Gość TWIN Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Mam takie pytanko. Czy ktos z was ma moze 17" i czy ma problemy z obcieraniem na wybojach? Mam u siebie 17" na 7.5" do tego gumy 215/45/17 przy zawiasie H&R -45mm i teraz sparawa wygląda tak. Gdy wjade w jakaś wieksza dziure lub gdy auto podskoczy a potem "zanurkuje" bo lekko przyciera mi przednie prawe koło. Czy ktos tez tak miał?? Jakie są na to lekarstwa? Tzn co trzeba poprawic , przyciac , lub przestawic? Myslalem tez nad zmiana opon na profil 40 ale narazie niema $ wiec prosze o jakies porady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 mozesz np podjechac na ustawianie geometrii i zmienic lekko kąt kola jesli jest jeszcze jakis margines tolerancji albo wlozyc gumy miedzy zwoje ktore usztywnia troche sprezyne i nie bedzie sie tak giac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Gumy w sprężyny nie wchodzą w gre. To dośc niebezpieczne rozwiazanie. Co do geometrii to tą opcje juz zaliczyłem Może ktos ma jeszcze jakies pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 tak ! zmien szerokość opon na 205:P :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Węższe opony by załatwiły sprawę tak myslę. Przy okazji bardziej się naciągną na feldze i też będą niższe. Ew. felgi zmienić na jakieś z większym ET, tylko zaś jak za duze będzie, to będzie tarło wewnątrz nadkola. Gumy w sprężyny to nie jest rozwiązanie do Nissana...w Nexii za to mam tzn. nie wiem czy tam jeszcze są czy juz wypadły albo się rozpadły... okaże się przy zmianie na alu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Mam takie pytanko. Czy ktos z was ma moze 17" i czy ma problemy z obcieraniem na wybojach? Mam u siebie 17" na 7.5" do tego gumy 215/45/17 przy zawiasie H&R -45mm i teraz sparawa wygląda tak. Gdy wjade w jakaś wieksza dziure lub gdy auto podskoczy a potem "zanurkuje" bo lekko przyciera mi przednie prawe koło. Czy ktos tez tak miał?? Pozdrawiam hmmm tylko jedna gume przyciera??To dziwne...patrzyles czy oba kola rowno wystaja spod nadkoli?? Masz wyjscie albo jeszcze sztywniejsze zawiasznie albo zmiana profilu opon :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Tez mnie to dziwi ze tylko jedno kolo rzyciera. Wystaja równo. Twardszego zawiasu nie bede wsadzal. Juz to przerabialem. Wczesniej mialem Punto II na gwincie weiteca i do tego 16" byla taka masakra ze twardszym autem w zyciu nie jezdzilem. :twisted: Wymienie chyba przednie opony na wezsze ale narazie jak zrobi sie cieplej to wleze pod autko i wytne kilka niepotrzebnych czesci o ktore wadzi mi guma Pozdro For All Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Podstawowe pytanie czy opona ociera o nadkole czy o obudowe amortyzatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Wydaje mi się że gdzieś o plastikowy fartuch albo mocowanie zderzaka do błotnika. Zapytałem właśnie dlatego że myślałem że ktos tez miał ten problem i powie mi o co obciera i jak to zlikwidować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Po Pierwsze masz za wysoki profil gumy, oponki zeby zachowywały szerokość seryjnych powinny miec profil 205.40R17 o ile standardowo masz 185.65R15 lub 195.55R15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Tak wiem o tym ale kupiłem auto na 17" i z tymi właśnie oponami które są w bardzo dobrym stanie więc narazie nie kalkuluje mi się ich wymiana. Dlatego kombinuje co by tu z tym zrobic tanim kosztem. Myslalem ze ktos to juz przerabiał w swojej furce i powie mi w czym jest problem o co obciera i wogole WHAT UP :wink: Pozdro 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Dystanse i natkola ponadginać - u mnie nadginanie pomoglo jak mialem 205.50R16 teraz jest na 45 i jest okey. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł ~~ Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 ja miałęm identyczne opony i rozmiar samochód leżał na glebie ile tylko sie dało rozsądnie obniżyć ale myślę że jakieś 40-50mm niżej.niestety u mnie nic nie obcierało a jakie masz et na feldze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Teraz jak założyłem 17" to moge już cos powiedziec: u mnie nic nie ociera! Zawias mam seryjny. Może ET jest za małe i felga siedzi głębiej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 no a ile macie ET bo u mnie jest 40 i nie jest zbyt szeroko :? a z mniejszym nie bylo zreszta nawet przy 40 ledwo sie da nakretki zakrecic na srubach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Z tego co pamietam to mam ET 35. Zawias H&R -45mm. Obciera mi prawe przednie koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 No to tutaj może być pies pogrzebany - ET powinno być 40. Tylko nie wiem dokładnie jak to sie ma do całego koła? Czy wtedy bardziej wystaje czy sie chowa?? (gdzies wyczytałem, ze przy mniejszym ET powinno wystawac). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 ET jest miarą odsadzenia felgi od piasty. Czyli im wieksze ET to koło jest bardziej "schowane w nadkolu" im mniejsze tym bardziej z niego wystaje. ET może tez być ujemne wtedy to juz wogóle jest HARD CORE :twisted: :twisted: :twisted: Nie wiem czy w moim przypadku chodzi o ET bo lewe koło mi nie obciera a prawe tak :?: dlatego mnie to tak zastanawia i dlatego zapytałem bo myślełem że ktoś to już przerabiał. Pozdro i dzięki za opdowiedź 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 TWIN tak sobie pomyślalem teraz: ciekawe co byloby szybsze na 1/4 1.8 benzyna czy 2.2 dizelek, kola mamy ten sam rozmiar mogloby być ciekawie hehe :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 mozna by zrobic kiedys porownanie, jeszcze dojdzie 1,5 full tuning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 No Pawel Twoja rośnie już w silę hehe, doganiasz prawie 1.8 w serii. Wpadnij do nas to zobaczymy :wink: P.S. Ale ja nie zostane w tyle, latem jak tylko kasa bedzie też bede poprawial! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 no to sie robi ciekawie liczba tuningowanych almer rosnie, u mnie ok 120 PS to jest max co sie da wycisnac zeby nie tracic komfortu ani elastycznosci, ciekawe ile wykrzesasz z 1,8 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Ja mam jedno poważne ograniczenie w przerabianiu swojego silnika niestety - LEASING. Wiec jeszcze do lutego 2006 nie moge poszalec za bardzo. Ale jak tylko sie troszke kasy uzbiera to zabieram sie za ukad dolotowy - po tym powinno byc jakies 120-125KM. Na razie mi wystarczy. Zreszta po leasingu i tak kupie wieksza i szybszą Nysę 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Juz po kłopocie z obcieraniem. Okazało się że winna była luźna końcówka drążka kierowniczego Pozdro i dzięki za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.