Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tomasetto


_Janus_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sekwencja Tomasetto reduktor Alaska Asterik - posiada jeden przycisk włączający jazdę na benzynie lub gazie - czy jest możliwość awaryjnego rozruchu na gazie (nie jestem sknerą, po prostu chciałbym mieć taką możliwość w razie awarii pompy paliwa - już tak jeździłem w jednym z moich aut) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekwencja Tomasetto ?

Tomasetto produkuje reduktory, wielozawory i inne elementy a tu istotne jest jaki masz komputer sterujący, poszukaj w papierach lub wrzuć zdjęcie.

U mnie np trzeba przytrzymać przycisk w momencie włączania zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp.

Dzwoniłem do kilku serwisów i dostałem taką samą odpowiedź (chociaż byli i tacy, którzy twierdzili że to niemożliwe).

W papierach niewiele mam napisane, ale na mój nos to STAG (200 lub 300) - jak podjadę do gazownika to go wypytam o szczegóły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wcześniej koledzy pisali żeby wejść w tryb awaryjny na rozruch gazem musisz przytrzymaś przycisk dopuki przestanie mrygać a potem uruchamiać silnik odpali n gazie

dzieki za pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość CichyBart

u mnie od razu po odpaleniu po naciśnięciu on'off przełącza się na LPG od razu... :) to taki trick odkryty przypadkiem - wolę rozgrzać silnik, nim się przełączy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z instrukcji obsługi staga:

Aby uruchomić samochód od razu na gazie (tryb awaryjny np uszkodzenie pompy paliwa) nalezy przy wyłączonym zapłonie nacisnąć przycisk na centralce i trzymając go włączyć zapłon. Dioda na centralce powinna zaświecić się na stałe. Po wykryciu obrotów silnika sterownik załącza elektrozawory i silnik uruchamia się na gazie. W trybie awaryjnym nie ma moŜliwości przełączenia samochodu na benzynę. Po

zgaszeniu silnika tryb awaryjny zostaje wyłączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witajcie, żeby nie produkowac tematów podepnę się do was. A chodzi o to, że w mojej primerce, 2,0 SE z 97 r. mam tomasetto sekwencyjny od jakiś 4 miesięcy. Od jakiegoś miesiąca zauwazyłem większe zuzycie gazu.

Wczęnsiej było ok. 8-9 po miescie a na trasie ok 7. teraz mam po miescie od 10,3-12,9. Co to może być? Czy musze jechac na ustawienei ponowne? Nie mam problemu z ruszaniem, jazda itd. trochę jest słabszy przy właczonej klimie, czego przedtem nie było. Ustawianie miałem po ok. 2000 tys. Mam już przejechane na niej ok. 7 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie tankujesz...? BP/Orlen itp. itd., czy przydrożne "tanie"...? Może zabrudzone filtry

 

4 miechy i juz by się zabrudziło?

róznie tankuję, ale często na Jet, wasbruk, BP.

Byłem na ustawieniu. Gosciu jak wócił z jazdy wraz zpodłaczonym kompem to powiedział, że jak wyjechał od niego to i tak samo miał ustawienia. Ale chyba kręcił, bo mam przejechane już 170 km i jeszcze pół baku jest. Zobaczę jak wujeżdżę, bo wyjeżdżam zawsze do końca i tankuje na full.

Ale juz widać i czuć, ze jazda jest lepsza i przy pełnym obciążeniu: klima, ogrzewanie, dmuchawa, szyba tylna samochó nie słabnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...