Gość filtron Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 witam raz jeszcze zbliża się wiosna no i mam zamiar kupić aluski 15 ''do mojego p-10 tylko :cry: żę w książce mam tylko niemiecki i niewien jakie mają być te aluski jaki rozstaw śrub jakie oponki i jakie moge być najszersze :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 rozstaw srub 4x114,3, ja posiadam oponki 195/50/15 (leza w piwnicy i czekaja) i poszukuje teraz tylko alusek bo kupilem autko na zimowkach a z poprzedniego samochodu felgi (rozstaw mi nie pasuje) musze pchnac i dopiero kupie jakies do mojej primerki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filtron Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 witanko i dzieki za podpowiedz co do alusków a masz moze instrukcje po polsku bo niewiem jak rozebrac kokpit zeby wymienic żarówki do podświetlenia zegarów z lipnych białych na inne ciekawe kolorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 poszukaj bo juz kiedys bylo to poruszane wiele razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Taki jest wymiar: ALU 15” 6J; 4x114,3; OFFSET[ET] 45; fi piasty 66,1; OPONY: 185/ 60 R15 lub 195/55 R15 lub 205/50 R15, ET moze byc inne ale takie aby się koło mieściło w swoim miejscu. Co do licznika: 1. odkręcasz śruby z osłony kierownicy i stacyjki, zdejmujesz ją. 2. teraz demontujesz dźwigienki kierunków i wycieraczek [po 2 śrubki] niech wiszą na przewodach. 3. następnie odkręcasz schowek po kierownicą [może wisieć, nie trzeba go całkowicie zdejmować spod uszczelki przy drzwiach] 4. demontaż ocłony .licznika - 2 srubki u góry, na dole sa zatrzaski znajdujace sie pod zdemontowanym schowkiem, odpinasz i bezproblemu do góry - dźwigienki nie przeszkadzaja. 5. licznik zamontowany jest na 4 śrubach, odkręcasz i jeżeli masz prędkościomierz elektryczny to odpinasz kostki i gotowe, a jeśli jest linka to musisz w ja odkręcić ze skrzyni biegów od góry popodniesieniu maski jest dostep [nie pamietam jaki klucz]. po odkręceniu trzeba ją zluzować z zaczepu tuz przy wejściu linki do środka auta. Wyciągasz odpinasz linkę i kostki i do PRACY. montaż w odwrotnej kolejności. Chyba o wszystkim napisałem :wink: tylko bez pospiechu żeby czegoś nie połamać i powodzenia. PS. chyba gdzieś mam fotki jakbys chciał to podaj mail na priva. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.