Gość okraglaczek Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Od kiedy kupiłem moja nowa primerke (5 miesięcy temu) znaczą mnie wkurzać wskaźnik paliwa, jak jest mniej PB niż polowa to wskaźnik głupieje raz jest zero raz ciut więcej raz polowa i tak w kolo Macieju...... Ost postanowiłem się wziaść za to, bo zrobiło się cieplej, no i wyjąłem wszystko według mnie było wszystko Ok sprawdzalem czujnik miernikiem i zachowywał się prawidłowo wiec go jeszcze na wszelki wypadek przeciścilem. Po zamontowaniu ten sam efekt ręce mi opadły. Wczoraj postanowilem sprawdzić jeszcze raz wszystko, ale zamiast czujnika poziomu paliwa zamontowałem stały rezystor żeby wiedzieć gdzie jest usterka. No i tu zaskoczenie, bo i z rezystorem ten sam efekt. Jak wyjeżdżałem z pracy to benzyny miałem według kompa na 290km a po przejechaniu 6km juz tylko na 190km no i oczywiście wskaźnik zmieniał swoje położenie? Gdzie szukać usterki?? A jeszcze powiem wam ciekawostkę ze nissan zamontował w zbiorniku czujnik temperatury paliwa, pytanie, po co?? Odkryłem przypadkowo ze jak temperatura benzyny przekroczy 60C to silnik gaśnie natychmiast:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Nie znam odpowiedzi na twoje pytanie, ale nurtuje mnie jedno: jaki to przypadek sprawił, że odkryłeś ten motyw z gaśnięciem silnika przy 60C paliwka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Sa dwie opcje jak to zrobilem albo podgrzalem benzyne do tej temperatury albo sam czujnik. Jak myslisz jak to zrobielem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 z pewnością podgrzałeś czujnik, a on zaśpiewał: już dość, już dość, mam już 60C...... tak to musiało więc wyglądać... wybacz głupie pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 heheh mniej wiecej tak, ale jeszcze mialem miernik do tego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Moze uda mi sie akos pomoc. Jaki czas temu jezdzilem octavia z komputerem pokladowym. Poziom paliwa w baku nie byl na stale powiazany z iloscia tego paliwa a bardziej oznaczal ilosc kilometrow, jaka na tym paliwie przejedziemy. Zeby obliczyc ile km przejedziemy na paliwie w baku komputer musi wziac pod uwage spalanie z ostatnich paru km. Czesto po odpaleniu na rezerwie na zimnym silniku wyskakiwalo mi ze przejade 0km(gigantyczne spalanie), a po chwili przy spokojniej jezdzie potrafilo wyskoczyc 50km i wskazowka sterczala dosc wysoko. Mowisz ze zauwazalne to jest dopiero po przekroczeniu polowy zbiornika - wg mnie te wahania powinny wystepowac zawsze tylko po przekroczeniu polowy zbiornika sa bardziej zauwazalne ) Zwroc na to uwage w trakcie jazdy bo jesli jest w miare tak jak mowie to wszystko jest w jak najlepszym porzadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ja nadal uwazam ze jest to elektronika, bo caly czas tam siedzi ten rezystor a wczoraj po przekreceniu stacyjki zaswiecil mi sie komornik i wskazowka byla na zero po przejechaniu kilku km nic sie nie zmienilo. dopiero ja wylaczylem stacyjke to sie naprawilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Od kiedy kupiłem moja nowa primerke (5 miesięcy temu) znaczą mnie wkurzać wskaźnik paliwa, jak jest mniej PB niż polowa to wskaźnik głupieje raz jest zero raz ciut więcej raz polowa i tak w kolo Macieju...... skąd ja to znam- moja historia jest DOKŁĄDNIE TAKA SAMA- od momentu zakupu auta nie moge dojśc co to jest- i mam te same objawy- jak jest mniej ropy niż połowa zaczyna szaleć- najwięcej gdy wskazuje ok 1/3 i ma tendencje do opadania żeby za kilka minut pokazać połowe....