwy aby mozolnie wałkować temat po temacie. Byłbym wdzięczny za krótkie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 No cóż...jestem nowy, ale przejrzałem już trochę archiwum i generalnie jedyne co znalazłem to,że temat jest stary jak świat i poszukaj archiwum Może warto by go odświeżyć? Sorki za zawracanie gitary, ale nie jestem dość cierpliwy aby mozolnie wałkować temat po temacie. Byłbym wdzięczny za krótkie info oki to krotkie info na Niemcy szly auta z mniejsza moca bo tam placi sie od mocy, zapomnij o przerobieniu, potwornie drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawlik118 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Hej Mike.czytałem własnie Twoja wiadomośc, tez mam almerke 1.6 i w okolicach 2000obr zaczyna szarpac a przy 3000 przestaje, i to i na gazie i benzynie.zaradziłes temu jakos w swojej almerce ?odp prosze. pawlik118@tlen.pl z góry dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.