Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

y-pipe czy moze dual pipe


Gość zibibabiboo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

oczywiscie ze mozna, ale czy sie oplaca? Pojemnosc 3.0 to za malo aby bawic sie z podwujnym wydechem, a po za tym czy zmieszcza ci sie tam 2 rury obok siebie?? watpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na maxima.org ktos pisal ze pod wzgledem wydajnosci lepiej dac jedna rure ale wykresow nie dali na potwierzenie. Ciekawe jak na moc to wplynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glownie o moc mi chodzi , a czy 3.0 to za malo? W BMW juz od 2.5 ida dwie rurki obok siebie. I mogłby byc niezly dzwiek bo 3 gary slychac z jednej rury i 3 z drugiej.

 

moze i ma 2 rury ale ich srednica wynosi pewnie 5/4 cala

 

Na maxima.org ktos pisal ze pod wzgledem wydajnosci lepiej dac jedna rure ale wykresow nie dali na potwierzenie. Ciekawe jak na moc to wplynie.

 

byl kolo na orgu co mial prawdziwy dual exhaust ale on mial swapa na 3.5L i pompowal turbina ponad 13 PSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zibibabiboo

Zastanawiam sie jeszcze nad jedna sprawą. Czy długosci rur od kolektorów do miejsca połaczenia w jedną rure sa bardzo ważne? Kolega '08dylson zrobił y-pipe w którym długosci sa rózne ( http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...e&start=105 ) , ja chciałem zrobic tak zeby rury były idealnie równe ale ciezko mi te zawijasy upchnąc pod samochodem zeby nie zmniejszac przeswitu. Czy te długosci beda miały duzy wpływ, bo widzałem takie:

http://i286.photobucket.com/albums/ll117/z...oo/P6121782.jpg

i takie:

http://i286.photobucket.com/albums/ll117/z...oatedY-Pipe.jpg

i jak widac jedna równiutka a druga raczej nie bardzo.

Co o tym sadzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie jeszcze nad jedna sprawą. Czy długosci rur od kolektorów do miejsca połaczenia w jedną rure sa bardzo ważne? Kolega '08dylson zrobił y-pipe w którym długosci sa rózne ( http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...e&start=105 ) , ja chciałem zrobic tak zeby rury były idealnie równe ale ciezko mi te zawijasy upchnąc pod samochodem zeby nie zmniejszac przeswitu. Czy te długosci beda miały duzy wpływ, bo widzałem takie:

http://i286.photobucket.com/albums/ll117/z...oo/P6121782.jpg

i takie:

http://i286.photobucket.com/albums/ll117/z...oatedY-Pipe.jpg

i jak widac jedna równiutka a druga raczej nie bardzo.

Co o tym sadzicie?

 

zyskasz moze 2 konie na tym ze beda rowne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość WOJTUSMAXIMUS02

nieznam sie na BMW ale tam chyba sa z tylu wachacze a w maximkach jest belka i sie zastanawiam ja te dwie rury przeciagniesz ponad belka do tlumnikow :609: no chyba ze za belka dospawasz rure i podprowadzisz z lewej strony do tlumnika ,,,,ale w lewej strony jest ten evap canister to czy niebedzie tam wadzil tlumnik ......... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...