Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Diesel zdechł w trakcie jazdy


Gość TDGums
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój problemik to serena 2.0D w trakcie jazdy poprostu przestał działać i nie da się go uruchomić na pierwszy rzut oka wygląda wszystko na ok prądy są rozrusznik kręci nie sprawdzałem jeszcze dopływu paliwa bo i tak muszę filter wymienić, ma może ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną dodam że to moja pierwsza usterka w dieslu więc jestem laikiem jeśli chodzi o ropniaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od której strony to podejść jest tam jakiś normalny dostęp do dekla ?

Jest trochę śrubek do odkręcenia, część z góry, część z dołu. A jakbyś tak luknął na wałek rozrządu przez korek wlewu oleju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super pomysł ale niestety nic z tego nie ma szans a przy okazji chciałem zapytać o odpowietrzanie układu paliwowego po zmianie filtra trzeba coś odkręcić przy pompowaniu ręcznę pompą czy może sam się odpowietrzy bo słyszałem że to jest problem w dieslu, i jeszcze pytanie o elektrozawór bo gdzieś o tym czytałem w serenie jest coś takiego ? I po co przy filtrze tyle węży w korpusie filtra to normalka a to coś poniżej pompki zawór zwrotny ? A może pompę paliwa szlak trafił jak to sprawdzić w mikrze (benzyna) w baku była a tu? jest coś takiego czy może pompa wtryskiwaczy zasysa wiem że dużo pytań ale na dzień dzisiejszy jestem zielony w naprawach diesli i denerwuje mnie trup w garażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może pompę paliwa szlak trafił jak to sprawdzić w mikrze (benzyna) w baku była a tu? jest coś takiego czy może pompa wtryskiwaczy zasysa
W diesel'u nie ma pompy paliwa. Jest pompa wtryskowa, która tak jak napisałeś sama pociąga paliwo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach