Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P10 - Gdzie podłączyc oświetlenie wnętrza ??


Gość vladimir_GT

Rekomendowane odpowiedzi

Gość vladimir_GT

Witam.

 

nabyłem swego czasu komplet paneli diodowych flux i chce wnętrze samochodu na zielono oświetlić...

 

Zamontować całosc z okablowanie to ja sam dam rade zrobić bo te panele są tak chytrze skonstruowane że mają wtyczki i jeden w drugi wchodzi po prostu więc wystarczy poprzedłużać przewody i całe auto można zrobić,

pytanie natomiast brzmi -

 

Gdzie ja mam się z tym podłączyć ?? ( aha - chcę zrobić to na zwykły włącznik, nie bede sie bawił w numery z podłączeniem pod światła itd, chce zeby to sie włączało niezależnie ale żeby nawet na zgaszonym silniku mogło działać )

 

Byłbym bardzo wdzięczny jakby mi ktoś wkleił zdjęcie konkretnego miejsca i zaznaczonych konkretnych przewodów gdzie moge to podpiąć... zaznaczam że jestem laik z elektryki kompletny więc trzeba mi to na zapałkach wytłumaczyć...

 

Z góry dziękuję za pomoc,

Vlad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapalniczka to zły pomysł bo nie ma tam napięcia po wyłączeniu stacyjki, najlepiej się podłączyć do któregoś kabelka za szkrzynką bezpieczników, tam są kable bezpośrednio z akumulatora, pamiętaj też o bezpieczniku przed tymi lampeczkami bo cholera wie co to jest i można auto puścić z dymem, oprawkę bezpiecznika z kabelkami kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vladimir_GT

No z bezpiecznikiem to racja, tak i poczynię :)

 

zrobiłby mi ktoś foto konkretnych kabli i zaznaczył w które moge sie wpiąć ? bo przecież nie będę ściągał izolacji z co drugiego kabla i sprawdzał czy działa... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może włącznik i bezpośrednio pod akumulator się wpiąć?

Tak bardzo mocno schematycznie :]

+--bezpiecnik---włącznik----podświetlenie----masa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach