Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak z tym gazem???


Gość KHALAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam p11 GT 1997. przebieg 83000km. Zastanawiam się nad gazem do samochodu. Ale mam dylemat bo nie wiem jak zachowa się nysa na gazie. sporo osób które pytałem miało problemy przez gaz a ja nie chcę zarżnąć silnika. Jak jest u was czy warto a jeśli tak to jaki?? zwykły czy może sekwencję różnica w cenie to 2000 zł.. znjomy ma X-traila i już 2 silniki mu przez gaz padły. Jak to jest ????? napiszcie jak u was jak z zaworami i żywotnością silnika , jak zachowa się komputer??? nie zgłupieje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam p11 GT 1997. przebieg 83000km. Zastanawiam się nad gazem do samochodu. Ale mam dylemat bo nie wiem jak zachowa się nysa na gazie. sporo osób które pytałem miało problemy przez gaz a ja nie chcę zarżnąć silnika. Jak jest u was czy warto a jeśli tak to jaki?? zwykły czy może sekwencję różnica w cenie to 2000 zł.. znjomy ma X-traila i już 2 silniki mu przez gaz padły. Jak to jest ????? napiszcie jak u was jak z zaworami i żywotnością silnika , jak zachowa się komputer??? nie zgłupieje??

 

Silniki SR20DE to jedne z najłatwiejszych do zagazowania silników i raczej nie powinny przysparzać żadnych problemów przy poprawnie założonej instalce. Jeśli myślisz o zagazowaniu i tylko odstrasza Cię fakt, że komuś kiedyś ktoś powiedział że przez gaz zniszczył silnik to montuj a nie oglądaj się na bzdurne opinie.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają.

 

uwielbiam takie gadanie.. nie przez gaz, a przez kiepską instalkę, albo pseudo-mechaników. dobrze wyregulowana instalka nie ma prawa zniszczyć silnika (w większości przypadków ;-) ). problem w tym, że tanich instalkach baaardzo trudno to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt. nawet gazownicy mówią że w nowych samochodach są duże problemy z regulacją bo dużo elektroniki i zabezpieczeń. wczoraj na mojej kochanej stacji benzynowej obok napisu PB95 zobaczyłem drugi 3.85zł załamka :evil: a pierwszy samochód tankowałem za 1zł gdzie te czasy. teraz dylemat zwykły czy sekwencja???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają.

 

Holy ma rację. Nie przez gaz, tylko przez fatalnie założoną instalkę. Co do gniazd zaworowych to powinny wytrzymać długo, tylko czasem pojeździj na benzynie. I dbaj o dobrą regulację, żebyś nie jeździł na zbyt bogatej mieszance.

Jeśli zaś chodzi o typ, to ja bym zakładał zwykłą podciśnieniówkę ( tak właśnie zrobiłem ). Dobrze założona nie będzie sprawiać żadnych kłopotów a zwróci się znacznie szybciej ;)

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem u gazownika który ma opinie jednego z najlepszych w mieście. radzi mi zakładać instalkę na wtrysku do mojej nysy. twierdzi że zwykła może być za słaba i czasem strzela co może przepływomierz posadzić. tylko cena 3300 :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem u gazownika który ma opinie jednego z najlepszych w mieście. radzi mi zakładać instalkę na wtrysku do mojej nysy. twierdzi że zwykła może być za słaba i czasem strzela co może przepływomierz posadzić. tylko cena 3300 :?

 

Radzić to Ci każdy będzie wtrysk. Więcej zarobi na starcie, a potem z regulacjami się nie będzie bujał. Wiadomo wtrysk pewniejszy, mniej problematyczny i bardziej zaawansowany technicznie. Ale będzie się znacznie dłużej zwracać. Twój wybór, ja bym montował zwykłą podciśnieniówkę.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scyzor jak długo jeździsz już na swojej instalce. jak spalanie i osiągi. kupiłem gt i nie chcę żeby zostało mi 120km na gazie , z drugiej strony 20l gazu na 100 też nieciekawa perspektywa :? jakiej firmy masz gaz???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scyzor jak długo jeździsz już na swojej instalce. jak spalanie i osiągi. kupiłem gt i nie chcę żeby zostało mi 120km na gazie , z drugiej strony 20l gazu na 100 też nieciekawa perspektywa :? jakiej firmy masz gaz???

No ja to stosunkowo krótko bo dopiero od listopada, ale zapytaj starszych stażem. Ja oparłem swoją decyzję na kilkunastu pozytywnych opiniach użytkowników. Od momentu montażu nie robiłem przy niej kompletnie nic! ( W GA16DE w Almerce jeździłem raz na 2 tygodnie do gazownika bo ciągle coś było nie tak ) Leję i jeżdże. Nie zauważyłem żadnego spadku mocy, żadnego przygasania, żadnego przerywania. Choć powtarzam po raz kolejny, to przede wszystkim kwestia poprawnej instalki!

Spalanie? 11,5-12 l gazu po mieście zimą, 10l na trasie.

 

Doświadczenie uczy że na gazie jeżdżą chłopaki z przebiegiem prawie 200tys km i nie ma problemów. Wszystko zależy od tego gdzie i jak Ci założą.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...