- poprawiałem masę- nic, dałem do elektronika który sprawdził całe połączenie- dokręcił śrubkę w zegarach i pomogło na 2 miesiące teraz robi to samo... jeśli ktoś wie co jest z tym badziewstwem nie tak to proszę o pomoc. I tak na koniec- widzę że bardzo duża część Nissanów ma niedokładne i nieprecyzyjne wskaźniki paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciseq Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Ja natomiast widząc temat, a posiadając identyczny problem spytam inaczej. Czy wszystkie Nissany (Mój to P10 2.0 D) mają elektryczne mierniki paliwa ? U mnie sytuacja wygląda tak, że jak tankuje na stacji biorę paragon i widzę za 40 zł - 10 l ropy to już tak zakładam 160 km. Co ciekawsza historia od 3 dni zrobiłem już 25 km z zapalona rezerwa miernik oczywiście poniżej skali ... i auto jeździ . Jak zalałem auto do pełna ... to wskazówka znowu pokazywała ponad skale w górę .... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Te mierniki ktore sa w baku maja za duza skale i dla tego zanizaja, u mnie jest ponad 10l B a wskaznik pokazuje juz zero. Ale na to mam sposob bo trzeba zmniejszyc rezystancje czujnika w zbiorniku i wyregulowac np rezystorem zeby pokazywal dobrze faktyczne minimum. A ze ta wskazowka tak lata to chyba cos jest w ukladzie wskaznika we wszystkich nissanach, bo umnie teraz rezystancja w zbiorniku jest stala bo siedzi rezystor a wskazowka lata miedzy 1/3 a 1/2 a czasami nawet zero. Jak bede mial wolny czas to wyciagne zegary i posprawdzam wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sellow Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Napisz mi gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa w p11.144. Świeci mi kontrolka check.komputer pokazał błąd,temperatura paliwa -45 stopni,ale gdzie jest ten czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poxi Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 W moim nissanie też miałem problem ze wskaźnikiem paliwa wkurzało mnie to okropnie .Pali się rezerwa jadę tankować wlewam za 100PLN wyjeżdżam jest ok. robie 10km znów pali się rezerwa.I się wziąłem za chama zacząłem od rezystora w baku niby wszystko ok.przeczyściłem zamontowałem niestety lipa bez zmian rozebrałem deskę rozdzielczą są tam takie 2 kostki spryskałem je kontakt spray złożyłem jest ok.wskaźnik uspokoił się ja też :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Kolego czy po tych zabiegach wskaznik juz nie szaleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pachoł Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam, też się chętnie podepne pod ten topic. Mianowicie mam ten sam problem w p11.144, wskażnik poziomu paliwa szaleje w pełnym zakresie wskazań. Gdy naleje pod korek pokazuje 3/4 baku, potem jak zrobie 100-200 km potrafi pokazać ponad stan, a pożniej to już jak mu tam sie chce, abo pali się księgowy, albo wogóle nic nie pokazuje i jest na samym dole, jakby wyłączony:( czy ktoś mógłby pomóc w tej kwestii. i jeszcze jedno, jak sie dobrać do czujnika poziomu paliwa w zbiorniku? bo odkręciłem dekiel pod kanapa pasarzerów i tam jest tylko pompa paliwa, czy się mylę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Czujnik paliwa jest w baku ale to nie on szfankuje tylko elektronika w zegarach. Tu masz jak sie dobrac do pompy i czujnika http://www.nissanklub.pl/uploads/DIY/Nissa...z_z_obudowa.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pachoł Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 no ok, jeżeli szwankuje elektronika w zegarach, to jak mam sie do niej dobrać i jakich kostek szukać? i co zrobić jak już te kostki znajde? