stefino Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Zrób sobie tak jak mam ja - żadnego automatycznego wyłączania dziennych przy zapaleniu mijania- ja przełączam ręcznie wyłącznikiem i jest si... ale na 100% da się zrealizować to co potrzebujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tadziol Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 ja w moim WU11 zrobiłem prosty myk:dwa przekaźniki,które podają zasilanie na postojowe i mijania dostają sterowanie z czujnika podciśnienia w układzie wspomagania hamulców.Po rozruchu silnika światła się włączają,a zaciągnięcie ręcznego hamulca gasi je.Poza tym reszta instalacji działa bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 tadziol masz ode mnie wiadomość na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Może odkopuję trupa (rzuciłem okiem z ciekawości bo znajomy głowił się jak podłączyć u siebie w aucie), ale widząc skomplikowanie układu zaproponuję sporo łatwiejszy, na jednym przekaźniku. Opis do schematu: Przekaźnik zwierno-rozwierny 1 plus ze świateł mijania 2 plus z postojówki 3 tą nóżkę przekaźnika musimy zaizolować, bo będzie na niej napięcie 4 miejsce na bezpiecznik oraz ewentualny dodatkowy wyłącznik. Układ działa po włączeniu postojówek, po włączeniu świateł mijania przekaźnik przerzuca prąd na nóźkę 3. Prościej chyba się nie da (pomijam włączanie i wyłączanie ręczne). Edytowane 15 Listopada 2011 przez hansrpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Może odkopuję trupa (rzuciłem okiem z ciekawości bo znajomy głowił się jak podłączyć u siebie w aucie), ale widząc skomplikowanie układu zaproponuję sporo łatwiejszy, na jednym przekaźniku. Opis do schematu: Przekaźnik zwierno-rozwierny 1 plus ze świateł mijania 2 plus z postojówki 3 tą nóżkę przekaźnika musimy zaizolować, bo będzie na niej napięcie 4 miejsce na bezpiecznik oraz ewentualny dodatkowy wyłącznik. Układ działa po włączeniu postojówek, po włączeniu świateł mijania przekaźnik przerzuca prąd na nóźkę 3. Prościej chyba się nie da (pomijam włączanie i wyłączanie ręczne). Da się prościej.W Twoim schemacie musisz niestety pamietać i fizycznie te postojówki włączyć a wystarczy tylko zrobić tak jak masz na schemacie tylko: 1.plus z postojówki, 2.plus po załączeniu kontrolek,w P11na przykład czerwony przewód z silnika wycieraczek. Po odpaleniu nic Cię nie interesuje,światła dzienne zapalą się same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.