Gość toli Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ponad 200 Nm to ciężko będzie osiągnąć , dla 2,0 litrowego silnika 200 Nm to jest MAX to wynika z fizyki , chyba że wskażnik napełnienia przekroczy 100% . Zjawiska falowe i dynamiczne mogą dać ze 103% , ale powyżej to już turbo ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 BTCC Primera Power 320 bhp / 239 KW @ 8300 rpm Torque 265 Nm / 195 ft lbs BHP/Liter 160 bhp / liter jakto sie nie da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 dla 2,0 litrowego silnika 200 Nm to jest MAX to wynika z fizyki Ja osiągnąłem w swojej czerwonej primerce prawie 220Nm (pojemność 1998ccm) oto dowód: Pełny opis modyfikacji by SR20 dysponowała takimi parametrami tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...677&start=0 Ps. końcówki i drążki wymieniłem co wiązało się z demontażem całego zawieszenia z przodu, na wymianę amorków nie starczyło mi już sił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Coobcio może błąd pomiaru jakiś ? 265Nm w 2.0 N/A może być przy pełnej symulacji doładowania dynamicznego np. Weźmy inny wysilony silnik -Yamaha YZF-R1 1.0 l 155Km i 97Nm a z doładowaniem dynamicznym 172Km i 108 Nm 1.0 l = 100Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 a do jakich obrotów kręci się silnik yamahy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 tą moc osiąga przy 12.500obr. Przy CR 11,8:1 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Żadne błędu pomiarowe Ps. parę kolejnych przykładów i to nie tylko nissanów co mają ponad 100Nm z litra: Mój dawny silnik (SR20DEH z almery GTi + kolekotr wydechowy SSAC, wałki piper cams street, głowica -1mm, strojenie elektroniki by ECU Master i zoptymalizowane ustawienie rozrządu Shoguna SR20VE zdławiony seryjnym kolektorem wydechowym z P10 GT i wąskim wydechem: Tutaj kolejne SR20VE (Juniora co siedzi w P10GT i Yarko N14 GTi): No i chyba rekordzista w którym maczałem swoje palce SAXO 1,6 VTS (prawie 114Nm z Litra i to bez żadnych zmiennych faz rozrządu): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Nie twierdze , że nie da sie zrobić więcej niż 1l=100Nm ale na pewno nie " Grubo powyżej " tej wartości , przykłady które podałeś oscylują bardzo blisko tej granicy . W pulsarze VZR N1 chłopaki się postarali i jest 1,6 - 180Nm ale grubo powyżej to to nie jest , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 toli, podaj może jakieś źródło Twoich wyliczeń/wiedzy. Jestem ciekaw skąd ta pewność i skąd ten topik. [ Dodano: Sob 17 Maj, 2008 00:21 ] Jest jeszcze silniczek Toyoty. Jeden z liderów. 4A-GE spec A (z formuły Atlantic). 1.6 240KM/186Nm. Wychodzi ~116Nm/1000cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 i ae86 4age trd 220km z 1600ccm przy 10.000 obr./min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Należy dodać że wszystkie zanotowane pomiary SR20VE były robione na seryjnych nic nie dłubanych silnikach. Modyfikowane były doloty, wydechy i elektronika - chyba we wszelakich konfiguracjach :one: Sądzę że po wejściu w silnik można jeszcze trochę Nm z nich wycisnąć pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 SR20VE ma stopień sprężania 11:1... Niektóre z przykładów SR20Ve przeze mnie podanych były zdławione seyjnymi przepływkami z SR20DE i kolektorami wić do oryginału im trochę brakuję PS. Teraz w SR20VE będę kąbinować z przestawieniem rozrządu ciekawe co to przyniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 kolega chyba nie ma pojęcia jaka jest zależność między nm a KM stąd ta cała dyskusja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ta zależność jest oczywista i nie ma nic wspólnego z tym tematem ( którego zresztą ja nie zakładałem i nie chciałem , ktoś poprostu przeniósł OT z tematu o COOBCIA Sunnym i zrobił z tego nowy temat - tak więc prosze o usunięcie tego tematu !!! ) Wałkami można troche pokręcić ale nic poza krótkim pikiem w małym zakresie obrotów się nie zrobi - tak jak na wykresach powyżej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Temat wydzieliłem ja, bo za bardzo odbiegał od tematu o moim sunnym. Ps. bez doładowania dynamicznego porządnie zdłubane silniki K20 (np. Honda CTR) bez trudu osiągają moment obrotwy na poziomie 240Nm... Na hamowni u Maćka nie tak dawno temu była strojona wyścigowe BMW E30 320, silnik 2.0 krótko-skowy (M power na włoski rynek) z tego co pamiętam to chłopakom udało się osiągnąć ok. 260Nm i prawie 290KM @ 8300obr.min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 U mnie na seryjnym (juz dosc zmeczonym) silniku jest 100niutkow z litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 wykres byś wkleił dla pana niedowiarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Proszz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 i znowu pik w wąskim zakresie obrotów sory - nie w wąskim zakresie obrotów - tylko poprostu pik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.