Gość sulej44 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witam, zastanawiam sie nad kupnem sprężyn obniżających do mojej p10tki i znalazłem sprężyny jamex -40mm. Ma ktoś takie z was?? jeśli tak to prosze o opinie o nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek179 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Jestes pewien??JA mialem kiedys coprawda polo na glebie i jezdzilo sie koszmarnie wiec tak z doswiadczenia nie polecam a co do sprezyn Jamex to dobra firma wiec powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 no właśnie są różne opinie, i dlatego chciał bym sie dowiedziec czy ktos z klubu jexdził lub jeździ jakąś obniżona primerką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszekF Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 witam mój brat niedawno założył w suzuki baleno (sedan) sprężyny jamex -35 / -35 tył mu się bardziej obniżył niż przód, prawdopodobnie spowodowane jest to tym że sprężyny na przód są twardsze, teraz żałuje, że na przód nie kupił -65 wtedy było by równo. Firma ogólnie dobra, wrażenia z jazdy super. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ja tam nie wiem primerka i tak ma w miarę sztywno zestrojone zawieszenie więc ją jeszcze obniżać i utwardzać na nasze drogi to chyba raczej nie jest dobry pomysł będzie się jeździło jak na wozie drabiniastym no chyba że ktoś lubi szybko sobie w brzuszku zmieszać to co zjadł dobry kumpel ma wersję GT i ona już jest twarda a co dopiero utwardzone i obniżone :diabel2: ale to indywidual decyzja każdego pozdrafiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ja jeżdżę obniżoną i lekko utwardzoną Primerą P10 GT ( na chwilę obecną wymaga jeszcze to trochę dogrania poszczególnych elementów ) Wszytko zrobione przez poprzedniego wlaściciela więc nie wiem o ile dokladnie jest obniżona ale obstawiam coś w granicach -40 mm. Poprzednio mialem P10 SLX trównież obniżoną ( taka przyjechala z Niemiec - też nie znalem szczególów tej operacji ). Ogólnie przywyklem do takiego zawieszenia i samochodami z "normalnym" zawiasem dziwnie mi się jeździ Prowadzenie doskonale na prostej ( nawet przy znacznych prędkościach ) i w zakretach - poprostu jest jak przyklejona. Jeżdżę na oponkach 195/50/15 + twardy i niski zawias = czuje każdą dziurę i sporą część nierówności których nie brakuje. Minusem jest fakt że trochę bardziej dostają przeguby no i miskę olejową mam dosyć nisko. Ile dokladnie to nie mierzylem ale na parkingach muszę bacznie uważać bo typowa skladana blokada na miejscach parkingowych stanowi dla niej śmiertelne zagrożenie - raz to już przerabialem :/ tzn. uslyszalem chrrruup i koniec jazdy - miska doslownie rozcięta na dlugości 6-7 cm. Jeśli utrata komfortu Cię nie przeraża to polecam naprawdę warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Koledzy, mam prośbę. Jakie sa wymiary normalnych sprezyn do P10? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.