_Janusz_ Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Ja mam jakiś 1km i te 30-35st jest. Ewentualnie 7-10 min przy odśnieżaniu i skrobaniu szyb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 temperatura przełączania to parametr, na który mają wpływ inne sprawy, między innymi: - wybór czujnika w sofcie )nieraz można się nieźle zdziwić :D ) - sprawność układu chłodzenia (termostat) - odległość reduktora i długość węży - umiejscowienie reduktora - poziom płynu chłodzącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Ja mam nieogrzewany garaż i w lecie wygląda to tak, że zapalam, wyjeżdżam, wysiadam zamknąć garaż, wracam do auta, ruszam i się przełącza. Jak wyjeżdżam z pracy to po 8h stania zdążę cofnąć tylko z miejsca parkingowego i się przełącza. Tankowanie 20-25l benzyny raz na 5000km to żadne koszty. Teraz w zimie trzeba mu kilometra, czasem 1,5km, ale nie więcej. Za to wyjazd z pracy i stanie w korkach od razu po ruszeniu to jest największe marnowanie benzyny, no ale takie uroki Krakowa o 16-17-tej. I się robi 20-25l PB98 na 2500km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 witam ,ja pozwolę się podpiąć pod temat , mam problem z gazem , kiedy już mi się rozgrzeje i się przelączy na LPG ,wtedy przy dodaniu gazu wywala mi z powrotem na Pb , co jest ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 podepnij fejsa i zobacz, dlaczego, przyczyn może być wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 jutro tak zrobię ale mi się wydaje ,że to czujnik temp. w tych Magikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 powąchaj płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 nie rozumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 MIII, lubią puszczać bąka z gazu do płynu, taka wada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 jeśli tak jest to listwa do wymiany(zrobiłem na niej ok 50 tyś km)? bo mam i reduktor Magic 3 - on też coś może nie domagać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 temperatura przełączania to parametr, na który mają wpływ inne sprawy, między innymi: - wybór czujnika w sofcie )nieraz można się nieźle zdziwić :D ) - sprawność układu chłodzenia (termostat) - odległość reduktora i długość węży - umiejscowienie reduktora - poziom płynu chłodzącego jak zawsze kompetentne odp. z tego co wymieniłeś na tak długie opuznienie wł.lpg to mam dwie te złe ,umiejscowienie reduktora,ale niech juz tam zostanie,oraz długosc węży,ale generalnie nie ubolewam nad tym i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 ja pisałem o reduktorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 nie rozumiem? nie rozumiem? ok. już kumam ,to nie do mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam dziś podłączyłem fejsa pod mojego STAGA i wyszło mi , że ciśnienie za niskie i wtryskiwacze wszystkie otwarte , to chyba raczej wychodzi , że Mgic nie trzyma ciśnienia (?) w takim razie zastanawiam się nad jego wymianą , tylko jaki byłby dobry, miałem wcześniej tomasseto alaskę AT-07 do 90KM , jak by się samochód sprawował gdybym go zamontował? Proszę o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 alaska będzie klękać, daj ACR01 czarnego lub SHARK1500, lub silwer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dino a dokładnie jak będzie się zachowywać , chodzi mi o moją Alaskę AT-07 ? bo nie kasę na nią wywaliłem i leży na półce , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 jak już to AT-09, jak nei będziesz pałował auta to powinna dać radę, kłopot może pojawić się przy wyższych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 znalazłem dwa z tej firmy; 1.http://moto.allegro.pl/reduktor-tomasetto-alaska-at09-120km-sekwencja-i2950962717.html 2.http://moto.allegro.pl/r29-parownik-reduktor-tomasetto-alaska-at-09-at-09-i2971970956.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 sprzedawcy napisza wszystko i producent też, a twórca Twojego sterownika, zaleca ten model do aut co maja 90KM, :D jak chcesz to mam SHARKA1500 obrobi bez problemu Twoje auto i taniej niż te co podałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dino to mnie teraz zbiłeś z nóg , wrzuć mi link z tego AT09 , bo jest ich kilka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 ale jaki link?? przecież podałeś wyżej http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/programy-i-instrukcje-obslugi otwórz sobie pdf-a :DOBÓR DYSZ" a czar pryśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 jeszcze jest z tomasetto ARTIC do 250 http://moto.allegro.pl/red-tomasetto-artic-at09-250km-sekwencja-fi-8-i2950963360.html chyba to miałeś na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 no jak masz takiego, to spoko będzie gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 w tygodniu podjadę do gaziarza i oczywiście dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Ja też miałem u siebie alaskę jak kupiłem samochód , przy 5 tyś obr. przełączał się na PB . Po wymianie na ACR01 wszystko pięknie śmiga ale musiałem się sam za to wziąć . Gaziarz nawet po wymianie reduktora nie zrobił nowej kalibracji i ustawień . Wg. mnie jest lepiej kupić sobie kabelek i poczytać na forum lpg i możesz być mądrzejszy niż nie jeden druciarz który zajmuje się montażem instalacji LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.