janwoj Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Proponuję sprawdzić programy OBD2Spy w wersji 2.05 i 3.50, które pracują z interfejsami ELM 323 i 327. Z tego co zauważyłem to przy pracy z ELM323 program w wersji 2.05 pracuje bez ograniczeń, chyba również dotyczy to wersji 3.50. Przynajmniej tak jest napisane przy określaniu rodzaju interfejsu w programie. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę przesłać na priva. Ciekawy jest również program ScanMaster ELM v.1.7 ze strony www.wgsoft.de ale niestety Demo i nie wszystkie funkcje chodzą. Jest rozprowadzany również w Polsce, ale koszt jego wynosi ok.350zł, ale jest w języku polskim. Wszystkie sprawdzałem na N16 i chodzą. Janwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GawloAlmer Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Święto lasu. Udało mi się podłączyć moją Almerę N16 z laptopem, zgodnie z fotorelacją (wielkie gratsy dla wujka_trzciny). :one: Na razie nie bardzo rozumiem co te wszystkie wartości znaczą i ile powinna być ich prawidłowa wartość, ale przyjmę że wszystko jest OK, bo samochód jest po przeglądzie. Użyłem interfejsu RS232 ale bez przejściówki na USB. Mój laptop ma wejście RS232. Czy można coś zmienić (np. chipowanie ), czy jest możliwy tylko odczyt? Jeśli można coś zmienić to co i jakim programem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belfast Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 obawiam się że nic tym nie zmienisz, jedynie kody błędów (i je wykasować) i pare innych pierdół można podejrzeć. Taka zabawka. Chciałbym się mylić gdyż mam ten fejs i nie wiem jak go wykorzystać. POMOCY i dziękuję za każdą odpowiedź z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokarz Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Witam, czy ten interfejs będzie działał z Almerą N16 1.5 90KM z 2001 roku ? Ostatnio zapaliła mi się kontrolka Check Engine i po kilkudziesięciu kilometrach zgasła. Ciekawi mnie co to było, a koszt w ASO to dość duży wydatek, żeby tylko zaspokoić swoją ciekawość. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Myślę że bez problemu powinieneś dać radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość haiku2 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Witam, od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem N16 2.2dci i miałbym jedno ważne dla mnie pytanie. Czy można (jeśli tak to w jaki sposó usunąć komunikat o konieczności wizycie w serwisie? Mam taki dziwny komunikat na konsoli a przyjemność w ASO (przegląd) to koszt prawie 1100zł będę z góry wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike_bytom Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 hej posiadam elm327 i primerke p12 2.2 di , za zadne skarby nie chce mi sie z nia polaczyc .Zona ma forda ka i tam wszystko bez problemu sie łaczy.Probowalem przez scantool.net easyobd-II i digimoto i nic.Moze ktos wie co i jak zeby na nysce to poszlo .Moze jakies specjalne ustawienia portu Sterownik to FTDI do elm-a Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Mruga kontrolka AIR BAG przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 hej posiadam elm327 i primerke p12 2.2 di , za zadne skarby nie chce mi sie z nia polaczyc .Zona ma forda ka i tam wszystko bez problemu sie łaczy.Probowalem przez scantool.net easyobd-II i digimoto i nic.Moze ktos wie co i jak zeby na nysce to poszlo .Moze jakies specjalne ustawienia portu Sterownik to FTDI do elm-a Pozdrawiam W mojej Primerze (P11.144) tez nie chcial sie laczyc ale kilka krotne odlaczenie kabla obd i przekrecaniu stacyjki zalapal i teraz za kazdym razem sie laczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krayan Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 NORBERT według Twojej rady ładnie pięknie gaśnie mi kontrolna , bo wcześniej też mi się paliła..ALE po jakimś czasie do 7dni znowu się zapala .. any idea ?? Styki pod siedzeniem sprawdzone na wszystkie możliwe sposoby.