PrzeRuSco Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jeszcze jedno w poprzedniej primerze miałem gaz II generacji i tam przełączał mi się po uzyskaniu 2000 obrotów czyli w sumie przy ruszaniu, nawet w największe mrozy nie było żadnych problemów parownik jakoś nie pękł jedynie co to po trzech latach wymieniłem membrany. Czyli tak jak pisze Dino nawet na 15 chyba można ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 A mnie zastanawia jeszcze jedno... Skąd efekt, że przy dużej prędkości samochodu temperatura gazu w reduktorze spada? Gaz tak szybko przepływa przez reduktor, że szybciej go wychładza niż obieg wody grzeje? Pytam, bo jak stroiłem LPG na trasie sondą AFR to w okolicy 220km/h (licznikowych) reduktor AC R01 wychłodził się do 19st... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 tak, jest to związane z przepływem i zapotrzebowaniem na gaz, im szybciej tym więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Teraz mam ustawione na 25 stopni ,po chwili sie wlącza na lpg i juz nie marnuje PB.Dzieki Dino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.