Gość szatoslaw Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Witam. Mam wieli problem z jedną maximą .Po podłączeniu jej pod serwisowy komputer okazalo sie ze mam uszkodzony zawór egr. i przed wydaniem na nowy kilu tys. pln chcialbym sprobowac naprawic ten stary tylko nie mam pewnosci gdzie on dokladnie jest. Jezeli ktos mogl by mi wyslac jego zdjecie to bardzo bym byl wdzieczny. Chodzi o maxime qx 3,0 2001r. Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 zanim sie wezmiesz za naprawe, poczytaj tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2826 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Tylko ze w a 33 nie zatkasz egr bo check engine wyskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Witam. Mam wieli problem z jedną maximą .Po podłączeniu jej pod serwisowy komputer okazalo sie ze mam uszkodzony zawór egr. i przed wydaniem na nowy kilu tys. pln chcialbym sprobowac naprawic ten stary tylko nie mam pewnosci gdzie on dokladnie jest. Jezeli ktos mogl by mi wyslac jego zdjecie to bardzo bym byl wdzieczny. Chodzi o maxime qx 3,0 2001r. Z gory dzieki podaj dokladny numer kodu, EGR problemy sa latwe do rozwiazania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Tylko ze w a 33 nie zatkasz egr bo check engine wyskoczy. A może już sam się zatkał. A32, 250kkm. Nagar na głębokość kilku cm i w rurce i w kolektorze ssącym, także dużo wcześniej to nastąpiło. Sprawa stwierdzona przypadkowo przy uszczelnianiu pokryw zaworów, żadnych objawów negatywnych. Zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szatoslaw Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 szukalem na forum i nic nie znalazlem. nie chce go zatykac tylko chce go sprobowac naprawic. tylko niemam pewnosci gdzir on jest dokladnie (ktory to jest). wiec jak by ktos wyslac mi jego fotke. kodu bledu nie pamietam ale obiawy sa takie ze na wolnych obrotach auto chodzi malinowo ale niety od ok2000-2500 obr szrpie przerywa a nie sty koszt w serwisie jest dosyc duzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 szukalem na forum i nic nie znalazlem. nie chce go zatykac tylko chce go sprobowac naprawic. tylko niemam pewnosci gdzir on jest dokladnie (ktory to jest). wiec jak by ktos wyslac mi jego fotke. kodu bledu nie pamietam ale obiawy sa takie ze na wolnych obrotach auto chodzi malinowo ale niety od ok2000-2500 obr szrpie przerywa a nie sty koszt w serwisie jest dosyc duzy. no to wyglada na to ze zacziol sie w otwartej pozycji i puszcza ci non stop spaliny do komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxi-Dyla Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Zawór EGR mi pada. Jak napisał Wacu wyglada jakby twoj zawor EGR odchodzil na emeryture!! Więć co teraz zrobić: 1-zatkać go, 2-przeczyścić, 3-wymienić na nowy. Zaznaczam że teraz samochód chodzi zdecydowanie LEPIEJ!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 No to ja nie wiem nad czym się zastanawiać, samochód chodzi lepiej bo zawór nie działa, to zatkać go problem z głowy i to na dodatek z korzyścią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxi-Dyla Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Tylko że wywala "Check-engine" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 jak auto chodzi lepiej tzn ze utknal w pozycji zamknietej. przeczysc i zobacz czy bedzie dzialal. jak ta operacja sie nie powiedzie daj znacto poszukamy go w US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxi-Dyla Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Wczoraj byłem u mechanika. Pokazał mi gdzie jest EGR po czym stwierdził że nie ma czasu na taką dłubaninę. Jak najłatwiej dobrać się do wymontowania EGR. Od dołu z kanału czy jednak lepiej z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 ja swoj wymienilem od gory, calosc mi zajela ok 30-45 min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.