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 czy ktoś wie w co wyposażone są Almery N15 ? Mam taką z 1996r biorąc pod uwagę że ASO zasyssa 1100 zeta chciałem poszukać alternatywnej stacji diagnostycznej ale tutaj jest mi potrzeba ta wiedza OBD2/EOBD to jest N16 ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vincent29 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam. WAlcze już dwa dni z podłączeniem. Zakupiłem Interface elm327 niby wszystko ok, po podłączeniu zapala się kontrolka że podłączone na komputerze wszystko ładnie zainstalowane. po właczeniu programu Digimoto i po prubie podłączenia program niby się łączy ale po 5sek się rozłancza (w prawym dolnym rogu wyświetla że inter. nieznany) czy można przypisać w programie aby rozpoznał iterf.? Bawiłem się jeszcze programem PCMSCAN programik połączył się na interf. nawet zaczeły mrugać zielone diody ale nic poza tym, żadne liczniki nic nie dziala niby testuje sprawdza błędy ale nic nie rusza. Intrf. jest podłączony bo w momęcie odłączenia od razu sygnalizuje brak połaczenia. Czyli połączyło.Silnik odpalony. Może ktoś ma jakiś pomysł gdzie 'walnąć' aby zaskoczyło? Dodam że Almerka 2.2 z 2001roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adielektro Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Zainstaluj program ScanTool.net najlepiej wersję 1.13 - łaczy się z almerą tym badziewnym kablem ELM327 - ale trzeba zmienić prędkość na 38400 lub 34800 już nie pamiętam jak jest dostępna, następnie jak będzie rwać połączenie to napiszę co i jak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vincent29 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Wielkie dzięki. Działa uff a już myślalem że kabel walnięty. Dopiero dzisiaj podłączyłem nie było czasu wcześniej. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość levy 83 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam posiadam kabel do aut grupy Vw..(HEX-USB-CAN 704.1 PL) Czy ktos mogł by mi powiedzieć czy tym kabelkiem zdiagnozuje Nissana N16 ?? udało mi sie skasować bledy tak jak w innym poscie za pomoca dwoch kabelkow , ale czy ten kabelek ktory mam bedzie pasowal do almerki czy bede musial oprucz programu (jesli jest taki to prosilbym o rade gdzie szukac ) zmieniać piny ?? tego kabla uzywam do passata b5..przy passacie mam taka wtyczke FOTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 wujek_trzcina, wujek_trzcina, MAM ALMERKE 2,2DI.Dzisiaj jechałem i zapaliła się kontrolka silnika,a potem silnik zgasł i nie można go uruchomić.Czy to może być pompa wtryskowa,na liczniku mam 126tyś(ale kto to wie czy to prawda) PS jak poluzowałem przewód wysokiego ciśnienia przy pompie to nie leci paliwo,podczas kręcenia rozrusznikiem :/ jak zdiagnozować co się stało?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belfast Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Jest nowa wersja digimoto 5.0 moze mi ktoś powiedzieć jakie zmiany i co nowego względem 4.03 lub namiar naten program z witaminką. Ewentualnie czy jest jakiś lepszy soft niż ten. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retros Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 wyskoczyły mi takie błędy C086B , P1000 - wie ktoś może co oznaczają ? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 retros-ten kod P1000 to "szyna danych-brak komunikacji pomiędzy modułami kontroli".tak odczytałem z jakiejś tabelki,ale tegoC086B to nie ma i nie wiem co to za kod [ Dodano: Nie 31 Maj, 2009 19:51 ] hej ludziska.chcę się podzielić z wami informacją o pompie wtryskowej VP44. wlutowałem w sterownik pompy tranzystor bo oryginalny był uszkodzony i d*pa z tego wyszła,nie dość że tylko jeden dzień jezdziłem po tej operacji to jeszcze było dużo turbo dziur,ogólnie kaszana a i tak się przepaliło w innym miejscu.w końcu oddałem pompę do naprawy 1650zł +koszty przesyłek max 100zł i chodzi teraz jak kiedyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retros Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 dzięki za info @Jacek - a można prosić o tą tabele kodów ... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Asahi, też interesuje mnie ten temat. Jaki fejs w N15? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 retros- masz link do tych tabelek http://www.megaupload.com/pl/?d=KRN7F2CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retros Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 retros- masz link do tych tabelek http://www.megaupload.com/pl/?d=KRN7F2CC dzięki @jacek przyda się ... - ciekawe czy dostępna jest taka tabela kodów dla rocznikó po 2001 roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 retros - nie ma sprawy. Ja mam z rocznika 2000, ale nie wiem czy są tabele powyżej 2000. W tych tabelach mojego 2.2 DI i tak nie ma. Ale niektóre kody chyba się pokrywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retros Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 @Jacek - zastanawiałem się nad tym ... i jeżeli silnik jest ten sam a w moim przypadku jest więc i kody będą te same . Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.