Gość kibs Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Cześć, poratujcie bo mam kolejny problem. Sprawdziłem podpinając się do komputera błędy (instrukcja na "zrób to sam") i wyskakuje mi błąd sygnału zapłonu - nr 21. O dziwo komuter czyta sonde a myślałem że to włassnie ona siadła. Auto pali jak szalone, jest na gaz i nie wiem co mam z tym zrobić. Skąd taki błąd w komputerze? auto pali na dotyk, zapłon miałem regulowany katalogowo...jak macie jakieś domysły podeślijcie..powiem Wam że w Ziweelonej Górze trudno o dobrego elektryka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Stawiam 0,5 Sobieskiego, że przyczyną twojego błędu jest instalacja gazowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kibs Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Z chęcią postawię tego Sobieskiego jak rozjaśnisz mi nieco sprawę..bo nie wiem czy akurat od tego błędu auto ma prawo palić 18l. gazu/100km. z benżyną też jest ciężko - 15l./100km. Czy to jest sprawa jakiegos czujnika który można wymienić? skąd idzie dokładnie ten sygnał?byłem u gazowników, sprawdzili i powiedzieli że instalacja jest dobrze podpięta.ale mam instalkę bez komputera, nie na monowtrysk tylko na gażnik,,może tu lezy pies pogrzebany.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Co do tego czy masz dobrze dobraną instalacje to nie odpowiem, ale napiszęcoś z doświadczenia. JAkiś czas temu miałem przypadek w samochodzie Rover. Po 3 tygodniach od założenia instalacji gazowej samochód zaczął dużo palić około 20litrów /100km. (1.6 16V). Drugim objawem było, że podczas dłuższej jazdy zapalała się kontrolka :Check Engine". Komputer pokazywał, że uszkodzony jest "czujnik prędkości jazdy". A więc zabrałem się za szukanie tego czujnika. Straciłem połowę dnia i go nmie znalażłem. Czyli ten samochód wcale nie był wyposażony w taki czujnik. Klient troszkę mi nie ufał i pojechał do innego mechanika, który akurat na codzień użytkuje taki samochód. Powiedział mu od razu, że takiego czujnika ten model nie posiada. Potem samochód zaczął gasnąc na gazie co okazało się na końcu, że błąd jaki występował z czujnikiem był wywoływany przez istalacje gazową. Chłopaki od gazu ustarke usunęłi kontrolka przestała się świecić i spalanie wróciło do normy. Miałem jeszcze kilka różnych przypadków w których winna była intalacja gazowa dlatego też ogólnie nie jestem za tym sposobem zasilania samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kibs Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Dzięki, pomęczę trochę chłopaków od gazu..niech jeszcze raz wszystko obejrzą..a na gazie wogóle kupiłem..miało być taniej a jak na razie to tylko z tym kłopoty..na jałowym niestety obroty nie zachwycają, nie chodzi równomiernie i wogóle obroty na gazie są znacznie niższe niż na benzynie..spadają na ciepłym silniku do 650 po czym wracają na 850..na benzynie sa z kolei za wysokie 900/ 1000 ale za to ładniej chodzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Też mam ten błąd ale zachowuje się normalnie i pali normalnie. Też z gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tbaks83 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Czy ktoś mi może powiedzieć co jest przyczyną tego błędu? Auta nie mam zagazowanego, po diagnostyce drutem wyskoczylo mi 21 i nie wiem za bardzo dlaczego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.