Gość tjnallpu Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Witam! Jakiś czas temu przrobiłem sobie Y-pipe a dzisiaj kupiłem sportową wkładkę K&N i pojechałem sprawdzić maxi. Przeciągnałęm ją porządnie na jedynce i dwójce do odcięcia i zaczeło coś stukać w silniku proporcjonalnie do obrotów. I teraz pytanie. Czy maxima ma hydrauliczną regulację zaworów i czy może to stukać popychacz (sprawdziłem i miałem dosyć niski poziom oleju, poniżej minimum)? Jeżeli tak to czy to stukanie ustanie jak dolałem oleju. A jeżeli nie ma hydrauliki to co to może stukać? Pozdr.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Czy maxima ma hydrauliczną regulację zaworów Ta stara, J30 ma hydrauliki. A32 i A33 z motorami VQ - regulowane, czyli szklanki z płytkami. Jeżeli tak to czy to stukanie ustanie jak dolałem oleju. To byłby cud. Na wysokich obrotach wystarczy sekunda przerwy w smarowaniu ciśnieniowym i w najlepszym przypadku załatwiane są panewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 oby nie panewki bo kaplica. nie jezdzij tak tylko od razu auto na warsztat. bo jesli panewki zalatwiles to po silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Dojechałem do mechanika i niestety na 90% obróciła sie panewka . Silnik do roboty, trochę jestem podłamany. Gościu mówi, że może to zrobić. Chyba do Waca uderze po kpl. uszczelek i panewki bo u nas to chyba bedzie cena kosmos. Może ktos ma jakis inny pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Przelicz dobrze bo remoncik to droga sprawa, lepiej się oplaca czasem kupic caly motor. Oczywiście jeśli trafisz w dobrym stanie a takim jak juz masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 W ogole jakie wrazenia po Y-pipe?, po zmianie wkladki na K&N cos zauwazyles? I czy ta panewka to od tego ze na 1 i 2 przeciagnales maxi tylko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Maxi zapierdzielała jak oszalała tyle, ze krótko. Dwa razy ja przeciągnąłem i zaczęło stukać. Ale wina lezy raczej po mojej stronie. Silnik był zimny i oleju było ponizej minimum . Będe raczej robił remoncik. Co sądzicie o delikatnym szlifie głowicy aby zwiekszyc troche cisnienie spreżania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Qrde Mariusz !!!! Kogo jak kogo, ale Ciebie bym o to nie podejzewal, ze zrobisz taki numer :/ Katowac motor na zimnym silniku i jakim cudem nie miales stanu oleju ?? Cholera paskunda sprawa....... ile Ci koles krzyknol za robocizne ?? W Twoim przypadku , to ja bym pomyslal o calym silniku lub kupnie calego auta- anglika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Sam siebie nie rozumiem, że do tego doszło ale do tyły już nie patrzę tylko przed siebie i muszę cos z tym zrobić. O robociznę się nie martwię bo to będą grosze. Powiedzcie mi tylko czy aby wyciągnąc wał korbowy i później go włożyć to muszę górę też rozbierać czy wystarczy wymontowac motor i dołem sie go wyjmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 O robociznę się nie martwię bo to będą grosze. Oby tylko robota nie była na tym poziomie. A coś czuje, że tak może być skoro nie wiemy jak wał wyjąć. A to tylko preludium do całości. Jeśli się panewka (lub panewki) nie obróciła (wątpię), to wystarczy (?) zdjąć miski - żeby się dostać do samych panewek. Jeśli zechcesz wyjąć wał - Przód (rozrząd) i tył silnika. Natomiast jeśli się obróciła, co obstawiam, to do wymiany dojdzie korbowód (y). A tego elementu nawet sam Copperfield dołem nie wyjmie, czyli głowica (e). Oczywiście mowa o panewkach korbowodowych. No bo jakby się obróciła główna, to kadłub się kłania. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 czas na swap na 3.5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Co do demontazu wału to chciałem sie upewnic bo mechanik mówił, ze trzeba głowice sciągnąc. Wydawało mi sie że nie trzeba i chciałem sie upewnić na forum. On mi na to, że na pewno bedzie korbowód do regeneracji i dlatego trzeba zdjąc głowicę bo dołem nie da sie go zdemontować. Myślę o kosztach i chce to zrobić dobrze ale mozliwie tanio. Jutro jade obejrzeć nowy motor. _________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.