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Dzis wyczytalem z manualu ze jest cos takiego jak kalibracja i mozna skalibrowac kazdy wskaznik z deski, ale niestety zeby to zrobic trzeba jechac do serwisu. Jutro podzwonie i popytam ile taka usluga kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Daj znać jak będziesz coś wiedział, bo mnie też ku...ca bierze. Kiedyś rozdzierałem bak ze 4 razy i nic nie pomagało, kostke przy baku też spryskiwałem, zegary ściągałem ze 3 razy i pryskałem w kostki. Niestety nic nie dawało. Raz mi się wydawało że jest ok ale tylko poprostu mi się wydawało. Jedyne co mi zostało to rozebrać zegary albo szukać gdzieś po drodze w kabinie między bakiem a deską. Możliwe jest, że jakiś drut się przetarł bo np idzie pod dywanikiem lub w jakimś feralnym miejscu. Można by to olać, ale poprostu nie da się, a zwłaszcza jak po tankowaniu się pali rezerwa :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A wiec tak dzwonilem do kilku serwisu kazdy mial na to inna teorie. Jeden gosciu powiedzial ze byly wadliwe czujniki w baku- to raczej odpada bo jezdzilem z rezystorem Nastepny powiedzial ze musza byc zepsute zegary to chyba tez malo prawdopodobne koszt nowych 1400zl :zly2: Dwoch panow z roznych serwisow powiedzialo ze trzeba zresetowac zegary to chyba najbadziej prawdopodobne, koszt takiej uslugi 120zl Szukalem w manualu i niby jest cos takiego a dokladniej test wszystkich wskaznikow ale za cholere nie moge tego uruchomic, moze sie komus uda opis znajdziecie z zakladce electric system strona 152 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Fakt jest taki, że znam/pamiętam moment/zdarzenie od którego zaczął ten wskaźnik szaleć. Zawsze mi to latało po głowie ale myślałem, że to zbieg okoliczności. Kiedyś wracałem sobie do domu i myślałem o tym jak ktoś napisał, że zegary po stracie zasilania zostają na swoim miejscu i spróbowałem w czasie jazdy na prostej i nie za bardzo uczęszczanej drodze zgasiłem silnik i faktycznie zegary zostały tak jak były w czasie jazdy aż do zatrzymania samochodu. Jak się zatrzymałem to zapaliłem i pojechałem dalej. Po tym wskaźnik od paliwa został prawie na samym dole (na czerwonym polu) pomimo że miałem full bak. Dodatkowo palił się przez kilka minut check ale zgasł po kilku kilometrach. Wskaźnik paliwa stopniowo się podnosił przez kilka dni. Ale od tego czasu wariuje i to by faktycznie mogło pomóc - reset zegarów, jeśli wogóle ten wskaźnik jest nie uwalony - ale czasem pokazuje dobrze . Poszukam coś na temat tych zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Dzis udalo mi sie zrobic test zegarow wedlug instrukcji z manuala i niby wszystko jest ok wszystkie wskazówki przelatuja dwa razy od min do max W zakładce bledy, jest 0 czyli wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Możesz napisać jak to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 A wiec tak: wcisamy na raz dwa przyciski na zegarach (od godziny i kilometrow) i przekrecamy zaplon w pozycje ON i czekamy az zniknie godzina i kilometry. Gdy juz to zniknie mozemy zmienic poszczegolne funkcje diagnostyki zegarow. W manualu sa opisane kody bledow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Fajnie wygląda ten teścik zegarków. Wskazówki się kręcą ale błędów nie wykazało. A wskazówka dalej głupieje. Pasowało by przejrzeć układ elektryczny od zbiornika do zegarów - czy tak nie ma jakiś kostek, przetartych kabli itp. Latająca wskazówka daje kierunek na zmieniającą się rezystancję - może jakieś przebicie gdzieś w wziązce kabli - ma ktoś taki schemacik do tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 jak sciagniesz manuala (jest na forum) to masz na 162s jak robic diagnostyke. Ja jeszcze nie sprawdzalem polaczen elekrycznych bo trzeba zegary sciagac a to juz dluzsza robota.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.