Coobcio Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Wracając do zawieszeń doczytałem się w najnowych tescie w GT w ktorym to testowli Skode Octavie kombi na zawiasie seryjnym, samytch springach i na gwincie. Więc tak po zamontowaniu obnizajacych sprezyn do seryjnych amorków przeciązenia boczne na toze poznań zwięszyly sie o 10% i dochodziły do 1,09G !! a seryjna konfigutacja tro 1,01G... Mi pasuje taka konfiguracja, komfort nie wiele cierpi, do tego mneijsze splanie większy V-max (jak się ma mało mocy) oraz w zakrętasy mozna wchodzić szybciej i pewniej nie mówiąc o poprawie przyspeiszenia i hamowania - mniejsze bujanie budą... Zapraszam do przeczytania tego testu z gazety GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADi G Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Mam Pytanko. Zastanawiam sie nad obnizeniem Almy N15 1.6 ...tylko wlasne 1.6 a nie 2.0 GTi i tu jest problem bo ciezko mi cokolwiek znalezc. Ze sprezynami nie ma wiekszego problemu - tylko taki, ze trzeba wybrac firme. Mysle o eibach (jesli ktos chce mi polecic cos innego - smialo po to pisze zeby uzyskac jakas pomoc w wyborze). Gorzej jest amortyzatorami... Ciezko znalezc cos do almery N15 1.6 SRi z 1996. Znalazlem cos takiego ale pierwszy raz spotkalem sie z ta firma moze ktos slyszal o COBRA suspension ??? http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...mhtml?id=640938 ... sa jeszcze koni czerwone i zastanawiam sie co wybrac http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...=shockabsorbers ...a moze ktos poleci mi cos jescze innego??? Zastanawialem sie tez nad bilsteinami tymi przerabianymi przez zerkpol czy jakos tak, ale wiem ze to droga impreza. Szukam czegos twardego zeby auto mi sie dobrze drogi 3malo. Od razu mowie, ze zawieszenie nie na polskie drogi. Pozdrawiam i mam nadzieje, ze ktos mi pomoze Dzieki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Mam Pytanko. Zastanawiam sie nad obnizeniem Almy N15 1.6 ...tylko wlasne 1.6 a nie 2.0 GTi i tu jest problem bo ciezko mi cokolwiek znalezc. Ze sprezynami nie ma wiekszego problemu - tylko taki, ze trzeba wybrac firme. Mysle o eibach (jesli ktos chce mi polecic cos innego - smialo po to pisze zeby uzyskac jakas pomoc w wyborze). Gorzej jest amortyzatorami... Ciezko znalezc cos do almery N15 1.6 SRi z 1996. Znalazlem cos takiego ale pierwszy raz spotkalem sie z ta firma moze ktos slyszal o COBRA suspension ???http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...mhtml?id=640938 ... sa jeszcze koni czerwone i zastanawiam sie co wybrac http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...=shockabsorbers ...a moze ktos poleci mi cos jescze innego??? Zastanawialem sie tez nad bilsteinami tymi przerabianymi przez zerkpol czy jakos tak, ale wiem ze to droga impreza. Szukam czegos twardego zeby auto mi sie dobrze drogi 3malo. Od razu mowie, ze zawieszenie nie na polskie drogi. Pozdrawiam i mam nadzieje, ze ktos mi pomoze Dzieki!!! jesli chodzi o sprezyny to polecam eibach, h&r a takze teinS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Nawiazujac do sprezyn to proponuje Vogtlandy - podobniez najbardziej komfortowe ze wszystkich (?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 eibach, h&r Z mojego doświadczenia moge poweidzieć że są to typowo sportowe spręzyny a nie popierdułki obniżjące, ale wymagane do nich są odpowiednie amortyzatory...Do twojej N15 spokojnie mozna zanabyć KONI, pokabinować z BILSTEINEM albo KYP złota serja lub model wyzsze w pelni regulowane.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 eibach, h&r Z mojego doświadczenia moge poweidzieć że są to typowo sportowe spręzyny a nie popierdułki obniżjące, ale wymagane do nich są odpowiednie amortyzatory... A czy do innych sprężyn (nie sportowych) nie trzeba zmieniać amortyzatorów? Chodzi mi o lekkie obniżenie auta, a nie robienie go na twardo. I ile można obniżyć przy standardowych amortyzatorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADi G Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 eibach, h&r Z mojego doświadczenia moge poweidzieć że są to typowo sportowe spręzyny a nie popierdułki obniżjące, ale wymagane do nich są odpowiednie amortyzatory...Do twojej N15 spokojnie mozna zanabyć KONI, pokabinować z BILSTEINEM albo KYP złota serja lub model wyzsze w pelni regulowane.. ... i wlasnie takie sprezyny chce - bo to nie na polskie drogi. Gorzej sprawa wyglada z amortyzatorami :/ a jednak chcialbym zalozyc komplet sprezyny i amory odpowiednie do tego. Jesli chodzi o KONI to znalazlem czerwone "special" tylko nie wiem jak by sie spisywaly? Moze ktos jezdzi na takich??? http://88.198.54.215/stentorcatalog.php (trzeba wybrac nissan/almera/ i Almera / Pulsar / Sentra 1.6SR, SRE and 2.0D (N15)) BILSTEIN jednak troche za drogii bo z tego co kiedys czytalem to cena przrobki jest spora a bez przerobki nie da rady tego zamontowac do almy :/ a moze da rade??? KYB w angielskim katalogu nie udalo mi sie niestety znalezc ani AGX ani Ultra-SR http://www.kayaba.co.uk/kayabaeurope/pdfs/...log%2020071.pdf w amerykanskim katalogu sa AGX do sentry 1991-95 ale te chyba nie beda pasowac bo kody Excel-G sa inne niz do almery http://www.kyb.com/catalog/2007_passenger_car.pdf No coz mam metlik w glowie jesli chodzi o amortyzatory... Sprezyny raczej eibach (30mm) albo H&R (30mm) bo tansze :one: Coz jescze troche czasu uplynie zanim dokonam zakupu (nie ma $$$ jeszcze;) wiec mam kilka miesiecy na znalezienie wszystkiego:) Zastanawiam sie tez nad COBRA suspension, ale niestety na polskim googlu znalazlem tylko pare aut na sprezynach tej firmy, wiec ciagle malo info zeby zdecydowac sie na zakup. Moze ktos zna ta firme? http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...=shockabsorbers http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...mhtml?id=640938 To sie rozpisalem ;P ale znalezc komplet sprezyny + amorki do N15 to wcale nie taka prosta sprawa pozdr!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 A czy do innych sprężyn (nie sportowych) nie trzeba zmieniać amortyzatorów? Chodzi mi o lekkie obniżenie auta, a nie robienie go na twardo.I ile można obniżyć przy standardowych amortyzatorach? Jeśli zalerzy ci na poprawie właściwości jezdnych to zdecydowanie lepsza opcja jest seryjna spręzyna + twardszy amorek, jeśli natomiast mamy na myśli same walory estetyczne i efekt taczki że auto będzie podskakiwało i tłukło nas po kręgoslupie to do seryjnego amorka dajemy spręzyne obniżającą... Żeby auto nie było takim taczkowozem i siedziało niżej jestety konieczna jest wymiana amortyzatorów wraz ze spręzynami, choć przyznam że spotkałem się nie raz ze spręzynami firmy PLATIMEX które mimo obnizenia o ok 30mm zachowały się wyjątkowo kulturalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.