Gość TDGums Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Mój problemik to serena 2.0D w trakcie jazdy poprostu przestał działać i nie da się go uruchomić na pierwszy rzut oka wygląda wszystko na ok prądy są rozrusznik kręci nie sprawdzałem jeszcze dopływu paliwa bo i tak muszę filter wymienić, ma może ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną dodam że to moja pierwsza usterka w dieslu więc jestem laikiem jeśli chodzi o ropniaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Pasek rozrządu sprawdź przy okazji ,czy aby cały :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TDGums Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Od której strony to podejść jest tam jakiś normalny dostęp do dekla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Od której strony to podejść jest tam jakiś normalny dostęp do dekla ? Jest trochę śrubek do odkręcenia, część z góry, część z dołu. A jakbyś tak luknął na wałek rozrządu przez korek wlewu oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TDGums Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Super pomysł ale niestety nic z tego nie ma szans a przy okazji chciałem zapytać o odpowietrzanie układu paliwowego po zmianie filtra trzeba coś odkręcić przy pompowaniu ręcznę pompą czy może sam się odpowietrzy bo słyszałem że to jest problem w dieslu, i jeszcze pytanie o elektrozawór bo gdzieś o tym czytałem w serenie jest coś takiego ? I po co przy filtrze tyle węży w korpusie filtra to normalka a to coś poniżej pompki zawór zwrotny ? A może pompę paliwa szlak trafił jak to sprawdzić w mikrze (benzyna) w baku była a tu? jest coś takiego czy może pompa wtryskiwaczy zasysa wiem że dużo pytań ale na dzień dzisiejszy jestem zielony w naprawach diesli i denerwuje mnie trup w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 A może pompę paliwa szlak trafił jak to sprawdzić w mikrze (benzyna) w baku była a tu? jest coś takiego czy może pompa wtryskiwaczy zasysa W diesel'u nie ma pompy paliwa. Jest pompa wtryskowa, która tak jak napisałeś sama pociąga paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 z tego co opisałeś to odcieło ci dopływ paliwa tylko w ten sposób wyłączysz dizla. Rozrząd raczej odpada bo byś słyszał jak mielą się zawory, mógł się przestawic na pasku lecz w trakcie jazdy mało prawdopodobne ale możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Rozrząd raczej odpada bo byś słyszał jak mielą się zawory chyba że się nie mielą tylko mijają to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 bonzo możesz mieć racje , wszystko zależy od budowy głowicy. Brat ma fiata z silknikiem TD trząs się , prychał , rano miał problemy z odpaleniem i cały problem siedział w filtrze paliwa. Ja nie miałem dizla tylko trochę różnymi pojeżdziłem. A w serence dizel to niewypał wolny głośny i paliwożerny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 A w serence dizel to niewypał wolny głośny i paliwożerny. Zgadzam się, ale kolesia Audi 80 B4 1.9 TDi chodzi nieporównywalnie głośniej i ogólnie mniej "kulturalnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t82 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 też raz mi zdechł podczas jazdy (serena 2.3D) i nie dało się go reanimować, nic odpalić nie chciał, zawiozłem do warsztatu i ... znaleźli przyczyną, coś się w elektryce (elektronice) porąbało i było zwarcie przez co immobilizer nie działał i dlatego nie można było odpalić, naprawili, wymienili bezpiecznik i jeździ do dzisiaj ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.