Gość filtron Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 witam wszystkich mam od niedawna p-10 .1,6 i mam pytanko czy drążek zmiany biegów przy przyspieszeniu moze sie cofacletko do tyłu a przy hamowaniu cofać jest wyczówalne jak trzymam ręke na zmianie biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Jest to najnormalniejszy objaw na świecie. Układ napędowy jest zawieszony elastycznie. Cały układ nieznacznie zmienia położenie w zależności o tego czy przyśpieszamy czy hamujemy przenosi to się na dzwignię zmiany biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar-d1 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Szukałem tego na forum, ale nie mogłem znaleźć, może wy mi pomożecie ponieważ j mam taki problem z drążkiem ze strasznie skacze i stuka podczas jazdy a najmocniej na jałowym biegu. Gdy jest na jałowym biegu to dosłownie hałasuje. Wiem że to nie jest normalne że tak tłucze i mam pytanie czy macie jakiś schemat lub zdjęcia z opisem jak go usztywnić by przestał tak skakać i hałasować ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 poduszki silnika do zmiany kupisz zamienniki lub same wklady ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Ja bym najpierw sprawdził poduszkę pod skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 drążek zawsze delikatnie będzie poruszał sie wraz z zespołem napędowym bo obok niego równolegle jest łacznik. jeśli ruch jest zbyt duży moze dojsć nawet do wyskakiwania biegów.objawem moze być wywalona tylna poduszka zespołu napędowego lub poluzowany wspornik (takie przypadki też miewałem na warsztacie) pytanie o hałasowanie drążka jaki to dzwięk ? czy obijającej sie blachy ? czy jeśli na jałowym wciśniesz sprzęgło to ustaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar-d1 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 jak wcisnę sprzęgło to dalej słychać, a jeżeli chodzi o stukanie blachy to jak wrzucam biegi, albo na luzie przy włączonym jak i wyłączonym silniku pomacham delikatnie drążkiem bez zmieniania biegów to wtedy słychać jakby coś o blachę stukało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 pod autem obok lewarka jest blacha osłonowa do wydechu prawdopodobnie jest odkształcona. wystarczy dogiąć i będzie oki. jeśli jeszcze jakieś inne dzwięki będą dochodziły to opisz je. coś droadzę. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.