Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Temperatura przełaczania na lpg


eszi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

temperatura przełączania to parametr, na który mają wpływ inne sprawy, między innymi:

- wybór czujnika w sofcie )nieraz można się nieźle zdziwić :D :D :D )

- sprawność układu chłodzenia (termostat)

- odległość reduktora i długość węży

- umiejscowienie reduktora

- poziom płynu chłodzącego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nieogrzewany garaż i w lecie wygląda to tak, że zapalam, wyjeżdżam, wysiadam zamknąć garaż, wracam do auta, ruszam i się przełącza. Jak wyjeżdżam z pracy to po 8h stania zdążę cofnąć tylko z miejsca parkingowego i się przełącza. Tankowanie 20-25l benzyny raz na 5000km to żadne koszty.

Teraz w zimie trzeba mu kilometra, czasem 1,5km, ale nie więcej. Za to wyjazd z pracy i stanie w korkach od razu po ruszeniu to jest największe marnowanie benzyny, no ale takie uroki Krakowa o 16-17-tej. I się robi 20-25l PB98 na 2500km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,ja pozwolę się podpiąć pod temat , mam problem z gazem , kiedy już mi się rozgrzeje i się przelączy na LPG ,wtedy przy dodaniu gazu wywala mi z powrotem na Pb , co jest ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura przełączania to parametr, na który mają wpływ inne sprawy, między innymi:

- wybór czujnika w sofcie )nieraz można się nieźle zdziwić :D :D :D )

- sprawność układu chłodzenia (termostat)

- odległość reduktora i długość węży

- umiejscowienie reduktora

- poziom płynu chłodzącego

jak zawsze kompetentne odp. :wave: z tego co wymieniłeś na tak długie opuznienie wł.lpg to mam dwie te złe ,umiejscowienie reduktora,ale niech juz tam zostanie,oraz długosc węży,ale generalnie nie ubolewam nad tym i tyle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

dziś podłączyłem fejsa pod mojego STAGA i wyszło mi , że ciśnienie za niskie i wtryskiwacze wszystkie otwarte ,

to chyba raczej wychodzi , że Mgic nie trzyma ciśnienia (?)

w takim razie zastanawiam się nad jego wymianą , tylko jaki byłby dobry, miałem wcześniej tomasseto alaskę AT-07 do 90KM , jak by się samochód sprawował gdybym go zamontował?

Proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już to AT-09, jak nei będziesz pałował auta to powinna dać radę, kłopot może pojawić się przy wyższych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem dwa z tej firmy;

1.http://moto.allegro.pl/reduktor-tomasetto-alaska-at09-120km-sekwencja-i2950962717.html

2.http://moto.allegro.pl/r29-parownik-reduktor-tomasetto-alaska-at-09-at-09-i2971970956.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedawcy napisza wszystko :D i producent też, a twórca Twojego sterownika, zaleca ten model do aut co maja 90KM, :D :D jak chcesz to mam SHARKA1500 obrobi bez problemu Twoje auto i taniej niż te co podałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem u siebie alaskę jak kupiłem samochód , przy 5 tyś obr. przełączał się na PB . Po wymianie na ACR01 wszystko pięknie śmiga ale musiałem się sam za to wziąć . Gaziarz nawet po wymianie reduktora nie zrobił nowej kalibracji i ustawień . Wg. mnie jest lepiej kupić sobie kabelek i poczytać na forum lpg i możesz być mądrzejszy niż nie jeden druciarz który zajmuje się montażem instalacji LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...