Gość Agnes Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Mam Sunny 1.4 16V LX z 92r. (benzyna) jest ok poza tym, że pali mi 10l!!!!!!!!!!!! Straszne niewiem co robić wymienione filtry , świece, lambda! Może mo ktoś coś doradzi......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Mi palił za dużo gdy miałem po pierwsze źle ustawioną przepustnice a potem niesprawny termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 To zależy jak jeżdzisz . Jaka była temperatura powietrza. Czy to były krótkie jazdy po mieście np. do pracy i zpowrotem. Jeżeli ktoś ma ciężką nogę i na dodatek cały zbiornik wyjeżdza po mieście i jeszcze zimą to 10 literków nie jest tak tragicznie. Ja proponował bym zatankować do pełna i wybrać się w 100-150 kilometrową trasę bez zatrzymanek. Po powrocie znowu zatankować do pełna i sprawdzić ile spalił. Jeżeli katalogowo to niczym się nie przejmować i nie wydawać zbędnie kasy. Inna sprawa to właśnie. Kiedy odwiedziłeś(aś) swojego zaufanego mechanika? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Z tego co wiem to w Toruniu ostro ostatnio mroziło :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Sprawdź czy nie zacina się automatyczne ssanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość george Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Mój SUNNY N14 z 95r poj 1,4 połyka 6,2-6,5 na trsie i 7,5-8litrów na mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 sprawdz przewody podcisnienia!!! czy ktorys nie jest popekany, przetarty urwany itp.!! bo to tez moze byc przyczyna duzego spalania!! pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Mi palił za dużo gdy miałem po pierwsze źle ustawioną przepustnice a potem niesprawny termostat. remoo , opisz dokladnie co zrobiles bo mam u siebie ten sam probl;em chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szeryf Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Ja też teromstat zrobiłem.... a co do przepustnicy to jak to się ustawia???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Felix Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Tylko i wylacznie przewody podcisnienia sa wina.Mialem to samo u siebie zrobilem wymiane tych przewodow tydzien temu i spalanie spadło z 9 na 6.5 l/100 km.Potrzebujesz 5 m przewodu podcisnieniowego i gostka ktory ci to zrobi czas ok 2-3 godzin.Pozdrawiam FELIX. .Moj nissan to 1.4 z 91r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ja też teromstat zrobiłem.... a co do przepustnicy to jak to się ustawia???? Szeryfie, wyjmij przepustnice i wyczysc scianki benzyna ekstrakcyjna, naprawde pomoglo u mnie, bo mialem tyle syfu, ze ten talerz ktory jest w srodku blokowal sie o scianki przepustnicy z powodu nadmiaru brudu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zanim zalazylem gaz to zauwazylem, ze moj suniak tesh pali ok. 10l na 100km. Ale co ciekawe teraz na gazie spala tesh 10l !!! A sposobu jazdy nie zmienilem.... strange, isn`t it?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 co to sa te przewody podcisnienia ? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 co to sa te przewody podcisnienia ? :oops: Zrob zdjecie spod maski to Ci wtedy pokaze ktore to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schulla Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Tylko czy te przewody są w wersji z wtyskiem,czy tylko w wersjach gaźnikowych.Zdjęcie jest z modelu z silnikiem na wtrysku,też taki mam i niestety,ale pali 10 literków benzyny po mieście.Jak szukałem kiedyś na forum,to wszystkie rady dotyczące przewodów podciśnienia dotyczyły nissanów gaźnikowych.Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 mój też złopie 10w mieście i 7-8 trasa,przewody podciśnieniowe to chyba raczej przy gaźniku a co do czyszczenia przepustnicy to się zgodze ale potem trzeba najczęściej wyregolować obroty biegu jałowego a tu danych brak .... :cry: może ktoś to robił, :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomax Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 mnie tez interesuja te przewody podcisnienia wydaje mnie sie ze chodzi o silnik z gaznikiem mam problem z tymi przewodami podcisnienia poniewaz przy zakladaniu gazu panowie zamienili mi je gdy zdejmowali gaznik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 ..widze że gazownicy są jeszcze bardziej udani od zwykłych mechaników jedno robią ,drugie psują,temat przewodów jest już opisany ,ale doraźnie dorwij takie samo autko i przełóż tak jak powinno być,swoją drogą kolega z forum mitsu., po założeniu gazu miał sporo problemów i w koncu spier...ił na czym świat stoi gościa od instalki 8) ale wcześniej pomogli mu ustalić co i jak niezastapieni ludzie z forum,szkoda że wciąż jest to normą w naszych realiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomax Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 dzieks!!! pdf super!!! sunny 1,4 b-lpg 92r jestem z lublina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomax Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 fajny adres krazy po forum jesli ktos chce sprawdzic swoj nr vin http://www.club-nissan.ru/cars/vin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mb Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 sprawdz przewody podcisnienia!!! czy ktorys nie jest popekany, przetarty urwany itp.!! bo to tez moze byc przyczyna duzego spalania!! Witam, jestem nowy na forum, też od pewnego czasu mam problem z dużym spalaniem w mieście (13/100). Sprawa podciśnienia ... A czy może mieć związek to, że jakiś czas temu zgubiłem korek do wlewu paliwa i nie występuje teraz podciśnienie w baku ? Przedtem przy odkręcaniu korka następowało zassanie powietrza. Teraz zatykam prowizorycznie, paliwo nie wychlapuje, ale podciśnienia nie ma. A druga sprawa - wymieniałem przewody paliwowe, były sparciałe. Na bank paliwo mi nie kapie, ale czy coś mechanik mógł przy tym takiego spieprzyć, że spowodowało to większe spalanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.