Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Halogeny jak zamontować


Gość Jakub1971
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 miesięcy temu...

Koledzy.Kupiłem sobie Halogeny dalekosiężne okrągłe 183mm z postojem i chciałem zapytać czy ktoś z Was już takie montował.Napewno wywalę je na dach na rurę na relingach ale nie wiem jak je podłączyć najlepiej...Jaki przełącznik dać żeby można było włączyć albo postoje albo normalne długie??I czy przekaźnik jest konieczny??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj przełącznik z 3 zakresami (wył, wł 1, wł2) do postojówek (wł1) nie musisz dawać przekaźnika, ale jak dasz to nie zaszkodzi, i podłącz po wyłączniku swiateł :one:

 

Do halogenów (wł2) musisz dać przekaźnik a jak dasz zbyt mocne żarówy to nawet dwa przekaźniki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącz po wyłączniku swiateł

Jak to rozumieć :?:

Jakbyś jeszcze mi podpowiedział do czego są te przekaźniki,bo nie znam się kompletnie na elektryce samochodowej.

Co do żarówek to chce założyć H3 100W,standardowe są 55W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek710309
podłącz po wyłączniku swiateł

 

Jak to rozumieć :?:

Bierzesz zasilanie do włącznika halogenów z przewodu w którym pojawia się prąd po włączeniu świateł. Przekaźnik musi być ponieważ spali się włącznik halogenów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzesz zasilanie do włącznika halogenów z przewodu w którym pojawia się prąd po włączeniu świateł.

 

Dokładnie - ale ten prąd wykorzystujesz tylko i wyłącznie do sterowania przekaźnika, a prąd główny bierzesz najlepiej z akumulatora lub grubego przewodu idącego od nich, i bezpiecznik obowiązkowo :P

 

Dobra rada :P jak się na tym nic nie znasz, to może masz kolegę czy kogoś, kto zna się na tym choć trochę, bo możesz sobie nie małe kuku w instalacji narobić, oby tylko nie całe auto spłonęło :P bo ładne :kosci:

Odnośnik do komentarza